Salutació inicial

Nombre de respostes: 151

aa2.jpgHola!

Aquest és un espai senzill per a una breu presentació personal: qui sou, què us interessa, què podeu aportar a la Jornada sobre el Dia d'Europa, algunes de les aficions principals ...
És per a difusió pública (tipus fòrum obert)

S'hi intervé clicant a "Contesta", més avall a la dreta...
Equival a dir, "mira, ... acabo d'arribar i... sóc així!", i pot ser complementat amb fotografies [poseu-les al lloc i amb la mida que quedi millor], enllaços , etc., i l'actualització del vostre perfil personal [al perfil personal hi arribeu penjant el vostre nom]

Ben aviat ens anirem coneixent millor - i també als d'altres Instituts -, amb aquesta salutació inicial i altres llocs de debat i trobada.
Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Darling Escoto Maradiaga -

Hola, em dic Darling, estudio al Salvador Espriu de Salt, encara que visc al costat del Narcís Xifra (irónic). M'agrada l'anime y llegir, sóc una noia alegre y vull estudiar publicitat. Això és tot, adéu.

En resposta a Darling Escoto Maradiaga

Re: Salutació inicial

per Naisatou Fofana -

Hola! Em dic Naisatou i tinc 16 anys. Faig el batxillerat humanístic-social  al Salvador Espriu de Salt. Sóc una noia curiosa i simpàtica, m'agrada conèixer gent nova i coses noves també. Durant el meu tems lliure m'agrada escoltar música i estar amb les amigues. A vegades puc semblar tímida però no ho sóc. Encara no se ben bé que vull estudiar... Espero passar una bona jornada amb tots vosastres, Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Xavier Serra Besalú -

Bon dia.
Em presento també jo.
Sóc Xavier Serra, el professor de Filosofia a l'Espriu. En aquesta imatge, del darrer viatge Erasmus+, a Nuremberg, sóc el de la dreta (tampoc era molt difícil adonar-se'n, oi?). teniu més notícies d'aquesta mobilitat europea a http://iessalvadorespriu-salt.cat/drupal2/node/252

Ànim, anem saludant a aquest espai públic (a mida que us hi inscriviu)  i poseu una imatge si voleu. També podeu tenir cura del vostre perfil, punxat al vostre nom i editant-lo ;). Tot té nota, oi?

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Vicenç Verge -

Hola, em dic Vicenç verge, estudio al Salvador Espriude Salt i jo tinc la sort de viure-hi jus a davant. Sóc un noi divertit amb qui t'ho pots passar molt bè i m'agrar jugar a videojocs i quedar amb els amics. Fins la pròxima!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Ventura i Pericot -

Hola, em dic Anna Ventura. Tinc 16 anys ivaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Faig gimnàstica artísica al Salt Gimnàstic Club i vaig al Cau de Salt. M'agrada molt dibuixar, escoltarmúsica i sortir amb els amics.

                                         

En resposta a Anna Ventura i Pericot

Re: Salutació inicial

per Laura Pérez Vilar -

Hola, sóc la Laura Pérez de l'Institut de Cassà de la Selva. M'agrada molt la música, de fet toco la guitarra clàssica i el piano al Conservatori Isaac Albéniz de Girona,  també m'agrada molt viatjar per apendre altres costums i idiomes. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Marsal Mató -

Hola! Sóc la Paula Marsal i estudio el batxillerat cíentific a l'Institut Salvador Espriu. M'agradaria ser veterinària. Fa 9 anys que ballo hip hop i, actualment, a l'Evolution Dance Center. Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Viorel David -

Uolass! Em dic Viorel David, els amics em diuen Vio. Tinc 16 anys, visc a Girona i estudio batxillerat tecnològic a l'INS Salvador Espriu. Sóc apassionat als cotxes i als avions. Quan acabi el bat, vull ésser pilot de línia aèria. Toco dos instruments, el piano i la guitarra, m'encanta cantar. Sóc entusiasta de l'esport, faig mountain bike extrem, snowboard i m'encanta el tenis. La meva ciutat preferida és Los Angeles. Espero conéxier a molta gent guay el dia d'Europa. Per part meva, tinc moltes coses més a dir però es faría més avorrit del què és. Per cert, tinc una relació amb Emma Watson. Que tingueu una bona tarda.

Fitxer adjunt _20160129_220246.JPG
Fitxer adjunt _20160217_191905.JPG
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alicia Gala Aldana -

Hola!! Em dic Alicia Gala, tinc 17 anys i estudio a l'institut Salvador Espriu. Sóc una noia simpàtica, tot i que en ocasions una mica tímida. M'agrada passar temps escoltant música, llegint i sortint amb els amics. Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Tarrés i Pidemont -


Bones!! Em dic Laura Tarrés, he estudiat la primària i l'ESO a l'escola Pompeu Fabra. Visc a Salt, i faig diverses activitats el meu poble, per exemple, vaig al cau i jugo a bàsquet, tot i que he fet gimnàstica artística durant tota l'infantesa, també a Salt. Tinc moltes ganes de començar aquest projecte i conèixer a altres estudiants i formes de pensar. 

En resposta a Laura Tarrés i Pidemont

Re: Salutació inicial

per Jasleen Kaur -

Hola, em dic Jasleen Kaur i tinc 16 anys. Estudio al Salvador Espriu de Salt. Esctis fent Batxillerat humanistic. M'agrada molt estar amb les amigues i escoltar música.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Zoubida Azfan -

Bona tarda, em dic Zoubida, alguns em diuen Zou. Estudio batxillerat científic en el Salvador Espriu de Salt. M'agradaria poder estudiar Laboratori d'anàlisi i control de qualitat. M'agrada escoltar música,escriure i  llegir, sobretot llegir novela negra, psicológica, histórica i poesia, però sempre va bé descobrir generes nous, per tant llegeixo de quasi tot. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aisha Khalid -

Hola, em dic Aisha i sóc del Pakistan i estudio batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu de Salt. Sóc una noia simpàtica però també tímida. No m'agrada gens llegir perquè m'agrada més mirar pel·lícules, escoltar la música i sortir amb els meus amics.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Àngel Ribas Oliveras -

Hola nais! Sóc l'Àngel, estudiant del Salvador Espriu i delegat de la classe del científic (ojo que hi ha nivell). Estudio el bat tecnologic, i de moment amb bons resultats. M'agrada molt jugar a basquet, i quan no hi jugo, m'agrada anar a fer el mongui, o menjar kebab, amb la meva clica. No tindeu problema si em voleu coneixer, ja que no solo ser gaire tancant ni res, aixi que, gent, ens anem veien. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Najat Ouassem -

Hola, em dic Najat i vaig al Salvador Espriu, faig batxillerat humanístic i espero fer un grau d'Història de l'Art. M'agrada molt llegir i puc arribar a sentir-me molt indignada quan fan una pel·lícula mal adaptada d'un llibre que m'agradi, també m'agrada dibuixar i escoltar música. Suposo que això és tot, fins aviat. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laia Serra Casellas -

Bones! Jo sóc la Laia Serra, estudio al Salvador Espriu de Salt el batxillerat social, per poder estudiar una doble titulació d'ADE i Economia, i així arrivar a crear la meva propia empresa. Jugo a bàsquet, també vaig al cau i m'agrada llegir i escoltar música. Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Adam Ajday -

Hola, sóc l'Adam Ajday, tinc 16 anys i visc a Salt. Em considero sincer, amable, bromista i rialler.

En el meu temps lliure m'agrada quedar amb amics o jugar a la play També m'agrada sortir de festa.

El que realment m'apassiona és el futbol i el meu somni és arribar a jugar a un equip de futbol de primera divisió. Els meus ídols són Ronaldinho, Messi i Neymar.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Almansa -

Hola em dic Marc Almansa i tinc 17 anys. Estudio el batxillerat social a l'intstitut Salvador Espriu i hi visc a cinc minuts de distància. Sóc una persona simpàtica i m'encanta fer esport.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Cubarsí Miquel -

Hola! Sóc l'Anna Cubarsí, tinc 16 anys, estudio a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès i faig el batxillerat humanístic. Quan acabi el batxillerat m'agradaria anar a l'Udg de Girona i fer la doble titulació de magisteri. Sóc una persona simpàtica i divertida. Des de petita que faig funky a Anglès i fa dos anys que he començat a anar a campionats.

Hem ganes de començar aquest projecte. Fins aviat! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Andrea Raposo -

Hola em dit Andrea Raposo, tinc 16 anys i sóc de Bescanó. Estudio el batxillerat social a l'institut Salvador Espriu. Sóc una persona molt simpàtica però també depèn amb qui. El que més m'agrada és viatjar.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per David Ortiz Carbonés -

Holaa!! Em dic David Ortiz Carbonés, tinc 16, casi 17, anys i estudio a l'INS Rafael Campalans amb la modalitat científica. Encantat! 

En resposta a David Ortiz Carbonés

Re: Salutació inicial

per Gina Duran Oliu -

Bones! Em dic Gina Duran i tinc 17 anys. Estudio el batxillerat humanístic a l'INS Rafael Campalans d'Anglès i en sóc la delegada. M'agrada escoltar música, llegir i viatjar. Actualment jugo a voleibol a l'equip de Santa Coloma de Farners. En un futur m'agradaria estudiar periodisme o dret. 

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sergi Domínguez Gispert -

Hola a tothom gent! em dic Sergi sóc de l'Institut Rafael Campalans i tinc 17 estic fent el batxillerat tecnologic amb tres companys més que són uns cracks! Sóc un fanatic de la feina i com alguns sabreu tinc un canal a youtube i al facebook es diu" Marroquis & Españoles". Moltes gracies a tothom i fins aviat continueu aixis de bé amb el batxillerat i "mucho swag pa todos".

En resposta a Sergi Domínguez Gispert

Re: Salutació inicial

per Pau Bou Llobet -

Hola!! Em dic Pau i tinc 16 anys. Estudio a l'Institut Rafael Campalans i faig el batxillerat tecnològic amb el meu amic de dalt i dos més. Els del Campalans sóm els putus amos. I re fins aviat. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per S'ha esborrat l'usuari -

Ey hola! Sóc en Guillem Bartrina de l'insti Rafael Campalans d'Anglés. Estudio el batxillerat tecnológic amb dos que han saludat per aquí dalt i un altre. M'agrada molt tot el relacionat amb la informàtica. <printf("%s","Ja ens veurem!");>

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Pagès -

Hola, sóc la Carla Pagès i tinc 16 anys. Actualment estic cursant 1r de batxillerat a l'Institut Rafael Campalans en l'àmbit social-humanístic. Els esports que practico actualment són bàsquet i vòlei.  

Fins aviat !!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ona Santané -

Hola!! Sóc l'Ona Santané i curso el batxillerat social a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. Jugo a bàsquet, practico voleibol juntament amb companyes de classe i vaig al cau. En un futur m'agradaria estudiar turisme. Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordi Mas -

Hola!! Soc en Jordi Mas i estudio a l'Institut Rafael Campalans, tinc 16 anys, soc un noi alegre i amb un humor extrany. Us espero coneixer aviat!!!!

PD: Els del Rafael Campalans som els putus amus. Apa deu

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Duran Perez -

Hola, em dic Marc Duran. Tinc 16 anys i vaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Faig bàsquet al Club Bàsquet Salt i vaig al Cau de Salt. M'agrada molt dibuixar, escoltar música i sortir amb els amics.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per harpreet kaur -

Hola Bones. Em dic Harpreet Kaur. Vaig al institut Salvador Espriu de Salt, però visc al centre de Girona. Faig batxillerat social perquè vull fer un doble grau de dret i Criminologia. M'agrada molt escoltar música, cantar, llegir, escoltar notícies i aprendre noves idiomes.  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mariona Angelats Arumí -

Hola, em dic Mariona Angelats i sóc de Bescanó tot i que estudio al Salvador Espriu de Salt. Estic estudiant el batxillerat Social perquè en un futur vull fer la carrera de magisteri. M'agrada molt la música i ballo hiphop al Sister Funk de Salt.

Fitxer adjunt 71883_1007480775955670_6724844004053598211_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Adrià Soler i Ros -

Hola em dic Adrià i faig el batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva

En resposta a Adrià Soler i Ros

Re: Salutació inicial

per mohamed chaigar -

Hola,

em dic Moha i tinc 16 anys, faig el batxillerat humanístic al institut de Cassà de la Selva. Soc un noi simpàtic i treballador. El que m'agrada més es la geografia i la educació física.

Salutacions.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Stanislav Mladenov -

Hola em dic Stanislav del centre ies salvador espriu i sóc un noi a qui li agrada debatar sobre qualsevol cosa tan elementat con del mateix dia a dia però " alerta aixo no vol dir pas que sigui un persona aburrida ni molt menys , coneixeu-me i ho veureu!!!! "

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Juan Morales -

Hola, em dic Juan. Tinc 17 anys. Faig el batxillerat tecnòlogic al INS Narcís Xifra de Girona. Vull anar a la universitat però encara no m'he decidit per cap grau. El que més m'agrada és el futbol i viatjar. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Federico Giovanini -

Hola, em dic Federico Giovanini. Tinc 17 anys i curso el batxillerat tecnològic a l'institut narcís xifra. M'agrada llegir i el videojocs. Un salut!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Mir Serra -

Hola! Em dic Anna Mir, i soc una noia morena amb la pell clara i els ulls verds. Estic estudiant primer de batxillerat social a l'ins Cassà.

Les hores en les que no estic a classe les passo majoritàriament fent esport ja sigui voley, ball o gimnàs, i esquí o snowboard a l'hivern. Tot i així també m'encanta passar el meu temps lliure i les nits de dissabte amb el meu grup d'amigues. A mes a mes, també m'agrada molt la fotografia, la literatura i el dibuix, per aquesta raó tinc un blog on hi escric petits textos literaris i hi comparteixo les meves fotos i dibuixos.

Soc bastant tímida a l'hora de conèixer a gent nova, però estic segura de que serà una experiència molt guai!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sergi Artacho Gordillo -

Hola a tothom!

Em dic Sergi Artacho. Estudio al IES Narcís Xifra de Girona el primer de batxillerat científic, ja que en un futur m'agradaria estudiar biologia. També m'agraden els animals, fer excursions i sortir amb els amics.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Judit Marti Alcala -

Bones!

Em dic Judit Martí i sóc alumna de primer de batxillerat (social) del Narcís Xifra. Jugo a bàsquet amb el Sant Gregori. També m'agrada tocar el piano, encara que ara tinc menys temps.

Tot i que a primera vista semblo tímida, m’agrada conèixer gent i espero que sigui un bona experiència.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pau Vila Soler -

Hola! Em dic Pau Vila, tinc 16 anys i estudio el batxillerat cientific a l'Ies Narcis Xifra, m'agrada llegir i jugar a basquet.  Ens veiem!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Annabel Sirvent i Roser -

Hola!

Sóc l'Annabel i estic estudiant batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva, unes de les meves aficions són; jugar a tennis, anar al gimnàs, quedar amb les amigues i també estic interessada amb tot el que està relacionat amb l'art

M'agradaria estudiar Publicitat i relacions públiques a Girona però abans voldria anar a fer un cicle superior de Publicitat i màrqueting.

Atentament,

Annabel Sirvent

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mireia Benitez Molla -

Hola!

Em dic Mireia Benitez tinc 16 i estic estudiant el batxillerat social a l'Ins Cassà de la Selva.

En el meu temps lliure m'agrada escoltar música i quedar amb els amics. Com a extraescolar, vaig classes de ball, exactament practico Ballet i Jazz.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Tubert Blanes -

Hola,

Sòc la Carla Tubert i estic fent el batxillerat social a l'Institut de Cassà de la Selva.

M'agrada molt ballar, i des dels 4 anys que faig ballet. En el meu temps lliure m'agrada estar amb la família i amics.

 

Fitxer adjunt carla tubert.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Vargas Jiménez -

Bones! Sóc la Laura Vargas i estudio a l'INS Narcís Xifra i Masmitjà. Faig el batxillerat social, però encara no sé quina carrera faré. 

M'agrada llegir, sortir amb els amics, escoltar música,...

Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Díaz Saavedra -

Hola! Sóc la Carla Díaz i estudio al Narcís Xifra i Masmitjà.

Estic cursant el batxillerat social tot i que no tinc clar com continuaré quan acabi aquesta etapa. 

Disfruto entrenant un equip de bàsquet de nens d'escoleta, també escoltant música i sortint amb els amics.

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marina Borrell i Figueras -

Hola, em dic Marina Borrell i actualment estic estudiant el batxillerat de ciències socials a l'Ins Cassà. Aficionada al trail running, dedico la majoria del meu temps lliure a entrenar. M'agrada molt divertir-me amb les meves amistats i fer petits viatges amb la meva família sempre que puc. 

En un futur proper, m'agradaria estudiar publicitat i relacions públiques.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Masgrau Lacalle -

Hola,

Em dic Carla Masgrau, tinc 16 anys i actualment estic fent el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva. 

Dedico part del meu temps lliure a estar amb les meves amigues, i l'altre part, a entrenar amb la meva euga. Des de ben petita, la meva passió han estat els cavalls.

I per acabar, dir que actualment, la única cosa que se que faré és acabar de treure'm el batxillerat, ja que no tinc ni idea del que faré en un futur.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Pozo Pla -

Hola, em dic Paula Pozo i tinc 16 anys. Actualment estudio batxillerat social a l'INS Cassà de la Selva. El meu temps lliure m'agrada passar-lo amb els meus amics. En un futur m'agradaria estudiar màrqueting.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Clàudia Martí Fernandez -

Hola, em dic Clàudia, tinc 17 anys i estic cursant 1r de Batxillerat Social a l'Institut de Cassà de la Selva. En el meu temps lliure normalment faig esport, ja sigui volley, jazz, ballet o esquí a l'hivern, tot i que el millor per fer els caps de setmana és quedar amb els amics. En un futur m'agradaria estudiar comerç internacional, marqueting o publicitat i relacions públiques. Al principi de conèixer gent nova sóc una mica vergonyosa però crec que serà una bona experiència. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Achraf Aloui -

Hola! Em dic Achraf, o també com hem solen dir, Ash. Tinc quasi 17 anys. Estudio a l'Institut Salvador Espriu, a Salt. Batxillerat social-econòmic. M'apassiona l'esport més que res.

Peace:)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Noemí Cabero Martínez -

Bones!!! Em dic Noemí Cabero i estic cursant el Batxillerat Humanístic a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada molt la música, llegir, viatjar i passar temps amb la família i els amics. En un futur vull estudiar Magisteri per ser professora d'infantil o guarderia.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Natalia Alcalà Miñano -

Hola bones!! Sóc la Natàlia Alcalà i faig primer de Batxillerat social a l'IES Narcís Xifra. M'agradaria anar a estudiar ADE (Administració i Direcció D'Empreses) a la UdG quan acabi aquesta etapa del batxillerat.

Gaudeixo molt fent esport i m'encanta aprendre a tocar instruments.

Fins aviat!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura van der Haar -

Bones! Hem dic Laura van der Haar. Sóc estudiant del Narcís Xifra i estic fent 1r de Batxillerat econòmic. M'agrada molt la música i viatjar. Més endavant m'agradaria poder estudiar relacions internacionals a Paris.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per David Aquilué Llorens -
Bones! Em dic David, tinc 16 anys i estic estudiant primer de Batxibac científic a l'institut Narcí Xifra. M'agrada escoltar música, anar en bicicleta, sortir amb els amics i jugar a l'ordinador. Les meves assignatures preferides son fisica i quimica. Fins el Dia d'Europa!
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ferran Garriga Font -

Hola, sóc en Ferran de l'Institut Narcís Xifra, estuido primer de Batxibac científic i les meves assignatures preferides són història de França i biologia. M'agrada passar el meu temps lliure jugant a bàsquet. Fins divendres!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Irina Garcia -

Hola! , em dic Irina Garcia i sóc de l´institut Salvador Espriu , sé que he fet tard a l´hora de escriure la salutació inicial , tan que fins i tot ja va passar el dia d´europa , però mes val tard que mai , un plaer coneixer-vos a tots!.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sergi Artacho Gordillo -

Bona tarda a tothom!!!

Sóc en Sergi i estic cursant segon de batxillerat científic al Narcís Xifra. M'agraden molt els animals i m'agadaria estudiar biologia i/o ciències ambientals.

Ens veiem divendres 16 de Desembre!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alba Exposito -

Hola, em dic Alba i tinc 17 anys. Faig el batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans i, encara que no ho sé segur del tot, tinc pensat estudiar per tècnica de laboratori.