Salutació inicial

Salutació inicial

Nombre de respostes: 105

aa2.jpgHola!

Aquest és un espai senzill per a una breu presentació personal: qui sou, què us interessa, què podeu aportar a la Jornada sobre el Dia d'Europa, algunes de les aficions principals ...
És per a difusió pública (tipus fòrum obert)

S'hi intervé clicant a "Contesta", més avall a la dreta...
Equival a dir, "mira, ... acabo d'arribar i... sóc així!", i pot ser complementat amb fotografies [poseu-les al lloc i amb la mida que quedi millor], enllaços , etc., i l'actualització del vostre perfil personal [al perfil personal hi arribeu punxant sobre el vostre nom]

Ben aviat ens anirem coneixent millor - i també als d'altres Instituts -, amb aquesta salutació inicial i altres llocs de debat i trobada.
Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Susana Espinar Macias -

Hola a tots/es!

En dic Susana Espinar i tinc 16 anys.

Estic fent el batxillerat social a l’Ies Salvador Espriu de Salt. M’agrada l’economia i per tant, de moment, vull estudiar ADE + Economia a l’UdG.

Trobo que aquest és un projecte fantàstic i espero passar-ho molt bé!

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Cristina Casadevall -

Hola em dic Cristina Casadevall i tinc 16 anys.

Faig el batxillerat social a L'institut Salvador Espriu de Salt. Trobo que aquest projecte és molt interessant i dinàmic ja que som un grup molt extens de persones involucrades. 

Quan acabi el batxillerat m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb els idiomes.

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Solomiya Yurkiv -

Hola bones, em dic Solomiya Yurkiv i tinc 16 anys.

Estic fent el batxillerat de Ciències Socials i Humanitats a l'Institut de Cassà de la Selva i vull estudiar Criminologia a la UAB.

Trobo interessant aquest projecte i crec que serà una experiència molt útil pel futur.

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Aniol Sala Pau -

Hola!

Sóc l'Aniol i tinc 16 anys. 

Estudio a l'institut de Cassà de la Selva i estic fent el Batxillerat Social i m'agrada molt l'economia i no tinc molt clar què vull estudiar però segurament alguna cosa relacionada amb marquèting o publicitat ja que és el que més m'apassiona. 

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Sàmia Stitou -

Hola, em dic Sàmia Stitou i estic cursant batxillerat humanístic (bàsicament perquè és el que menys em desagrada de tots). I... Igual que Sòcrates, jo tan sols sé que no sé res, però espero que aquesta jornada filosòfica vagi bé (igual que el meu batxillerat T-T).

Fins d'aquí a unes poques setmanes!!

 

(@chicadelbosque)

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Roger Palmada Méndez -

Bones!!

Em dic Roger Palmada, però alguns amics em diuen 'Ruru'. Ara mateix tinc 16 anys, i quan em coneixeu en tindré 17.

Estic fent el batxillerat tecnològic a l'IES Salvador Espriu de Salt i de gran m'agradaria ser arquitecte. Algun dia dissenyaré un edifici el qual tots vosaltres en gaudireu!

Ja tinc ganes de que arribi el 9 de maig! Ja ens veurem!

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Salutació inicial

per Estel Diao Diao -

Hola,Em dic Estel Diao i tinc 16 anys.

Estic estudiant 1r de batxillerat a l'institut Salvador Espriu i quan acabi m'agradaria fer una formació per fer-me hostessa de vol o fer la carrera de turisme.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lluc Torns Giner -

Hola a tots/es!

Em dic Lluc Torns i tinc 16 anys.

Estic estudiant el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans. De moment no sé què vull fer de gran, de moment els meus plans són aprovar el batxillerat amb el menys temps possible.

Salutacions! 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pol Santané Serra -

Bones,

sóc en Pol i tinc 17 anys. Estic a l'institut Rafael Campalans d'Anglès  i estic estudiant el batxillerat tecnològic amb molta il·lusió. 

Estic interessat en fer aquesta xerrada, espero veure'ns el dia 4 de maig.

Pd: "la filosofia em fa trempar"

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per anass sakkaki -

Bones a tothom, em dic Anass Sakkaki i tinc 16 anys. Faig el batxillerat social a l'institut Salvador Espriu i m'agraden els números i l'economia.

Voldria barrejar les carreres d'ADE i Economia a la UdG i així sortir amb 2 títols.

Espero que aprendre noves coses en aquesta activitat i passar-ho bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Martin Ortega -

Hola a tots!

Em dic Laura Martín i tinc 16 anys. Sóc alumne del batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu i espero aprendre molt durant aquesta jornada i conèixer a molta gent.

Ens veiem  aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Stefan Eduard Balinisteanu -


Hola a tots hi ha totes.

Em dic Stefan i tinc 17 anys. Estudiu el batxillerat científic a l'institut Rafael Campalans d'Anglès.

M'agradaria estudiar fisioteràpia i teràpia musical. 

Trobo que és un projecte fantàstic i espero conèixer gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per MARCEL VILA DOMÈNECH -

Hola a tothom,

 

Em dic Marcel Vila , professor del Departament de Socials de l'Institut de Cassà de la Selva i ens veurem aquests dies al llarg d'aquesta activitat de la Primera Guerra Mundial i els valors democràtics.

En resposta a MARCEL VILA DOMÈNECH

Re: Salutació inicial

per Arnau Juana Ortiz -

Hola, em dic Arnau Juana i tinc 17 anys i estudio a l'INS Cassà. Faig 1er de BAT de la modalitat social i m'agradaria estudiar ADE+Economia a la UdG.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pia Bonadona i Puigdemont -

Bones, 

em dic Pia i estic fent el batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans, a Anglès. 

Encara que no tinc clar què vull estudiar més endavant, sé que serà quelcom relacionat amb l'educació.

Ens veiem el 4 de maig!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joan Gonzàlez -

Bones,

Em dic Joan Gonzàlez, també conegut com Joan Pitàgores. Estic cursant el batxillerat tecnològic a l'INS Rafael Campalans, m'agraden les mates i trobo interessant la filosofia.

Espero passar una bona jornada!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Didac Pla -

Bones a tots/es!

Em dic Dídac Pla, pero també sóc conegut com Dídac Sòcrates. Estic cursant el batxillerat tecnològic a l'INS Rafael Campalans. M'agrada molt el dibuix i m'agradaria acabar fent arquitectura.

Espero passar un bon 4 de maig.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gerard Valencia Padín -

Hola a tothom!

Em dic Gerard Valencia, tinc 17 anys i faig el batxillerat tecnològic a l'institut Rafael Campalans. Encara no sé què vull estudiar. 

Ens veiem el 4 de maig, 

Pd: Vigileu que tinc amics que els hi fa trempar la filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Arnau Toledo Ausellé -

Hola bones,

Sóc l' Arnau Toledo, tinc 16 anys i estic estudiant el batxillerat tecnològic a l'Indtitut Rafael Campalans d'Anglès. Crec que la filosofia és molt important per a poder realitzar qualsevol fet, ja sigui científic, artístic... la filosofia sempre s'ha de tenir present. Per això crec que en aquesta diada podem treure'n idees molt bones. Espero que ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Santi Cabero -

Hola bones!

Em dic Santi Cabero i tinc 17 anys.

Estic a l'Institut Rafael Campalans i estic fent  el batxillerat tecnològic, el qual m'està fent patir molt.

Crec que l'activitat del 4 de maig serà molt interessant. Fina aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lluc Bou Llobet -

Hola a totes!

Sóc en Lluc i estic estudiant batxillerat científic a Anglès. La meva assignatura preferida és filosofia, m'encanta! Sóc fan incondicional de Raimón, sobretot del seu tema "Veles e vents": m'ajuda a dormir.

Em fa molta il·lusió veure-us a totes el 4 de maig. (@llucbou)

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mariona Amagat Puig -

Bones,

em dic Mariona i estic estudiant el batxillerat científic a l'INS Rafael Campalans. M'agrada molt escoltar música, sobretot grups com Aspencat. No tinc molt clar que vull estudiar en el futur, però si alguna cosa relacionada amb el món de l'esport.

Espero gaudir moltíssim d'aquesta jornada i que ens ho passem molt bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Guillem Casadevall -

Bon dia a tots/es

Sóc en Guillem Casadevall i faig el BAT Social a l'INS de Cassà.

En resposta a Guillem Casadevall

Re: Salutació inicial

per Paula Genoher -

Hola,

Sóc la Paula Genoher, estudio al INS Cassà de la Selva. Faig el batxillerat social.

Espero debatir molt!

En resposta a Paula Genoher

Re: Salutació inicial

per imma touray -

Hola, Sóc la Imma Touray, tinc 16 anys. Faig el Batxillerat Social, al INS Cassà de la Selva.

Espero apendre i fer amics !

En resposta a imma touray

Re: Salutació inicial

per Manar Zadakht -

Hola, sóc la Manar Zadakht, actualment estic estudiant el batxillerat humanístic a l'institut de Cassà de la Selva.

En un futur m'agradaria estudiar Traducció e Interpretació a la UAB, ja que domino molt bé les llengües.

Aquesta experiència crec que pot ser un punt a favor per la meva futura carrera.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Gómez Collado -

Hola a tothom

Em dic Anna Gómez i tinc 16 anys.

Estic fent el batxillerat social a l’Ins Cassà de la Selva. Encara no sé el que vull estudiar però m'agradaria estudiar dret o periodisme.

Espero passar-m'ho bé. :')

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per anais mesa guerrero -

Hola,hem dic Anais Mesa tinc 16 anys.

Estudio a Cassà i estic fent el batxillerat social a L'ins Cassà de la Selva.El batxillerat que estic fent m'agrada però encara no sé a que hem vui dedicar de gran.

Trobo que aquest és un projecte interessant!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mar Diz Sánchez -

Hola sóc la Mar, tinc 16 anys i vaig a l'institut de Cassà de la Selva. Estic estudiant primer de batxillerat, el social. 

Estarem treballant aquests dies la temàtica de la primera guerra mundial.

Ens veiem!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Clàudia Hernàndez Surós -

Hola a tots i a totes!

Soc la Clàudia Hernández Surós i tinc 16 anys, estic fent el batxillerat de ciències socials a l'Institut de Cassà de la Selva.

En un futur m'agradaria ser actriu i al'hora fer alguna carrera relacionada amb el dibuix, perquè m'apassionen totes les coses artístiques i creatives.

Tinc molt bones expectatives envers aquest projecte i espero treure'n el màxim profit. 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joaquim Bofill Buixeda -

Hola em dic Joaquim Bofill Buixeda, tinc 16 anys, sóc de Riudellots de la Selva i vaig a l'Institut de Cassà de la Selva.

 

Faig el Batxillerat Social i m'agrada la filosofia i la historia, tot i que a Merlí tot semblava més divertit que a la realitat

 

(@joaquimbofill)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lautaro Remedios Balles -

Bon dia a totes i a tots.
Em dic LautaroRemedios Balles i estudio a l'institut Salvador Espriu de Salt. En un futur vull estudiar psicologia i poder acabar especialitzar-me en psicologia esportiva.
Ens veiem el 4 de maig!! :)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mireia Vila i Pintó -

Hola a tothom!

Em dic Mireia Vila i la filosofia em fa trempar. Tinc 16 anys i estic estudiat el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans (Anglès). Encara no sé què vull fer en un futur, ja se m'acudirà alguna cosa...

Espero veure-us a tots i a totes el 4 de maig!

En resposta a Primer missatge

Re: Fatumata Touray

per Fatoumata Touray -

Hola em dic Fatumata pero m'agrada que em diguin Fatu i tinc 16 anys.

Faig el batxillerat social al Salvador Espriu de Salt perque en un futur m'agradaria fer alguna cosa relacionada amb l'educació o el marqueting, encara no ho tinc molt clar. 

La filosofia es una assignatura que fa pensar molt i plantejar-nos moltes coses i espero que aquesta jornada de filosofia ens faci aprendre moltes coses. 

Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aleix Papió Cos -

Hola, em dic Aleix, tinc 16 anys i estudio a l'Ins Rafael campalans.

Si a algú li interessa... Faig el batxillerat tecnològic i en un futur m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb aquest camp. 

Espero que ens ho passem molt bé en aquesta meravellosa jornada de filosofia. Crec que és una magnifica oportunitat per aprofundir més en l'assignatura.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Yousra Charri -

Hola a tothom!

Em dic Yousra Charri i tinc 17 anys. Estic estudiant el batxillerat humanístic a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. Espero gaudir d'una bona jornada filosòfica el 4 de maig.

Fins aviat!  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Islam Daboua -
Hola bona tarda...
 
Em dic Islam Daboua i faig primer de batxillerat humanístic, vulli estudiar la carrera de educació infantil a l'institut de Salvador Espriu. 
 
I ESPERO PASSAR-MO MOLT BE DURANT LA JORNADA SOBRE EL DIA D'EUROPA.
 
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Martín Conejo -

Bones! 

Em dic Paula Martín i tinc 17 anys. Estic fent el batxillerat de ciències socials a l'Institut Salvador Espriu de Salt. En un futur m'agradaria estudiar un doble grau de criminologia i dret a l'UdG. 

Espero viure una gran experiència amb tots vosaltres amb aquest projecte i conèixer gent nova.

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Loubna Ougariyane -

Hola :)

Em dic Loubna, tinc 16 anys, faig el Batxillerat humanístic a l'institut Salvador Espriu i encara no sé quina carrera estudiar.

Crec que aquest és un projecte molt interessant i espero aprendre noves coses.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Natàlia Caballé -

Hola a tothom! 

Em dic Natàlia Caballé i faig el batxillerat humanístic a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. 

Encara no sé que vull fer en el futur.

Espero passar-m'ho molt bé el dia 4 de maig.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per David Bayà Anreus -

Hola, hem dic David Bayà i tinc 21 anys (no, no es broma). He vist com es el mon laboral i prefereixo seguir estudiant que no pas treballar, us recomano que feu com jo. Espero que ens veiem durant aquesta jornada.

 

Saluts

 

 

(@Jalatxe)

En resposta a David Bayà Anreus

Salutació inicial

per Salma Halhoul -

Hola  perzonis, em dic Salma Halhoul i assisteixo a vegades a l'Institut Rafael Camapalans. Curso batxillerat humanístic i m'agrada dormir, menjar i mirar sèries. 

Espero que aquesta excursió sigui molt divertida (tot i que no tenim molt en què compararla) i veureu's a tots i totes.

Guapis

 

 

En resposta a Salma Halhoul

Salutació inicial

per Fàtima Balhalal -

Hola em dic Fàtima Balhalal i estic cursant el batxillerat humanístic a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. M'agraden molt les lletres i llegir.

Espero passar-ho molt bé en la sortida.

Salutacions.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Berta Coll i Bosch -

Hola,

sóc la Berta Coll i estudio el batxillerat social a l’Institut Rafael Campalans d’Anglès. M'agrada escriure, llegir i la música. 

Entenc la filosofia, així com la resta de matèries humanístiques, com una eina que ens permet de compartir l’essència del món. Per tant, estic segura que ens farà compartir un dia fantàstic!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alba Estrada Meléndez -

Bones,

Em dic Alba Estrada i tinc 16 anys. Estic cursant primer de batxillerat social a l'institut Rafael Campalans a Anglès. No tinc clar el que vull estudiar en un futur però m'agradaria alguna cosa relacionada amb gestió empresa o marketing.

Crec que aquesta experiència serà molt interessant i divertida.

 

Salutacions.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Amber Tomàs -

Bon dia a tots/es,

Em dic Amber Tomàs i tinc setze anys. Estic estudiant el batxillerat social a l'institut Rafael Campalans d'Anglès, tot i que encara no sé molt bé a què dedicar-me en un futur.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mustapha El Hachmi -

Hola!! Em dic Musta i faig el batxillerat científic en INS Salvador Espriu de Salt. M'agrada tot allò relacionat amb la tecnologia, sobre tot els ordinadors.

Espero fer noves amistats i gaudir d'aquesta magnífica jornada.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ethan Pérez Atencia -

Hola a tots/es! 


Sóc l'Ethan Pérez i faig el batxillerat humanístic (perquè és el més fàcil) a l'institut Rafael Campalans d'Anglès, encara no  que vull estudiar quan acabi el batxillerat però de moment els meus plans són aprovar el batxillerat amb el menys temps possible.

@tet_izan

En resposta a Ethan Pérez Atencia

Re: Salutació inicial

per Marc Vidal Feliu -

Bones,

Sóc en Marc Vidal i m'encanta filosofar. Faig el Batxillerat social a Anglès a l'institut Rafel Campalans. Ens veiem el dia de la jornada que segur que ens ho passarem molt bé!

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per chaymae el badaouy -

Hola a tots/es!! 

Hem dic Chaymae El Badaouy tinc 16 anys, estic fent Batxillerat Humanístic al IES Salvador Espriu de Salt. En un futur vull fer una carrera a la UDG però la veritat es que encara no se, ben bé quina carrera fer.

 I Espero que ens ho passem molt bé en aquesta Jornada i també fer noves amistats!! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per iman Gaougaou Afrandouch -

Hola, Bona tarda!!

Em dic Iman Gaougaou Afrandouch, tinc 16 anys, ja vaig per els disset al abril jajajaj..

Estudio en el institut Salvador Espriu de Salt, curso 1r de batxillerat d'humanitats i socials.

De moment no tinc cap idea de que podria fer en un futur, ja que tinc moltes idees rodant pel cap.

Espero que disfrutem tots junts d'aquesta jornada!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Iman Hjaoui Talbi -

Hola! Em dic Iman i curso el batxillerat humanístic. Tinc 16 anys i m'agradaria estudiar dret o disseny de moda, tot i que no té gaire a veure amb el batxillerat que faig però en sóc molt aficionada.

Espero conèixer companys a la jornada de filosofia i passar-m'ho genial.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aritz Martínez -

Hola!! Sóc l'Aritz. Timc 17 anys i vaig al Institut Salvador Espriu de Salt. M'encanta escoltar música i sóc bastant alegre. M'agrada moltissim fer esport i estar tota l'estona amb alguna cosa a fer i distreure'm. Monto a cavall i adoro els animals. M'encanta sortir amb els amics i anar a fer qualsevol cosa amb ells!

Merci.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pratibha Gollen -

Bones,

Sóc la Pratibha, faig el Batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu. M'agrada l'Atletisme i filosofar, per tant espero aprendre molt durant aquesta jornada i passar m'ho molt bé!
Ens veiem el dia de la jornada.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Iman Zannouti -

 

Hola a tots!

Em dic Iman Zannouti i tinc 16 anys. Sóc alumne del batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu i espero aprendre molt durant aquesta jornada i conèixer a nova gent.

Ens veiem  aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Núria Fabrellas Espinal -

Hola a tots,

Em dic Núria Fabrellas i tinc 16 anys. Sóc alumne del batxillerat social a l'institut Salvador Espriu. 

Trobo que aquest projecte és molt interessant i dinàmic ja que és una jornada on hi ha moltes persones involucrades. Espero aprendre molt durant aquesta i conèixer gent nova.

Fins aviat!

En resposta a Núria Fabrellas Espinal

Re: Salutació inicial

per Alba Postigo López -

Hola a tots i a totes sóc l'Alba Postigo, tinc 16 anys i estudio 1r de batxillerat a l'institut Salvador Espriu de Salt.

En acabar aquests estudis m'agradaria cursar a la UdG una doble titulació de magisteri infantil i primaria

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Dienaba Balde -

Hola! tots i totes

Em dic Dienaba Balde entic fent primer de batxillerat social a IES Salvador Espriu de Salt.

En el future m'agradaria ser profesora d'educació física perquè m'agrada esport.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per aisatu touray jaiteh -

BON DIA!!!

Em dic Aisatu Touray Jaiteh, tinc 16 anys i estic fent 1er de batxillerat humanístic en l'institut Salvador Espriu de Salt.

No tinc gairé clar que estudiar desprès de batxillerat o que vull ser de gran, no estic a batxillerat per que m' agradi, però és estudiar o perdre el temps a casa... però m' agrada molt la sociologia o tot amb el que tingui a veure amb el comportament humà i espero conèixer personalment els alumnes dels altres instituts de aquests projecte del dia d' Europa. FINS AVIAT!!! MOLTES ABRAÇADES!!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Hamza Aissati -

Hola em dic Hamza Aissati i tinc 16 anys. Estudio al Salvador espriu de Salt, faig Batxillerat social i més endavant m'agradaria fer alguna carrera a la Universitat però encara nose quina.

Espero en aquesta jornada experimentar noves vivencies i fer noves amistats.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ariadna Vilà -

Hola, em dic Ariadna Vilà i estic estudiant el batxillerat social-hunanístic al institut Salvador Espriu de Salt.

Quan acabi el batxillerat m'agradaria estudiar Relacions Públiques i Publicitat a la UdG.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Nil Murias Falgàs -

hola bon dia, o bona tarda o fins i tot molt mal dia soc un alumne de 1er de batxillerat. En a mi m'agredaria estudiar economiques. en veiem craks      :V        :V           ;)        ;)                (;          (;         ):

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Warda Kitchou -

Hola a tothom!! Em dic Ouarda, però no m'agrada que escrivin el meu nom amb ``Ou´´ i per tant em faig dir Warda. Estic fent 1r bat B al Salvador Espriu. Estic molt interessada en aquesta trobada i sobretot, el tema d'aquest any. Espero que, juntament amb els altres, puguem compartit idees i sobretot passar-ho bé

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Maria Valverde -

Hola em dic Maria Valverde i tinc 16 anys, estic estudiant a l'institut Salvador Espriu de Salt i faig el batxillerat científic.  Quan acabi el batxillerat m'agradaria fer alguna cosa  relacionada amb la medicina o la biologia.

Crec que és un projecte interessant i espero que sigui divertit.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per FATIMA ELMALIKY -

HOLA  A TOTS

, Soc la fatima , estic fent premer batxillert Scientifique en institut salvador espriu , M'agrada quimic i mates i filo pero m'agrada molt sciencies de la terra i de medi ,vull estudiar en futur medicina

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Àlex Portillo Gonzalez -

Hola!

Em dic Àlex Portillo, tinc 16 anys i faig Batxillerat científic a l'Institut Salvador Espriu. M'encanta escoltar música, jugar videojocs i fer esport, però diguem que no en puc fer en aquests moments per qüestió de lesions. Espero que aprenguem i sobretot ens ho passem molt .

Fins aviat!

En resposta a Àlex Portillo Gonzalez

Re: Salutació inicial

per Hugo Pablo Veyrat -

Hola!!!

Em dic Hugo, tinc 17 anys, faig 1r de BAT Humanistic a l'institut Salvador Espriu, en Salt. M'agrada la historia i la politica. Tambe m'agrada presenciar obres d'art i sobretot no puc viure sense musica!

Espero aue el dia d'Europa vagi bé!!!!!!!!

Fins aviat!!! :)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per neslie njuenkou -

Hola a tots/es!

Em dic manuela neslie i tinc 17 anys.

Estic fent el batxillerat cientific a l’Ies Salvador Espriu de Salt. M’agrada quimica, mates , vull estudiar medecina.

Trobo que aquest és un projecte fantàstic .

 fins ara

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Sánchez Álvarez -

Hola a tots,

em dic Laura Sánchez.

faig el Batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu. trobo que aquest projecte és molt interessant i dinàmic ja que és una jornada on hi ha moltes persones involucrades. Espero aprendre molt durant aquesta jornada i passar m'ho molt bé!