L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

per irene garcia -
Nombre de respostes: 4
Creieu que son diferents les amistats masculines i les femenines? Yo penso que tots viuen l’amistad de manera diferent però realment les amistats estan marcades pel sexe. El fet de ser home o dona et fa veure l’amistad d’una altra manera? Que opineu?
En resposta a irene garcia

Re: L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

per Celene Arteaga Fuentes -

Estic d'acord amb tu sobre que tots tenen un concepte i viuen de manera diferent l'amistat. Tal i com hem vist al llarg del debat han anat sorgint molts tipus d'amistats.

Personalment, com a dona i des del meu punt de vista crec que pels homes l'amistat és un xic diferent a la de les dones, és a dir, algunes dones no entenem el comportament entre alguns amics homes i aquests potser tampoc entenen l'amistat entre les dones. Encara això, el gènere probablement no té a veure amb el concepte d'amistat, ja que no per a tots amistat significa el mateix sigui del sexe que sigui.

En resposta a irene garcia

Re: L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

per Sàmia Stitou -

 Bones a tots i a totes. Personalment coincideixo amb el pensament que les dones tenim un tipus d'amistat mentre que els homes en tenen un altre, però tot i que hi ha un article el qual afirma que ''Un grupo de científicos ha decidido responder a la gran cuestión, y la respuesta es no: no nos entendemos y, al final, alguien acaba llorando'', per a mi cada relació és un món, i per tant, no podem extreure una conclusió vàlida per a totes les relacions, així que considero que és posible depenent de la persona amb la qual estiguis.

Tot i així, us adjunto un enllaç que pot resultar interessant del diari El mundo.

https://www.elmundo.es/f5/comparte/2016/12/02/58406f8c22601dbf098b45e6.html

En resposta a irene garcia

Re: L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

per Amber Tomàs -

Bones, des del meu punt de vista jo crec que les relacions d'amistat entre dona-dona i home-home generalment són diferents a causa de factors socials, però també penso que a part del factor del gènere n'hi ha d'altres que personalment considero més influents com per exemple el caràcter de la persona.

 

 

En resposta a irene garcia

Re: L’amistad entre dones es diferent a la dels homes?

per Lluc Prat -

Sí. Un home li agrada fer certes coses. Una dona li agrada fer altres coses. (no tothom, generalitzo). Així doncs, una amistat entre dones es basarà en altres coses que entre homes. Per posar un exemple: les noies potser quedaran per fer-se unes quantes fotos mentres que els homes quedaran per anar a jugar a fútbol. 
També m'agrada recalcar que dos amigues es poden barallar i no reconciliarse mai més. dos homes es poden barallar-se (físicament) i a l'endemà anar al bar junts.