Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Andrea Mas Frigola -
Nombre de respostes: 6

El meu punt de vista és que sí, ja que és eviden que tens una família de sang però això no treu el fet de que puguis considerar a un grup d'amics molt importants en la teva vida com a una segona família tot hi no ser de sang.

Ja que considero que la sang no defineix qui pots considerar com a família i a qui no i que la família més important és la que està amb tu recolzante tant en els bons com en els mals moments, els que t'han ensenyat i educat i han fet que una part de tu sigui com és en l'actulitat, perquè a vegades en depen de quines situacions la teva família d'amics et poden aportar una altre visió molt diferent a la de la teva família de sang.

En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Anano Bakradze -
Tothom té un concepte diferente de familia i la respista dependrà d’això. Si per tu la familia és només cosa de sabg, llavors no. Però si la familia per tu és la gent que t’estime i tu estimes i amb qui convius i competeixes experiències, llavors si.
En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Genís Domingo Mesa -

Penso que es pot considerar a un amic família, tot i la impossibilitat que ho sigui realment, perquè et pot cuidar, protegir i fer costat com la família fa. És convenient recordar aquella frase que diu "els amics són la família que escollim", o també aquella altra que afirma que un germà pot no ser un amic, però un amic sempre serà un germà.

En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Àlex Turon Reixach -

en la meva opinió, quan portes tan de temps amb uns amics, ja coneixes totes les seves virtuds i els seus defectes. I si segueixen siguent els teus amics, ja els pots considerar com de la familia perquè si no tan fallat en molts anys, no ho faran ara.

En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Roberto Lagos Palacios -

En primer lloc, estic molt d'acord amb tots vosaltres. De fet, considero que teniu tots raó. Sí reconec la possibilitat de considerar a una persona que ha estat amb mi, literalment, tota la vida compartint moments en família. De fet, jo també ho he fet.

Però malgrat el punt anterior, hauríem d'anar al compte en les persones en qui confiem. Les persones, a mesura que passa el temps canvien. Respecte a la personalitat, encara que aquest canvi sigui mínim. Recomano pensar si aquesta persona amb qui heu estat tota la vida continua sent la mateixa persona a la qui consideràveu família. Si veieu que segueix essent la mateixa persona o millor, continueu i aneu a veure una pel·lícula. Però si veieu que us pot mal-influenciar, vigileu.

No deixeu de ser amics tampoc! Només vull dir que sempre aneu al compte.

Bon dia

En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Eliseo Rivarola -

Jo crec que si, ja que si estan junts des de petits, vol dir que es una relació molt real, i que possiblement duri molt de temps.

Des del meu parer opino que una relació com la que es proposa, és, o si més no pot ser maca, amb sinceritat, i on s'expliquen els seus problemes i les mogudes que ocorren dia a dia, i un amic esta per aixo,per apoyar, animar, estimar, respectar.., i per exemple sopar amb la familia de laltre o activitats semblants que enforteixen lamistad.

En resposta a Andrea Mas Frigola

Re: Creieu que un grup d'amics i amigues que porten junts des de la infancia poden considerar el seu grup com una família?

per Sandra Gutierrez Segovia -

Jo crec que a un amic el pots considerar part de la teva familia però no ha de ser precissament perquè porteu junts des de fa molt de temps (infància). El pots considerar de la teva familia pel que et demostra dia a dia i perquè t'estima incondicionalment, etc.. però potser a una persona que acabes de conèixer fa poc també la consideres part de la teva familia i no és un amic de la infancia. El temps per mi no condiciona a que un amic passi a formar par de la teva familia per el simple fet de que com diu la dita: "els amics son la familia que escollim" i per escollir no es necessita un temps determinat ni que hagin passat molts de anys, pots escollir en el moment.