Salutació inicial

Salutació inicial
Sunday, 22 May 2016, 4:52 PM

aa2.jpgHola!

Aquest és un espai senzill per a una breu presentació personal: qui sou, què us interessa, què podeu aportar a la Jornada sobre el Dia d'Europa, algunes de les aficions principals ...
És per a difusió pública (tipus fòrum obert)

S'hi intervé clicant a "Contesta", més avall a la dreta...
Equival a dir, "mira, ... acabo d'arribar i... sóc així!", i pot ser complementat amb fotografies [poseu-les al lloc i amb la mida que quedi millor], enllaços , etc., i l'actualització del vostre perfil personal [al perfil personal hi arribeu penjant el vostre nom]

Ben aviat ens anirem coneixent millor - i també als d'altres Instituts -, amb aquesta salutació inicial i altres llocs de debat i trobada.
Fins aviat!!

Picture of Darling Escoto Maradiaga
Re: Salutació inicial
by Darling Escoto Maradiaga - Tuesday, 16 February 2016, 7:01 PM

Hola, em dic Darling, estudio al Salvador Espriu de Salt, encara que visc al costat del Narcís Xifra (irónic). M'agrada l'anime y llegir, sóc una noia alegre y vull estudiar publicitat. Això és tot, adéu.

Picture of Naisatou Fofana
by Naisatou Fofana - Tuesday, 29 March 2016, 7:38 PM

Hola! Em dic Naisatou i tinc 16 anys. Faig el batxillerat humanístic-social  al Salvador Espriu de Salt. Sóc una noia curiosa i simpàtica, m'agrada conèixer gent nova i coses noves també. Durant el meu tems lliure m'agrada escoltar música i estar amb les amigues. A vegades puc semblar tímida però no ho sóc. Encara no se ben bé que vull estudiar... Espero passar una bona jornada amb tots vosastres, Fins aviat!

Picture of noella sandra djaya kamwa
by noella sandra djaya kamwa - Sunday, 3 April 2016, 11:31 AM

Hola em  dic Noella visc a salt vaig a 1r de batxillerat a l'institut Salvador Espriu. M'agrada molt llegir, escoltar musica i esta amb els amics i amb la familia.

Picture of Xavier Serra Besalú
by Xavier Serra Besalú - Wednesday, 17 February 2016, 7:36 AM

Bon dia.
Em presento també jo.
Sóc Xavier Serra, el professor de Filosofia a l'Espriu. En aquesta imatge, del darrer viatge Erasmus+, a Nuremberg, sóc el de la dreta (tampoc era molt difícil adonar-se'n, oi?). teniu més notícies d'aquesta mobilitat europea a http://iessalvadorespriu-salt.cat/drupal2/node/252

Ànim, anem saludant a aquest espai públic (a mida que us hi inscriviu)  i poseu una imatge si voleu. També podeu tenir cura del vostre perfil, punxat al vostre nom i editant-lo ;). Tot té nota, oi?

Picture of Vicenç Verge
by Vicenç Verge - Wednesday, 17 February 2016, 4:27 PM

Hola, em dic Vicenç verge, estudio al Salvador Espriude Salt i jo tinc la sort de viure-hi jus a davant. Sóc un noi divertit amb qui t'ho pots passar molt bè i m'agrar jugar a videojocs i quedar amb els amics. Fins la pròxima!

Picture of Sheila González Santana
by Sheila González Santana - Wednesday, 17 February 2016, 5:02 PM

Hola! Em dic Sheila González i estudio al Salvador Espriu! 

Picture of Anna Ventura i Pericot
by Anna Ventura i Pericot - Wednesday, 17 February 2016, 5:07 PM

Hola, em dic Anna Ventura. Tinc 16 anys ivaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Faig gimnàstica artísica al Salt Gimnàstic Club i vaig al Cau de Salt. M'agrada molt dibuixar, escoltarmúsica i sortir amb els amics.

Picture of Laura Pérez Vilar
by Laura Pérez Vilar - Friday, 18 March 2016, 5:57 PM

Hola, sóc la Laura Pérez de l'Institut de Cassà de la Selva. M'agrada molt la música, de fet toco la guitarra clàssica i el piano al Conservatori Isaac Albéniz de Girona,  també m'agrada molt viatjar per apendre altres costums i idiomes. 

Picture of Oriol  Collell
by Oriol Collell - Wednesday, 17 February 2016, 5:14 PM

Hola, soc l'Oriol Collell, estudio al Espriu de Salt i m'agradaria estudiar algun curs relacionat amb l'àmbit cientific un cop acabat el batxillerat

Picture of Cristina Masachs Serarols
by Cristina Masachs Serarols - Wednesday, 17 February 2016, 5:14 PM

Hola sóc la Cristina Masachs, estudio al Salvador Espriu de Salt. Estic fent el batxillerat científic, per poder fer psicologia més endavant. Adéu.

Picture of Umayma Taouil Jiach
by Umayma Taouil Jiach - Wednesday, 17 February 2016, 5:33 PM

Hola, em dic Umayma Taouil i estudio al Salvador Espriu de Salt, m'agrada molt l'educació física, practico alguns esports. Més endavant m'agradaria estudiar a l'EUSES de Salt, adéu!

Picture of Paula Marsal Mató
by Paula Marsal Mató - Wednesday, 17 February 2016, 5:40 PM

Hola! Sóc la Paula Marsal i estudio el batxillerat cíentific a l'Institut Salvador Espriu. M'agradaria ser veterinària. Fa 9 anys que ballo hip hop i, actualment, a l'Evolution Dance Center. Ens veiem!

Picture of Siham Khrourouch Barghighach
by Siham Khrourouch Barghighach - Wednesday, 17 February 2016, 5:41 PM

Hola! Sóc la Siham, estudio 1r de Bachillerat Humanístic pur al Salvador Espriu. En acabar el bachillerat m'agradaria fer un grau en Dret a la Udg. Adeu!!!!!!

Picture of Ghizlane Sakkaki
by Ghizlane Sakkaki - Wednesday, 17 February 2016, 5:46 PM

Hola! Sóc la Ghizlane estudio al Espriu Humanitats. M'agradaria anar a la UdG i fer la carrera de magisteri. Adeu!

Picture of Daniel Erazo
by Daniel Erazo - Wednesday, 17 February 2016, 6:46 PM

Hola, em dic Daniel, visc a Salt i vaig a l'institut Salvador Espriu, tinc 16 anys i vaig néixer a Honduras. M'agrada llegir i escoltar música.

Picture of Viorel David
by Viorel David - Wednesday, 17 February 2016, 7:22 PM

Uolass! Em dic Viorel David, els amics em diuen Vio. Tinc 16 anys, visc a Girona i estudio batxillerat tecnològic a l'INS Salvador Espriu. Sóc apassionat als cotxes i als avions. Quan acabi el bat, vull ésser pilot de línia aèria. Toco dos instruments, el piano i la guitarra, m'encanta cantar. Sóc entusiasta de l'esport, faig mountain bike extrem, snowboard i m'encanta el tenis. La meva ciutat preferida és Los Angeles. Espero conéxier a molta gent guay el dia d'Europa. Per part meva, tinc moltes coses més a dir però es faría més avorrit del què és. Per cert, tinc una relació amb Emma Watson. Que tingueu una bona tarda.

Picture of Alicia Gala Aldana
by Alicia Gala Aldana - Wednesday, 17 February 2016, 9:26 PM

Hola!! Em dic Alicia Gala, tinc 17 anys i estudio a l'institut Salvador Espriu. Sóc una noia simpàtica, tot i que en ocasions una mica tímida. M'agrada passar temps escoltant música, llegint i sortint amb els amics. Fins aviat!!

Picture of hicham benamar chouird
by hicham benamar chouird - Wednesday, 17 February 2016, 9:59 PM

Hola, hem dic Hicham, tinc 18 anys i estudio en el Salvador Espriu. M'agrada molt fer esport. Hem fa molta il·lusió de que arribi ja el dia d'Europa. Adeu

Picture of Laura Tarrés i Pidemont
by Laura Tarrés i Pidemont - Thursday, 18 February 2016, 12:34 AM

Bones!! Em dic Laura Tarrés, he estudiat la primària i l'ESO a l'escola Pompeu Fabra. Visc a Salt, i faig diverses activitats el meu poble, per exemple, vaig al cau i jugo a bàsquet, tot i que he fet gimnàstica artística durant tota l'infantesa, també a Salt. Tinc moltes ganes de començar aquest projecte i conèixer a altres estudiants i formes de pensar. 

Picture of Jasleen Kaur
by Jasleen Kaur - Thursday, 18 February 2016, 3:50 PM

Hola, em dic Jasleen Kaur i tinc 16 anys. Estudio al Salvador Espriu de Salt. Esctis fent Batxillerat humanistic. M'agrada molt estar amb les amigues i escoltar música.

Picture of Andrea Perez Duran
by Andrea Perez Duran - Thursday, 18 February 2016, 4:51 PM

Hola sóc l'Andrea Perez i estudio a l'institut Salvador Espriu i faig el batxillerat humanístic. M'agradaría estudiar a l' UdG, i fer magisteri. Adéu.

Picture of Zoubida Azfan
by Zoubida Azfan - Thursday, 18 February 2016, 9:21 PM

Bona tarda, em dic Zoubida, alguns em diuen Zou. Estudio batxillerat científic en el Salvador Espriu de Salt. M'agradaria poder estudiar Laboratori d'anàlisi i control de qualitat. M'agrada escoltar música,escriure i  llegir, sobretot llegir novela negra, psicológica, histórica i poesia, però sempre va bé descobrir generes nous, per tant llegeixo de quasi tot. 

Picture of Marina Vidal Sabench
by Marina Vidal Sabench - Thursday, 18 February 2016, 10:42 PM

Hola, sóc la Marina Vidal i estudio a l'institut Espriu de Salt faig el batxillerat científic ja que més endavant m'agradaria estudiar una carrera relacionada en aquest àmbit. 

Picture of laila barghighach
by laila barghighach - Friday, 19 February 2016, 1:10 PM

hola em dic laila tinc 17 i estudio en l'institut salvador espriu .

Picture of Aisha Khalid
by Aisha Khalid - Friday, 19 February 2016, 8:55 PM

Hola, em dic Aisha i sóc del Pakistan i estudio batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu de Salt. Sóc una noia simpàtica però també tímida. No m'agrada gens llegir perquè m'agrada més mirar pel·lícules, escoltar la música i sortir amb els meus amics.

Picture of Maria Lucas Parra
by Maria Lucas Parra - Friday, 19 February 2016, 9:50 PM

Hola, em dic Maria Lucas i estic cursant el batxillerat cintífic a l'institut Salvador Espriu. Jugo a bàsquet desde petita i vaig al cau. M'agrada molt escoltar música i mirar pel·licules.
Picture of Àngel Ribas Oliveras
by Àngel Ribas Oliveras - Friday, 19 February 2016, 11:24 PM

Hola nais! Sóc l'Àngel, estudiant del Salvador Espriu i delegat de la classe del científic (ojo que hi ha nivell). Estudio el bat tecnologic, i de moment amb bons resultats. M'agrada molt jugar a basquet, i quan no hi jugo, m'agrada anar a fer el mongui, o menjar kebab, amb la meva clica. No tindeu problema si em voleu coneixer, ja que no solo ser gaire tancant ni res, aixi que, gent, ens anem veien. 

Picture of Najat Ouassem
by Najat Ouassem - Sunday, 21 February 2016, 3:57 PM

Hola, em dic Najat i vaig al Salvador Espriu, faig batxillerat humanístic i espero fer un grau d'Història de l'Art. M'agrada molt llegir i puc arribar a sentir-me molt indignada quan fan una pel·lícula mal adaptada d'un llibre que m'agradi, també m'agrada dibuixar i escoltar música. Suposo que això és tot, fins aviat. 

Picture of Laia Serra Casellas
by Laia Serra Casellas - Wednesday, 24 February 2016, 11:11 PM

Bones! Jo sóc la Laia Serra, estudio al Salvador Espriu de Salt el batxillerat social, per poder estudiar una doble titulació d'ADE i Economia, i així arrivar a crear la meva propia empresa. Jugo a bàsquet, també vaig al cau i m'agrada llegir i escoltar música. Fins aviat!

Picture of Rosa Maria Bohórquez Ángel
by Rosa Maria Bohórquez Ángel - Tuesday, 1 March 2016, 7:33 PM

Hola, em dic Rosa i tinc 16 anys. Faig el batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans i m'agradaria estudiar medicina.
Picture of Adam Ajday
by Adam Ajday - Tuesday, 8 March 2016, 5:12 PM

Hola, sóc l'Adam Ajday, tinc 16 anys i visc a Salt. Em considero sincer, amable, bromista i rialler.

En el meu temps lliure m'agrada quedar amb amics o jugar a la play També m'agrada sortir de festa.

El que realment m'apassiona és el futbol i el meu somni és arribar a jugar a un equip de futbol de primera divisió. Els meus ídols són Ronaldinho, Messi i Neymar.

Picture of wissal lamkadmi
by wissal lamkadmi - Tuesday, 8 March 2016, 5:40 PM

Hola, em dic Wissal, faig 1r de Batx i m'agradaria anar a la UdG per estudiar magisteri.

Picture of Marc Almansa
by Marc Almansa - Thursday, 10 March 2016, 6:17 PM

Hola em dic Marc Almansa i tinc 17 anys. Estudio el batxillerat social a l'intstitut Salvador Espriu i hi visc a cinc minuts de distància. Sóc una persona simpàtica i m'encanta fer esport.

Picture of Marc Ríos Masferrer
Salutació inicial
by Marc Ríos Masferrer - Friday, 11 March 2016, 4:51 PM

Hola em dic Marc Ríos i estudio el batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans i tinc 16 anys. 

Picture of Anna Cubarsí Miquel
by Anna Cubarsí Miquel - Friday, 11 March 2016, 5:20 PM

Hola! Sóc l'Anna Cubarsí, tinc 16 anys, estudio a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès i faig el batxillerat humanístic. Quan acabi el batxillerat m'agradaria anar a l'Udg de Girona i fer la doble titulació de magisteri. Sóc una persona simpàtica i divertida. Des de petita que faig funky a Anglès i fa dos anys que he començat a anar a campionats.

Hem ganes de començar aquest projecte. Fins aviat! 

Picture of Natàlia Puig González
by Natàlia Puig González - Saturday, 12 March 2016, 11:31 AM

Bon dia em dic Natàlia Puig i estudio a l'Institut Rafael Campalans.

Picture of Mar Capdevila Mayola
by Mar Capdevila Mayola - Saturday, 12 March 2016, 11:46 AM

Hola a tots! Em dic Mar Capdevila Mayola i estudio a l'Institut Rafael Campalans.

Picture of Eva Quer Riera
by Eva Quer Riera - Saturday, 12 March 2016, 7:04 PM

Hola! Em dic Eva Quer i estic estudiant el batxillerat social a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès.

Picture of Pere Bartomeu Vilaplana
by Pere Bartomeu Vilaplana - Sunday, 13 March 2016, 12:17 PM

Hola! Em dic Pere Bartomeu i estudio el batxillerat social-humanistic a l'institut Salvador Espriu de salt.

Picture of manel gallart
by manel gallart - Sunday, 13 March 2016, 7:32 PM

Hola! Sóc en Manel i estudio a l'Institut Rafael Campalans.

Picture of Andrea Raposo
by Andrea Raposo - Monday, 14 March 2016, 4:15 PM

Hola em dit Andrea Raposo, tinc 16 anys i sóc de Bescanó. Estudio el batxillerat social a l'institut Salvador Espriu. Sóc una persona molt simpàtica però també depèn amb qui. El que més m'agrada és viatjar.

Picture of Isam Hajji
by Isam Hajji - Monday, 14 March 2016, 5:08 PM

Hola, en dic isam tinc 17 anys i estudio el batxillerat tecnologic a l'institut Salvador Espriu i m'agradaria arribar a ser dissenyador industrial.

Picture of Eva Torrent Mas
by Eva Torrent Mas - Monday, 14 March 2016, 6:04 PM

Hola em dic Eva Torrent i estudio el batxillerat humanístic-social al Salvador Espriu de Salt. En un futur m'agradaria estudiar educació primària.

Picture of Estel  Turon Pulido
by Estel Turon Pulido - Monday, 14 March 2016, 8:29 PM

Hola!! Sóc l'Estel Turon, tinc 16 anys i estudio a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès amb el batxillerat científic.

Picture of David  Ortiz Carbonés
by David Ortiz Carbonés - Monday, 14 March 2016, 10:51 PM

Holaa!! Em dic David Ortiz Carbonés, tinc 16, casi 17, anys i estudio a l'INS Rafael Campalans amb la modalitat científica. Encantat! 

Viatge a Roma
by Gina Duran Oliu - Tuesday, 15 March 2016, 9:00 PM

Bones! Em dic Gina Duran i tinc 17 anys. Estudio el batxillerat humanístic a l'INS Rafael Campalans d'Anglès i en sóc la delegada. M'agrada escoltar música, llegir i viatjar. Actualment jugo a voleibol a l'equip de Santa Coloma de Farners. En un futur m'agradaria estudiar periodisme o dret. 

Fins aviat!

Picture of Ada Ballesteros
by Ada Ballesteros - Tuesday, 15 March 2016, 8:57 PM

Hola,  sóc l' Ada tinc 16 anys i faig el batxillerat científic a l'institut Rafael Campalans

Picture of Sergi Domínguez Gispert
by Sergi Domínguez Gispert - Tuesday, 15 March 2016, 10:12 PM

Hola a tothom gent! em dic Sergi sóc de l'Institut Rafael Campalans i tinc 17 estic fent el batxillerat tecnologic amb tres companys més que són uns cracks! Sóc un fanatic de la feina i com alguns sabreu tinc un canal a youtube i al facebook es diu" Marroquis & Españoles". Moltes gracies a tothom i fins aviat continueu aixis de bé amb el batxillerat i "mucho swag pa todos".

Picture of Pau Bou Llobet
by Pau Bou Llobet - Tuesday, 15 March 2016, 10:27 PM

Hola!! Em dic Pau i tinc 16 anys. Estudio a l'Institut Rafael Campalans i faig el batxillerat tecnològic amb el meu amic de dalt i dos més. Els del Campalans sóm els putus amos. I re fins aviat. 

Picture of -------------- --------------
by -------------- -------------- - Wednesday, 16 March 2016, 4:29 PM

Ey hola! Sóc en Guillem Bartrina de l'insti Rafael Campalans d'Anglés. Estudio el batxillerat tecnológic amb dos que han saludat per aquí dalt i un altre. M'agrada molt tot el relacionat amb la informàtica. <printf("%s","Ja ens veurem!");>

Picture of Carla Pagès
by Carla Pagès - Wednesday, 16 March 2016, 5:45 PM

Hola, sóc la Carla Pagès i tinc 16 anys. Actualment estic cursant 1r de batxillerat a l'Institut Rafael Campalans en l'àmbit social-humanístic. Els esports que practico actualment són bàsquet i vòlei.  

Fins aviat !!!

Picture of Ona Santané
by Ona Santané - Wednesday, 16 March 2016, 6:01 PM

Hola!! Sóc l'Ona Santané i curso el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. Jugo a bàsquet, practico voleibol juntament amb companyes de classe i vaig al cau. En un futur m'agradaria estudiar turisme. Ens veiem!

Picture of Amina El Habri
by Amina El Habri - Wednesday, 16 March 2016, 7:27 PM

Hola!!! Em dic Amina, tinc 16 anys. Actualment estudio 1r de batxillerat científic de l'institut Rafael Campalans d'Anglès.

Picture of Sergi Angelats Lobo
by Sergi Angelats Lobo - Wednesday, 16 March 2016, 8:37 PM

Hola! Jo sóc en Sergi i estudio el batxillerat científic a l'IES Salvador Espriu.  Tinc 16 anys i de gran m'agradaria ser pilot. Ens veiem!

Picture of Jordi Mas
by Jordi Mas - Wednesday, 16 March 2016, 9:40 PM

Hola!! Soc en Jordi Mas i estudio a l'Institut Rafael Campalans, tinc 16 anys, soc un noi alegre i amb un humor extrany. Us espero coneixer aviat!!!!

PD: Els del Rafael Campalans som els putus amus. Apa deu

Picture of Marina Camps Gironès
by Marina Camps Gironès - Wednesday, 16 March 2016, 9:37 PM

Hola em dic Marina Camps, estic estudiant el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans. tinc 16 anys. Practico basquet i vòlei. 

Picture of Mireia Casas Cat
by Mireia Casas Cat - Wednesday, 16 March 2016, 10:29 PM

Hola! em dic Mireia, tinc 17 anys i estudio el batxillerat científic a l'institut Rafael Campalans d'Anglès.

Picture of maysa El Ouariachi
by maysa El Ouariachi - Thursday, 17 March 2016, 6:41 PM

Hola, em dic Maysa sóc estudiant de 1r de batxillerat social a l'institut Salvador espriu.

Picture of elia paradas
by elia paradas - Saturday, 19 March 2016, 9:58 AM

hola, em dic Èlia i estudio el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva.

Picture of Neus Martí Trull
by Neus Martí Trull - Saturday, 19 March 2016, 4:37 PM

Hola a tots i a totes!

Em dic Neus i actualment estic estudiant el Batxillerat Social a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. 

Fins aviat

Picture of Houda Atajjiiou
by Houda Atajjiiou - Sunday, 20 March 2016, 4:10 PM

Hola! Em dic Houda, visc a Salt i estudio Batxillerat al Salvador Espriu, m'agrada la música i espero que arribi ja el Dia d' Europa. Adéu:)

Picture of Marc Duran Perez
by Marc Duran Perez - Monday, 21 March 2016, 7:11 PM

Hola, em dic Marc Duran. Tinc 16 anys i vaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Faig bàsquet al Club Bàsquet Salt i vaig al Cau de Salt. M'agrada molt dibuixar, escoltar música i sortir amb els amics.

Picture of Laila  Hammouch Hosni
by Laila Hammouch Hosni - Monday, 21 March 2016, 9:21 PM

Holaa! Em dic Laila i estudio en l'institut Salvador Espriu. M'agrada quedar amb els amics i passar-m'ho bé, jugar a futbol i handbol, espero conèixer a molta gent!

Picture of Ouidad Haidour
by Ouidad Haidour - Tuesday, 22 March 2016, 12:55 PM

Bones! Em dic Ouidad Haidour i tinc 17 anys. Estudio el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada  molt llegir i viatjar.

Fins aviat!

Picture of Ruben Martin
by Ruben Martin - Tuesday, 22 March 2016, 4:02 PM

Bones, hem dic Ruben tinc 16 anys mi vaig al IES Salvador Espriu, m'agrada molt sortir amb les amics, escoltar musica i estar informat sobre les noticies d'ambit politic-social. 

Picture of Clàudia Hidalgo Rabionet
by Clàudia Hidalgo Rabionet - Wednesday, 23 March 2016, 5:15 PM

Bones! Jo em dic Clàudia Hidalgo i estudio batxillerat a l'Institut Rafael Campalans, a Anglès.
Picture of harpreet kaur
by harpreet kaur - Monday, 28 March 2016, 2:40 PM

Hola Bones. Em dic Harpreet Kaur. Vaig al institut Salvador Espriu de Salt, però visc al centre de Girona. Faig batxillerat social perquè vull fer un doble grau de dret i Criminologia. M'agrada molt escoltar música, cantar, llegir, escoltar notícies i aprendre noves idiomes.  

Picture of Mariona Angelats Arumí
by Mariona Angelats Arumí - Monday, 28 March 2016, 3:29 PM

Hola, em dic Mariona Angelats i sóc de Bescanó tot i que estudio al Salvador Espriu de Salt. Estic estudiant el batxillerat Social perquè en un futur vull fer la carrera de magisteri. M'agrada molt la música i ballo hiphop al Sister Funk de Salt.

Picture of Lorena Juarros Lorenzo
by Lorena Juarros Lorenzo - Tuesday, 29 March 2016, 5:55 PM

Hola, em dic Lorena i estudio el batxillerat social a l'Institut de Cassà de la Selva.

Picture of Mohamed Marouan El Azrak
by Mohamed Marouan El Azrak - Wednesday, 30 March 2016, 5:33 PM

Hola,em dic Mohamed.

Adéu.

Picture of Adrià Soler i Ros
by Adrià Soler i Ros - Wednesday, 30 March 2016, 7:58 PM

Hola em dic Adrià i faig el batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva

Picture of mohamed chaigar
by mohamed chaigar - Wednesday, 30 March 2016, 8:34 PM

Hola,

em dic Moha i tinc 16 anys, faig el batxillerat humanístic al institut de Cassà de la Selva. Soc un noi simpàtic i treballador. El que m'agrada més es la geografia i la educació física.

Salutacions.

Picture of Aina Camps Alarcón
by Aina Camps Alarcón - Wednesday, 30 March 2016, 8:40 PM

Hola em dic Aina, sóc de l'INS Cassà i estudio el batxillerat social.

Picture of Stanislav Mladenov
by Stanislav Mladenov - Thursday, 31 March 2016, 12:16 AM

Hola em dic Stanislav del centre ies salvador espriu i sóc un noi a qui li agrada debatar sobre qualsevol cosa tan elementat con del mateix dia a dia però " alerta aixo no vol dir pas que sigui un persona aburrida ni molt menys , coneixeu-me i ho veureu!!!! "

Picture of Lluc Bosch Mola
by Lluc Bosch Mola - Thursday, 31 March 2016, 11:06 AM

Buenas! em dic Lluc Bosch i soc de l'INS Rafael Campalans. M'agrada el bàsquet, el teatre i els videojocs són la meva passió.

Apa! Ja ens veurem.

Picture of Ànnia Gonzàlez
by Ànnia Gonzàlez - Thursday, 31 March 2016, 11:09 AM

Hola! em dic Ànnia Gonzàlez. Estudio batxillerat humanístic a l'INS Rafael campalans.

Ens veiem!

Picture of Jordi Torrent Sencianes
Salutació inicial
by Jordi Torrent Sencianes - Thursday, 31 March 2016, 5:23 PM

Hola, sóc en Jordi Torrent, estudio al Xifra. M'agrada molt el bàsquet!

Picture of Adrià Dabau
by Adrià Dabau - Thursday, 31 March 2016, 5:30 PM

Hola em dic Adrià Dabau, estudio al Narcís Xifra, visc a Fontajau, voldria estudiar alguna cosa relacionada amb l’astronomia o la física i m'agrada el taekwondo.
Picture of Laura Coll Heredia
by Laura Coll Heredia - Thursday, 31 March 2016, 5:31 PM

Hola, sóc la Laura Coll i estudio el batxillerat social al institut de Cassà de la Selva :)

Picture of mireia garcia cañigueral
by mireia garcia cañigueral - Thursday, 31 March 2016, 6:19 PM

Hola, em dic Mireia, tinc 17 anys i estic estudiant el batxillerat social a l'institut de Cassà de la selva.
Picture of mar barnes iglesias
by mar barnes iglesias - Thursday, 31 March 2016, 6:55 PM

Hola em dic Mar Barnés tinc 16 anys i estudio el batxillerat social a l'Institut de Cassà de la Selva.

Picture of Sofia Hernandez
by Sofia Hernandez - Thursday, 31 March 2016, 6:57 PM

Hola, em dic Sofia, sóc divertida i riallera. Faig el batxilerat social al Ies Narcis Xifra. 

Picture of Paula Boadas Vilagran
by Paula Boadas Vilagran - Thursday, 31 March 2016, 7:06 PM

Hola, em dic Paula. Faig el batxillerat social a l'institut de Cassà. En el meu temps lliure m'agrada escoltar música i llegir.

Picture of Juan Morales
by Juan Morales - Thursday, 31 March 2016, 7:51 PM

Hola, em dic Juan. Tinc 17 anys. Faig el batxillerat tecnòlogic al INS Narcís Xifra de Girona. Vull anar a la universitat però encara no m'he decidit per cap grau. El que més m'agrada és el futbol i viatjar. 

Picture of Marta  Planas Barrios
by Marta Planas Barrios - Thursday, 31 March 2016, 9:26 PM

Hola em dic Marta, tinc 16 anys i estudio a l'institut de Cassà. En el meu temps lliure m'agrada escoltar música i estar amb els amics. També practico jazz i ballet!

Picture of Joel Fontané Pereira
by Joel Fontané Pereira - Thursday, 31 March 2016, 9:43 PM

Hola em dic Joel. Tinc 16 anys. Estudio Bat. a l'institut rafael Campalans a anglès. Adéu.

Picture of Oriol Frigolé Llorà
by Oriol Frigolé Llorà - Thursday, 31 March 2016, 9:47 PM

Hola! Em dic Oriol Frigolé i soc estudiant de l'institut Narcís Xifra. Faig el Batxillerat científic i m'agrada l'esport i la música. Soc un pèl tímid però m'agrada debatre.

Picture of Federico Giovanini
by Federico Giovanini - Thursday, 31 March 2016, 10:05 PM

Hola, em dic Federico Giovanini. Tinc 17 anys i curso el batxillerat tecnològic a l'institut narcís xifra. M'agrada llegir i el videojocs. Un salut!

Picture of Ruben Bermudez Saez
by Ruben Bermudez Saez - Tuesday, 12 April 2016, 8:28 AM

Bones, em dic Ruben Bermudez (16 anys) i estudio al Narcís Xifra el Batxillerat Tecnològic. M'agrada el fútbol i els videojocs. 

Picture of jordi busquets masó
by jordi busquets masó - Thursday, 31 March 2016, 10:11 PM

Bones, sóc en Jordi Busquets i visc a Sant Gregori. Estudio al IES Narcis Xifra i Masmitjà i estic fent el bat social economic. M'encanta fer esport, sortir de festa i anar amb moto. 

Picture of Anna  Mir Serra
by Anna Mir Serra - Thursday, 31 March 2016, 10:16 PM

Hola! Em dic Anna Mir, i soc una noia morena amb la pell clara i els ulls verds. Estic estudiant primer de batxillerat social a l'ins Cassà.

Les hores en les que no estic a classe les passo majoritàriament fent esport ja sigui voley, ball o gimnàs, i esquí o snowboard a l'hivern. Tot i així també m'encanta passar el meu temps lliure i les nits de dissabte amb el meu grup d'amigues. A mes a mes, també m'agrada molt la fotografia, la literatura i el dibuix, per aquesta raó tinc un blog on hi escric petits textos literaris i hi comparteixo les meves fotos i dibuixos.

Soc bastant tímida a l'hora de conèixer a gent nova, però estic segura de que serà una experiència molt guai!

Picture of Sergi Artacho Gordillo
by Sergi Artacho Gordillo - Thursday, 31 March 2016, 10:40 PM

Hola a tothom!

Em dic Sergi Artacho. Estudio al IES Narcís Xifra de Girona el primer de batxillerat científic, ja que en un futur m'agradaria estudiar biologia. També m'agraden els animals, fer excursions i sortir amb els amics.

Fins aviat!

Picture of Laura Busquets Masó
by Laura Busquets Masó - Thursday, 31 March 2016, 10:51 PM

Hola,

Em dic Laura Busquets i estudio al Narcís Xifra. Faig el batxillerat humanístic. També jugo a bàsquet al Sant Gregori. Espero que l'activitat sigui profitosa i divertida! 

Picture of Anna Vila Ribas
by Anna Vila Ribas - Thursday, 31 March 2016, 11:05 PM

Hola, em dic Anna Vila i visc a Sarrià de Ter. Estic cursant el batxillerat social econòmic a l'Institut Narcís Xifra. M'agrada molt el bàsquet.

Picture of Helena Rodríguez Muñoz
by Helena Rodríguez Muñoz - Thursday, 31 March 2016, 11:14 PM

Hola, em dic Helena Rodríguez. Estudio al IES Narcís Xifra, estic fent el batxillerat social econòmic i m'agrada fer esport.

Picture of Judit Marti Alcala
by Judit Marti Alcala - Thursday, 31 March 2016, 11:24 PM

Bones!

Em dic Judit Martí i sóc alumna de primer de batxillerat (social) del Narcís Xifra. Jugo a bàsquet amb el Sant Gregori. També m'agrada tocar el piano, encara que ara tinc menys temps.

Tot i que a primera vista semblo tímida, m’agrada conèixer gent i espero que sigui un bona experiència.

Picture of Pau  Vila Soler
by Pau Vila Soler - Friday, 1 April 2016, 7:13 AM

Hola! Em dic Pau Vila, tinc 16 anys i estudio el batxillerat cientific a l'Ies Narcis Xifra, m'agrada llegir i jugar a basquet.  Ens veiem!

Picture of julia muntada viñolas
by julia muntada viñolas - Friday, 1 April 2016, 8:28 AM

Hola bon dia, em dic Júlia Muntada i estudio a Anglès primer de batxillerat cientific.

Picture of julia muntada viñolas
by julia muntada viñolas - Friday, 1 April 2016, 8:28 AM

Hola bon dia, em dic Júlia Muntada i estudio a Anglès primer de batxillerat cientific.

Picture of Alba Exposito
by Alba Exposito - Friday, 1 April 2016, 8:29 AM

Hola sóc l'Alba Exposito i tinc 17 anys, estudio primer de BAT a l'Institut Rafael Campalans.

Picture of Carla Luz Felip
by Carla Luz Felip - Friday, 1 April 2016, 8:33 AM

Bones sóc la Carla Luz, tinc 17 anys i estudio primer de Batxillerat Científic a l'INS Rafael Campalans.

Picture of Èlia  Gasull Cebrià
by Èlia Gasull Cebrià - Friday, 1 April 2016, 4:30 PM

Hoola! Em dic Èlia i estudio el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva:)

Picture of Lluís Ventura Call
by Lluís Ventura Call - Friday, 1 April 2016, 4:54 PM

Hola em dic lluís Ventura Call i les meves aficions són el taekwondo i quedar amb els amics.

A un futur m'agradaria estudiar ADE i tenir el meu propi nagoci.

Picture of ona Vidal Comas
by ona Vidal Comas - Friday, 1 April 2016, 4:55 PM

Hola bona tarda, 

Em dic Ona i estudio  l'institut de Cassà de la Selva.

Faig el batxillerat social.

m'grada ballar i com a extraescolars practico el ballet i el jazz.

Picture of Annabel Sirvent i Roser
by Annabel Sirvent i Roser - Friday, 1 April 2016, 5:09 PM

Hola!

Sóc l'Annabel i estic estudiant batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva, unes de les meves aficions són; jugar a tennis, anar al gimnàs, quedar amb les amigues i també estic interessada amb tot el que està relacionat amb l'art

M'agradaria estudiar Publicitat i relacions públiques a Girona però abans voldria anar a fer un cicle superior de Publicitat i màrqueting.

Atentament,

Annabel Sirvent

Picture of Mireia Benitez Molla
by Mireia Benitez Molla - Saturday, 2 April 2016, 12:12 PM

Hola!

Em dic Mireia Benitez tinc 16 i estic estudiant el batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva.

En el meu temps lliure m'agrada escoltar música i quedar amb els amics. Com a extraescolar, vaig classes de ball, exactament practico Ballet i Jazz.

Picture of Carla Tubert Blanes
by Carla Tubert Blanes - Saturday, 2 April 2016, 7:57 PM

Hola,

Sòc la Carla Tubert i estic fent el batxillerat social a l'Institut de Cassà de la Selva.

M'agrada molt ballar, i des dels 4 anys que faig ballet. En el meu temps lliure m'agrada estar amb la família i amics.

Picture of laia font roca
by laia font roca - Saturday, 2 April 2016, 9:20 PM

Hola, em dic Laia Font i estic estudiant el batxillerat social a l'institut de Cassà.

En el meu temps lliure m'agrada ballar, des dels 6 anys que faig funky.

Picture of Stefania Glavan
by Stefania Glavan - Saturday, 2 April 2016, 9:40 PM

Hola em dic Stefania Glavan i estic estudian el batxillerat socaial a l'INS Cassà.

Picture of Gerard Flores Gallardo
by Gerard Flores Gallardo - Sunday, 3 April 2016, 1:58 PM

Hola

Em dic Gerard Flores, tinc 16 anys i estudio el batxillerat social a l'INS Cassà

Picture of Raul Herrero Ballesteros
by Raul Herrero Ballesteros - Sunday, 3 April 2016, 10:17 PM

Hola, soc en Raul Herrero de l'Institut Salvador Espriu de Salt, faig el batxillerat tecnològic perquè de gran m'agradaria estudiar una enginyeria. Adeeeu!!

Picture of Laura Vargas Jiménez
by Laura Vargas Jiménez - Monday, 4 April 2016, 1:09 PM

Bones! Sóc la Laura Vargas i estudio a l'INS Narcís Xifra i Masmitjà. Faig el batxillerat social, però encara no sé quina carrera faré. 

M'agrada llegir, sortir amb els amics, escoltar música,...

Fins aviat!!

Picture of Roger  Artigas i Roura
by Roger Artigas i Roura - Monday, 4 April 2016, 1:10 PM

Hola, em dic Roger Artigas. Estudio al IES Narcís Xifra, estic fent el batxillerat social econòmic, m'agrada fer esport i anar amb moto.

Picture of Carla Díaz Saavedra
by Carla Díaz Saavedra - Monday, 4 April 2016, 1:15 PM

Hola! Sóc la Carla Díaz i estudio al Narcís Xifra i Masmitjà.

Estic cursant el batxillerat social tot i que no tinc clar com continuaré quan acabi aquesta etapa. 

Disfruto entrenant un equip de bàsquet de nens d'escoleta, també escoltant música i sortint amb els amics.

Ens veiem aviat!

Picture of Mar Simón
by Mar Simón - Monday, 4 April 2016, 2:19 PM

Hola a tothom, 

Em dic Mar. Estudio al Xifra i faig el batxillerat humanístic. M'agrada ballar i també la moda.

Adeu

Picture of Dionís Frigolé
Re: Salutació inicial per Dionís Frigolé
by Dionís Frigolé - Monday, 4 April 2016, 6:56 PM

Hola, Em dic Dionís estudio primer de batxillerat al IES de Cassà.

Picture of Eric  Ortega Martinez
by Eric Ortega Martinez - Monday, 4 April 2016, 8:13 PM

Hola, em dic Eric Ortega tinc 17 anys i estudio a l'INS Cassà de la Selva

Picture of Marina Borrell i Figueras
by Marina Borrell i Figueras - Monday, 4 April 2016, 8:20 PM

Hola, em dic Marina Borrell i actualment estic estudiant el batxillerat de ciències socials a l'Ins Cassà. Aficionada al trail running, dedico la majoria del meu temps lliure a entrenar. M'agrada molt divertir-me amb les meves amistats i fer petits viatges amb la meva família sempre que puc. 

En un futur proper, m'agradaria estudiar publicitat i relacions públiques.

Picture of Guillem Mir
by Guillem Mir - Monday, 4 April 2016, 8:28 PM

Hola, em dic Guillem i estudio el batxillerat social a l'Institut de Cassà de la Selva.

Picture of djouba sangare
by djouba sangare - Monday, 4 April 2016, 11:12 PM

hola, sóc la djouba, em considero una noia molt simpàtica, m'encanta jugar el basquet, fins el dia 6 de maig.

Picture of Laura Delgado Pardo
by Laura Delgado Pardo - Tuesday, 5 April 2016, 4:40 PM

Hola! Em dic Laura Delgado i estudio 1r de Batxillerat al ies Salvador Espriu de Salt. M'agrada molt la música

Picture of Carla Masgrau Lacalle
by Carla Masgrau Lacalle - Wednesday, 6 April 2016, 6:54 PM

Hola,

Em dic Carla Masgrau, tinc 16 anys i actualment estic fent el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva. 

Dedico part del meu temps lliure a estar amb les meves amigues, i l'altre part, a entrenar amb la meva euga. Des de ben petita, la meva passió han estat els cavalls.

I per acabar, dir que actualment, la única cosa que se que faré és acabar de treure'm el batxillerat, ja que no tinc ni idea del que faré en un futur.

Picture of cristina rojas claros
by cristina rojas claros - Wednesday, 6 April 2016, 7:36 PM

Hola! Em dic Cristina, tinc 17 anys, estudio a L'Institut Cassà de la Selva. Sóc una noia molt simpàtica i riallera.

Picture of Paula  Pozo Pla
by Paula Pozo Pla - Wednesday, 6 April 2016, 7:43 PM

Hola, em dic Paula Pozo i tinc 16 anys. Actualment estudio batxillerat social a l'INS Cassà de la Selva. El meu temps lliure m'agrada passar-lo amb els meus amics. En un futur m'agradaria estudiar màrqueting.

Picture of Marc Padilla Morales
by Marc Padilla Morales - Thursday, 7 April 2016, 8:03 PM

Hola em dic Marc, i faig 1r de Bat al Xifra

Picture of ariadna puig
by ariadna puig - Thursday, 7 April 2016, 8:17 PM

Bones!! Em dic Ariadna Puig, tinc 16 anys i estudio el batxillerat Social a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès.

Picture of cristina costabella canalda
by cristina costabella canalda - Sunday, 10 April 2016, 3:05 PM

Hola, em dic Cristina, estudio el batxillerat social a l'INS Cassà de la Selva. En el futur m'agradaria fer la carrera de magisteri i des de fa un temps ballo hip hop. 

Picture of Clàudia Martí Fernandez
by Clàudia Martí Fernandez - Monday, 11 April 2016, 6:39 PM

Hola, em dic Clàudia, tinc 17 anys i estic cursant 1r de Batxillerat Social a l'Institut de Cassà de la Selva. En el meu temps lliure normalment faig esport, ja sigui volley, jazz, ballet o esquí a l'hivern, tot i que el millor per fer els caps de setmana és quedar amb els amics. En un futur m'agradaria estudiar comerç internacional, marqueting o publicitat i relacions públiques. Al principi de conèixer gent nova sóc una mica vergonyosa però crec que serà una bona experiència. 

Picture of Marcia  Villegas Bravo
by Marcia Villegas Bravo - Monday, 11 April 2016, 8:46 PM

Hola!! em dic Marcia Villegas i sóc estudiant de primer de batxillerat a l'Institut Narcís Xifra i Masmitjà. M'agrada molt viatjar, escolar música i fer kundalini.

Picture of Nil Gordo
by Nil Gordo - Monday, 11 April 2016, 11:01 PM

Bones, hem dic Nil Gordo, visc a salt i estudio a l'institut Salvador espriu, m'agraden els esports i quedar amb els amics

Picture of Saaid Riaz
by Saaid Riaz - Thursday, 14 April 2016, 5:46 PM

Hola, em dic Saaid, estic estudiant el batxillerat tecnològic a l'Institut Salvador Espriu. M'agrada escoltar música, llegir i riure amb els meus amics.

Picture of Achraf Aloui
by Achraf Aloui - Thursday, 14 April 2016, 8:50 PM

Hola! Em dic Achraf, o també com hem solen dir, Ash. Tinc quasi 17 anys. Estudio a l'Institut Salvador Espriu, a Salt. Batxillerat social-econòmic. M'apassiona l'esport més que res.

Peace:)

Picture of Rachida Zerouali
by Rachida Zerouali - Friday, 15 April 2016, 2:02 PM

Hola! Em dic Rachida Zerouali i estudio un batx humanístic al IES Rafael Camapalans d'Anglès. No sé que més posar així que, adéu!

Picture of Noemí Cabero Martínez
by Noemí Cabero Martínez - Wednesday, 20 April 2016, 9:07 PM

Bones!!! Em dic Noemí Cabero i estic cursant el Batxillerat Humanístic a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada molt la música, llegir, viatjar i passar temps amb la família i els amics. En un futur vull estudiar Magisteri per ser professora d'infantil o guarderia.

Fins aviat!

Picture of Helena Gorgoll Brescó
by Helena Gorgoll Brescó - Wednesday, 20 April 2016, 11:14 PM

Hola!!!

Em dic Helena Gorgoll i estic fent el Batxillerat Humanístic a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès.

Picture of Natalia Alcalà Miñano
by Natalia Alcalà Miñano - Wednesday, 27 April 2016, 10:49 AM

Hola bones!! Sóc la Natàlia Alcalà i faig primer de Batxillerat social a l'IES Narcís Xifra. M'agradaria anar a estudiar ADE (Administració i Direcció D'Empreses) a la UdG quan acabi aquesta etapa del batxillerat.

Gaudeixo molt fent esport i m'encanta aprendre a tocar instruments.

Fins aviat!!!

Picture of Laura van der Haar
by Laura van der Haar - Monday, 2 May 2016, 9:09 PM

Bones! Hem dic Laura van der Haar. Sóc estudiant del Narcís Xifra i estic fent 1r de Batxillerat econòmic. M'agrada molt la música i viatjar. Més endavant m'agradaria poder estudiar relacions internacionals a Paris.

Picture of David Aquilué Llorens
by David Aquilué Llorens - Wednesday, 4 May 2016, 9:25 AM

Bones! Em dic David, tinc 16 anys i estic estudiant primer de Batxibac científic a l'institut Narcí Xifra. M'agrada escoltar música, anar en bicicleta, sortir amb els amics i jugar a l'ordinador. Les meves assignatures preferides son fisica i quimica. Fins el Dia d'Europa!
Picture of Pol Forés i Minguet
by Pol Forés i Minguet - Wednesday, 4 May 2016, 9:25 AM

Bones a tots! Em dic Pol i tinc 16 anys. Estudio el 1er de Batxibac científic al INS Narcís Xifra. M'agrada l'esport i jugo a waterpolo. Les meves assignatures preferides són química i francès. Fins aviat!

Picture of Aniol Quintana Toran
by Aniol Quintana Toran - Wednesday, 4 May 2016, 10:25 AM

Hola em dic Aniol Quintana i tinc 16 anys. Estudio a l'institut Narcís Xifra i m'agrada mol escoltar música i estar amb els amics

Picture of Sergi Dalemus Adroher
by Sergi Dalemus Adroher - Wednesday, 4 May 2016, 10:26 AM

Hola em dic Sergi Dalemus, sóc de Caldes de Malavella però vaig a l'Institut Narcís Xifra, on faig el batxibac humanístic. Faig música al Conservatori, i toco el violí. Ens veiem divendres!!

Picture of Clàudia Casero Canyigueral
by Clàudia Casero Canyigueral - Wednesday, 4 May 2016, 1:49 PM

Hola!! Sóc la Clàudia Casero de l'Institut Narcís Xifra. Estic estudiant el Batxibac Científic i m'agradaria estudiar Medicina. Toco el saxo i jugo a bàsquet. Em considero una persona oberta i riallera. Ens veiem divendres!

Picture of Ferran Garriga Font
by Ferran Garriga Font - Thursday, 5 May 2016, 4:00 PM

Hola, sóc en Ferran de l'Institut Narcís Xifra, estuido primer de Batxibac científic i les meves assignatures preferides són història de França i biologia. M'agrada passar el meu temps lliure jugant a bàsquet. Fins divendres!

Picture of Irina Garcia
by Irina Garcia - Monday, 16 May 2016, 5:32 PM

Hola! , em dic Irina Garcia i sóc de l´institut Salvador Espriu , sé que he fet tard a l´hora de escriure la salutació inicial , tan que fins i tot ja va passar el dia d´europa , però mes val tard que mai , un plaer coneixer-vos a tots!.

Picture of Irina Garcia
by Irina Garcia - Wednesday, 2 November 2016, 11:49 PM

Hola , sera un plaer conexreus

Picture of Pere Bartomeu Vilaplana
by Pere Bartomeu Vilaplana - Monday, 7 November 2016, 5:48 PM

Hola, em dic Pere i m'agrada fer 100 abdominals, 100 flexions, 100 sentadilles i 10 quilometres corrents cada dia. No faig servir aire acondicionat ni calefacció mai. Sempre menjo 3 apats al dia. ^^

Picture of Sergi Artacho Gordillo
by Sergi Artacho Gordillo - Thursday, 10 November 2016, 3:31 PM

Bona tarda a tothom!!!

Sóc en Sergi i estic cursant segon de batxillerat científic al Narcís Xifra. M'agraden molt els animals i m'agadaria estudiar biologia i/o ciències ambientals.

Ens veiem divendres 16 de Desembre!!

Picture of Federico Giovanini
by Federico Giovanini - Monday, 14 November 2016, 12:52 PM

Bon dia, tarda o nit, a elecció. Em dic Fede i soc estudiant del Narcís Xifra. Em podeu dir Gatoso.

Picture of Ruben Bermudez Saez
by Ruben Bermudez Saez - Monday, 14 November 2016, 12:53 PM

Bones sóc en Rubén Bermúdez de 2 BAT i estudiu a l'IES Narcis Xifra. M'agrada la informática y tot el món dels videojocs i voldria estudiar "creació de apps per al mòvil".

Picture of Alba Exposito
by Alba Exposito - Friday, 16 December 2016, 1:00 AM

Hola, em dic Alba i tinc 17 anys. Faig el batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans i, encara que no ho sé segur del tot, tinc pensat estudiar per tècnica de laboratori.

Picture of roger alberti
by roger alberti - Friday, 23 February 2018, 2:40 PM

Hola em dic Roger, estudio l'INS Cassa de la Selva, estudio el batxillerat de les ciències socials.