Postveritat i l'homofobia

Postveritat i l'homofobia

per Àlex Valverde -
Nombre de respostes: 0

Bones a tothom, l'altre dia estava parlant amb un conegut que tinc fora del país, concretament a Alemanya, i (per mala sort) allà, o almenys la zona on viu ell, la gent és homofoba i a mi que tinc una mentalitat bastant oberta amb aquests temes em va sorprendre que en un país com Alemanya, que a mi em semblava molt avançats en temes així. Per síntetitzar el que vull dir: vaig estar parlant amb ell una bona estona sobre el tema i de perquè pensava així sobre la gent amb pensament diferents a ell i vaig arribar a la conclusió (després de tot el que em va dir) que no era ell a qui li havia vingut aquesta idea, sino que ja des de altres canals com la televisió, l'escola, la família ja li arribaven unes idees o podriem dir postveritats sobre el tema de l'homosexualitat que al no poder contrastar-les abans, aquestes idees/postveritats han set acceptades per ell i ja les creu com vertaderes. Opineu que tothom des de un principi hauria de tenir la possibilitat de contrastar informació o almenys que en centres educatius es parles d'aquests temes per a deixar les coses més clares als joves (tenin en compte l'edat per a que els nens puguin racionalitzar tota la inforamció que els arriba)?