Creus que la post veritat està delimitada per les emocions i les creençes d'un mateix?

Re: Creus que la post veritat està delimitada per les emocions i les creençes d'un mateix?

per Sergi Cañabate Ros -
Nombre de respostes: 0

Hola Ivette,

Estic d'acord amb el que comentes que cada persona vol sentir el que li agrada perquè sinó es crea incertesa, refús... i fa que qui hagi comentat això, no et caigui tant bé que una persona que pensi com tu. 

Pel que fa a la segona part del teu text, no acabo d'entendre molt bé el que vols comentar. Dius que penses que la postveritat ha tingut origen dins nostre per així trobar-nos en una zona de confort, però, segons la meva opinió, si pensem així estem afavorint l'ús de la postveritat ja que permetem que ens menteixin tan sols per estar contents.

També, comentant això, s'està dient que d'alguna manera ens agrada autoenganyar-nos per així creure que tot va bé i que res s'ha de canviar i, en la meva opinió, estic en desacord en això.

Tot i això, em sembla molt interessant la qüestió que has plantejat i el que has comentat al principi del text és molt correcte.