Es possible una amistat a distància?

Es possible una amistat a distància?

per Arnau Casadevall -
Nombre de respostes: 10

Jo crec que sí,ja que una amistat no ha sigut una cosa espontànea,sinó que pot ser que de petits hagessiu compartit coses i per coses de la vida tal persona hagi hagut de marxar.Passant per alt tots aquets fets si encara mentens la relació es considera amistat igualment

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Roger Noguer Martorell -

Al contrari que tu Arnau Casadevall Sirvent, jo crec que no és possible una relació a distància, els primers dies si que parlaríeu molt, però al cap d'un temps perdríeu el contacte, a no ser que de tant en tant quedessiu a algun lloc.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Roberto Lagos Palacios -

És ben conegut (per la majoria de les persones) que les amistats a distància són molt dolentes qualitativament parlant. No tothom estaria disposat a tenir-ne una. Com molt bé ha dit el senyor Roger Noguer Martorell, el que sol passar és que a mesura que passa el temps, l'amistat es va refredant i acaba desapareixent.

Però com tot, sempre hi ha excepcions. Hi ha casos (malauradament pocs) on dos amics, malgrat estiguin en regions, països o continents diferents, continuen interactuant. Pot ser el cas que no parlin gaire. I tant. Però segurament aquests amics, en el moment de trobar-se un altre cop, festejaran.

Particularment, sí penso que és possible. Però com he dit anteriorment, són pocs qui estan disposats a tenir-ne una.

En resposta a Roberto Lagos Palacios

Re: Es possible una amistat a distància?

per Joan Sunyer Puigdevall -

Doncs jo estic amb tu Arnau. Crec que si que es possible que hi hagi una relacio a distancia, si els dos ho volen i no deixen de parlar-se. Tambe crec que s hauria de fer algun videochat de tant en tant per anar-vos veient, que es molt inportant el contacte visual.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Eliseo Rivarola -

Jo opino diferent que tu arnau, ja que al principi d'aquesta relació, potser tot aniria bé, però al cap i a la fi la confiança i el respecte que es té, possiblement es perderia.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Marcel Prunell Vila -

Si són possibles les relacions, perquè no les amistats. Compartirieu coses diferents, és obvi que no podrieu anar a sopar cada cop que vulguessiu però potser trobaries en ell/a la persona que t'escoltaria sense jutjar-te i això sol ja val molt. El que sí que és cert, és que si no trobessiu moments per visitar-vos sovint potser la vostra amistat aniria perdent força gradualment.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Pia Bonadona i Puigdemont -

Considero que la distància és la prova de foc d'una amistat. Si a causa de la distància l'amistat no perdura, és que realment era una amistat passatgera; si, al contrari, hi continua havent contacte i ganes de saber de l'altre (per ambdues parts), aleshores consideraria l'amistat com a vertadera. 

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Mariona Amagat Puig -

Bones, 

Comparteixo opinió amb alguns de vosaltres,crec que si una amistat es verdadera i amb ganes de què ho continuï essent no crec que la distància influeixi molt. Tot i així reconec que quan vas a lloc nous o et distancies de la vida que tenies abans coneixes a gent nova i fas nous amics, però sempre hi haurà aquell amic a qui no vols perdre mai.

Mariona Amagat

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Amber Tomàs -

Des del meu punt de vista, jo crec que sí ja que una amistat sempre es té que basar en la confiança i mentre aquesta confiança perduri sempre hi haurà amistat. D'altra banda també s'hi tenen que posar ganes per part dels dos i en aquest cas mantenir el contacte, encara que no sigui físic, és un factor imprescindible.  

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Iman Hjaoui Talbi -

La distància no és un impediment per seguir una amistat, així doncs, no és excusa. Jo penso que si realment hi ha amistat, els veritables amics no se'n van, els veritables amics romanen sempre encara que el contacte sigui més escàs, això sí, la confiança i la sinceritat han de ser la base per a suportar aquesta relació amistosa. En resum, seguir en contacte amb el teu amic és plena qüestió d'esforç. El fet de trobar-se lluny un de l'altre accentua allò que cadascú té la seva vida, així que mantenir la relació és qüestió de valor i desig de cada un dels individus.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Es possible una amistat a distància?

per Chafik Marouan Belmofadel -

Tot depen de la distancia. En una relació hi ha d'haver-hi contacte. Amb molta distancia, malauradament, els dos amics s'acabaran separant encara més fins acabar, finalment, separan-se. Tot i que sempre exepcions.