Salutació inicial

Nombre de respostes: 190

aa2.jpgEspai per a una presentacions personals: qui sou, què us interessa, què podeu aportar a la Filosofia, algunes de les aficions principals ...És per a difusió pública (tipus Fòrum)

S'hi intervé clicant a "Contesta", més avall a la dreta...
Equival a dir, "acabo d'arribar i sóc així", i pot ser complementat amb fotografies, enllaços , etc., i l'actualització del vostre perfil personal.
Ben aviat ens coneixerem millor... amb aquesta salutació inicial i els altres llocs de debat i trobada.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Virginia Semino -

Hola.. Em dic Virginia i estic a 2n B de batxillerat de l'institut Salvador Espriu. M'agrada la vida en general; per tant, no tinc cap afició particular i crec que puc aportar les meves ganes d'aprendre 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Noelia Pariente Garcia -

Em dic Noelia Pariente faig 2n de Batxillerat a l'Espriu i penso que tothom hauria de somiar amb el seu món ideal i és més, no només somiar-lo sinó també intentar aconseguir-lo.

Oi que la utopia pot parlar d'això?  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Amina Aissati -

Hola, em dic Amina i faig 2n de Batx al Salvador Espriu. Trobo que el tema escollit aquest any (les utopies !) sembla bastant interessant, així que a veure com es desenvolupa tot! 

Deixo una imatge amb un escrit sobre les utopies que m'ha agradat:

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Moreno Carreras -

Hola! Em dic Laura Moreno i faig 2n B de Batxillerat al Salvador Espriu.
Crec que el tema de les utopies és molt interessant i estic segura que en traurem moltes idees pel nostre futur. Espero que a partir d'aquesta jornada tinguem el convenciment que algun dia serem capaços de fer realitat les nostres pròpies utopies, ja que mai són massa lluny, només es tracta de voluntat. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Judit Gálvez Benítez -

Hola, em dic Judit Gálvez i curso 2n de Batxillerat a l'Institud Salvador Espriu de Salt. El tema de les utopies és molt interessant, ja que tothom en té una de diferent. 

Espero que la Jornada de la Filosofia d'aquest any sigui molt profitosa!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Afra Boix i Torrà -

 

Molt bones!

Em dic Afra Boix, faig 2n de batxillerat a l'institut Salvador Espriu de Salt. Penso que el tema de les utopies a part de ser molt interessant, és una molt bona manera de conèixer els companys amb qui passarem durant aquesta jornada, ja que cada utopia de cada persona presenta una manera de pensar diferent.

Estic d'acord amb el que comenta la Noelia, jo també crec que les utopies són desitjos o somnis que hauríem de voler aconseguir, tot i que també penso que no hi ha el compliment total d'una pròpia utopia. Bé, suposo que tot això ja ho aprendrem quan toqui, oi?

Salut!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Àngel Calm Ramon -

Hola, em dic Àngel Calm i faig 2n de Batxillerat a Sant Hilari Sacalm com l'Ernest Rossell. 

Penso que aquesta jornada pot ser molt productiva i el tema plantejat és més interessant que el de l'any passat.

.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ernest Rossell Masferrer -

Bones, em dic Ernest Rossell i sóc de Sant Hilari Sacalm, com l'Àngel Calm. Fem segon de batxillerat a l'INS Anton Busquets i Punset del mateix poble. 
La jornada pot ser molt interessant, ja que el tema escollit pot donar molt de sí.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Angie Jiménez -

Hola, em dic Angie Jiménez i faig 2n de Batxillerat a l'INS Rafael Campalans d'Anglès.

El tema d'aquest any em sembla bastant interessant ja que tothom hauria de somiar amb un món idealitzat i encara que no s'consegueixi, fer aquest camí cap a aquesta utopia ja que ens servirà per diferents canvis a la nostra societat ja que els joves som el futur d'aquest món.

"La utopía es el principio de todo progreso y el diseño de un futuro mejor." 

-Anatole France.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Enric Mas Planas -

Hola, em dic Enric i considero que discutir sobre utopies és una estupidesa perquè enlloc de parlar tant hauríem de actuar més.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Francesc Castells Sanromà -

Hola em dic Cesc Castells i sóc de l' Institut Busquets i Punset de Sant Hilari. Crec que podria ser molt interessant comentar i reflexionar com ha de ser una utopia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Clarió -

Hola em dic Anna i estudio a l'Espriu. El tema de les utopies és sempre interessant, però mai no en podrem trobar una de conjunta perquè cadascú té la seva..

Us deixo un fragment de la cançó Utopia dels Catarres:

N'hi ha que han nascut per la utopia
ansiosos per fugir de l'engany,
però les passions que mouen als homes,
faran que ens embrutem tots les mans.

D'hora o tard, tothom educa contradiccions,
i al final paguen justos per pecadors.

Que no ho veus, se'ns enfonsa el terra sota dels peus,
quan cridem el vent s'emporta les nostres veus.


En resposta a Anna Clarió

Re: Salutació inicial

per Xavier Serra Besalú -

Molt bé Anna.

Ja posats, ens podies haver facilitat l'enllaç al clip,  oi?

 

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial

per Anna Clarió -

FET!!

https://www.youtube.com/watch?v=mO5P7HG7p0k

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Enric Sansalvador i Boadas -

Bones, em dic Enric Sansalvador i Boadas i estudio a l'institut Narcís Xifra, de Girona. Crec que tractar les utopies és molt encertat tenint en compte la situació política que vivim en el nostre país. Segur que apareixeran debats prou interessants. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Kaixin Lin -

Hola bones! Em dic Kaixin Lin i faig el 2n de batxillerat científic a l'Institut El Pedró. Sempre m'ha agradat molt la filosofia, perquè és una assignatura diferent que t'ensenya a pensar per tu mateix. Em fa molta i·lusió aquesta sortida i confio plenament que entre tots, aprofundirem més en el món del pensament.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aleix Abulí Vilà -

Hola, em dic Aleix Abulí i estudio 2n de Bat a l'institut de Cassà. La filosofia m'agrada (tot i no ser la meva assignatura preferida), i m'agrada molt donar la meva opinió i escoltar la dels altres. A més, el tema sembla interessant...

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial

per Ariadna Romans i Torrent -

Hola a tothom! Em dic Ariadna Romans i Torrent i estudio segon de batxillerat a l'IES Narcís Xifra i Masmitjà.

M'agrada molt la filosofia, el teatre i la política. Les utopies són un d'aquells temes que sempre havia volgut conèixer però que mai fins ara se m'havia donat la oportunitat d'aprofundir-hi.

Espero aprendre moltes coses sobre les utopies en aquest projecte!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Pujol Bosch -

Hola, em dic Laura Pujol i estudio 2n de Batxillerat a l'IES Narcís Xifra, de Girona.

El tema d'aquest any, "Utopies. Criticar el present, imaginar el futur", em sembla un tema molt encertat i del qual en podem treure molt de profit. Penso que ens podem trobar amb diverses opinions i debats molt interessants.

Espero que gaudim tots de la Jornada.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marta Bota -

Hola!

Sóc la Marta Bota i estudio 2n de batxillerat a l'INS Cassà de la Selva. La filosofia s'ha convertit en una de les assignatures que m'agrada més, i encara que m'agrada aprendre sobre els filòsofs i les seves teories, el que més m'agrada és debatre i donar la meva opinió. El tema sembla bastant interessant, encara que hauré d'intentar no ser massa idealista. 

Espero que tots disfrutem d'aquesta jornada :D

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Casadevall -

Hola!!! Soc la Laura Casadevall del Narcís Xifra. Encantada de poder compartir aquesta jornada amb tots vosaltres, ja tinc ganes de que arribi el dia. 

Comparteixo dues cites, una de Gabriel García Márquez i l'altre de Victor Hugo sobre les utopies. Què en penseu? segur que serà un tema que donarà molt a parlar.

Fins aviat!

Fitxer adjunt utopia.jpg
Fitxer adjunt utopia2.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sònia Torrent i Ramió -

Hola! Em dic Sònia i sòc estudiant de 2n de BAT a l'institut IES Narcís Xifra.

Espero que aquest projecte m'aporti coneixements nous, i m'ajudi a acabar d'entendre del tot què és una utopia i per a què serveix. Espero passar un gran dia i fer noves amistats.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laia Rigat -

Hola a tothom! Jo sóc la Laia Rigat, estudiant de 2n de Batxillerat de l'INS Narcís Xifra i Masmitjà de Girona. La utopia és un tema molt interessant; estic segura que aquesta jornada serà molt enriquidora i que en sortirem molt satisfets!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Elia Bosch Roca -

Hola em dic Èlia Bosch i sóc de l'Institut de Cassà de la Selva, estic cursant 2n de Batxillerat C. Espero aprendre moltes coses sobre el tema que debatrem i sobretot gaudir de aquesta experiència i conèixer a gent nova! :D

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pol Esteba Masjoan -

Hola, sóc en Pol Esteba Masjoan. Curso el 2n de Batxillerat a l'Institut de Cassà de la Selva. Em sembla interessant poder debatre sobre un tema tant espinós i abstracte com és la concepció d'una utopia. Ja sigui la República Platònica com l'Anarquisme o el Comunisme (teòricament parlant). I crec que us vindrà la mar de bé la opinió d'algú que és culte a la personalitat... Tant com Mussolini, Kennedy, Joseph Stalin o Gandhi.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Miquel Salvans -

Bones em dic Miquel Salvans, tinc 17 anys i estic fent segon de Bat a l'INS Cassà.

Hi ha qui em diu utòpic per les meves idees però segueixo pensat que l'utopia és imprescindible pel progrés de la societat. Sense idees seriem una colla d'ignorants.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordina Dilmer -
Hola a tots!! Em dic Jordina Dilmer i faig segon de bat a Cassà de la Selva. Penso que la filosofia és una de les assignatures importants al batxillerat perque ens aporten una gran variat de coneixements i ens ajuden a veure les coses des de diferents perspectives. Aquesta és la primera vegada que aniré a un congrès filosòfic però em sembla força interesant el tema; espero que tot surti molt bé i que poguem extreure unes bones propostes i conclusions.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lukas Börstler -

Hola, sóc en Lukas i faig 2n de Batxillerat a l'institut de Cassà de la Selva. Veient cap on va el món el millor que podem fer, i que de fet hem de fer, és intentar canviar-lo. Molarà compartir diferents punts d vista sobre el tema!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Judith Navarra Suros -

Hola, em dic Judith Navarra i faig 2n de batxillerat a l'INS Cassà de la Selva. La Filosofia és una assignatura que sempre m'ha cridat l'atenció i cerc que el tema de l'utopia ens donarà molt de què parlar. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Isaac Navarra Surós -

Hola a tots!

Em dic Isaac Navarra i estudio Segon de Batxillerat a l'INS Cassà de La Selva. Tot i que mai havia mostrat cap tipus d'interès per la filosofia, aquest curs està començant a captar la meva atenció i trobo que la utopia és el millor tema per poder parlar, ja que com deia Karl Marx, "Els filòsofs s'han limitat a interpretar el món de diferents maneres, però en realitat es tracta de canviar-lo".

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial

per Cèlia Ortiz Parella -

Hola em dic Cèlia Ortiz, sóc estudiant de segon de batxillerat al centre INS Cassà. Aquest any l'assignatura de la filosofia s'ha convertit en una de les meves preferides ja que la trobo molt important per la nostra formació en un futur i crec que el tema escollit per la Jornada de la Filosofia sobre les utopies és molt interessant. 

En resposta a Cèlia Ortiz Parella

Re: Salutació inicial

per Sandra Esgleyes Cadanet -

Hola a tots. Jo sóc la Sandra Esgleyes de l'INS Cassà de la Selva i estudio 2n de Batxillerat. Fa un any quan em van preguntar pel concepte de filosofia no en tenia ni la més remota idea, però ara he descobert una forma a través de la qual conèixer i pensar de manera racional. Haig de reconèixer que una assignatura com la filosofia que sempre havia semblat pesada es presenta d'una forma molt interessant aquest curs probablement també per la passió que hi posa la professora que ens imparteix la matèria. Espero que el tema de les utopies d'aquesta jornada pugui despertar-nos encara més interessos per a aquesta assignatura!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cristina Puig Moreno -

Bones, em dic Cristina Puig i estudio 2n de Batxillerat a l'INS Cassà de la Selva. Tal i com estem, trobo que aquesta jornada pot aportar diverses opinions de gran utilitat per tal d'aspirar a un món millor. Per alguna cosa haurem de començar, ja que, tal i com deia Anatole France, "La utopia és el principi de tot progrés i el disseny d'un futur millor".

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Èlia Sais i Ayerbe -

Hola em dic Èlia Sais i estudio segon de batxillerat a l'Ins Cassà de la Selva, no va ser fins l'any passat que em vaig començar a interessar per la filosofia i realment hi estic interessada. El tema elegit em sembla interessant i a la vegada molt difícil per extreure conclusions, tot i així crec que serà una bona experiència. 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lidia Escolà -

Hola, em dic Lidia Escolà i estic fent 2n de Batxillerat de lletres al Institut Narcís Xifra a Girona. Penso que el tema escollit aquest any és molt interessant, que ens pot donar molt per debatre i aprendre'n sobre ell.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marta Terradas Borràs -

Hola a tots! Em dic Marta Terradas i estic estudiant 2n de Batxillerat a l'institut Narcís Xifra i Masmitjà. 

Crec que el tema triat per a aquesta jornada és molt adequat a la nostra situació actual. En poden sorgir debats molt interessants que ens ajudaran a tots a comprendre millor què són les utopies i així, aprendre més sobre el tema. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Buixeda Roldan -

Hola! Em dic Carla Buixeda i estudio a l’INS Narcís Xifra i Masmitjà de Girona.

Penso que el tema escollit per aquesta jornada és molt interessant i adequat. Espero que ens ajudi a comprendre millor què són les utopies. Esperem passar una bona jornada i fer noves amistats!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Caitlin Burns -

Hola tots! Em dic Caitlin i faig 2n de BAT a l'INS Narcís Xifra de Girona. Trobo que el tema de la utopia és un de molt encertat i indicat per la situació en que vivim actualment.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joan Gambin Romero -

Hola, em dic Joan Gambin, estudio a l'INS de Cassà de La Selva, i trobo que aquest tema pot ser molt interessant, tot i que no solucionarem res. Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Esther Cabrera Altimir -

Hola, em dic Esther Cabrera i sóc de l'INS Cassà de la Selva. Vaig començar a primer de batxillerat sense gens d'interès per a la filosofia, però aquest any m'està començant a interessar més tot i que no sóc gaire bona en la materia. Les utopies em semblen un tema força interessant de tractar. Així que esperem que tot vagi bé el dia de la trobada.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gerard Romagós Vilà -

Hola a tothom, em dic Gerard Romagós Vilà i estudio 2n de Batxillerat a l’institut Narcís Xifra. Haver escollit aquest tema de les utopies em sembla  molt interessant i important degut al moment en què estem.
Espero passar una bona jornada!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Hanan Attaf Ahmian -

Hola em dic Hanan Attaf Ahmian, tinc 17 anys i estudio 2n de batxillerat a l'institut Santa Eugènia. A mi l'any passat m'agradava bastant la filosofia, però aquest any em desagrada una mica... Tot i així, crec que el tema de les utopies és bastant interessant de tractar i que la Jornada de Filosofia podria anar bastant bé. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Miquel Grau -

Hola a tothom,

Em dic Miquel Grau Nieto i actualment estic cursant segon de batxillerat a l'institut Narcís Xifra. Tot i que tinc moltes aficions, entre elles destacaria la música i el bàsquet.

El tema elegit pel dia de la filosofia, les utopies, em sembla molt interessant, i espero aprendre moltes coses noves en aquesta activitat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cèlia Esteva Albiol -
Hola a tothom, em dic Cèlia Esteva i estudio a l'institut de Cassà de la Selva. M'agrada molt la filosofia, penso que és molt més que una assignatura i trobo molt bé que s'organitzin activitats com aquestes per gaudir d'aquesta disciplina. El tema que se'ns proposa sobre les utopies i la crítica al present és molt adequat i amb un moment com l'actual no se'ns farà gens difícil.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per yassin el bissis -

Hola, me llamo Yassin from swagyland, Hola todos espero pasar una buena jornda de la filosofia con todos!! Soy del Ins Salvador espriu..

Saludos  a todos lo Swaggys y frikis del mundo!! :*

Fitxer adjunt 1077136_192.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordi Pedra -

Hola a tothom em dic Jordi i estudio a l'Ins Castellò d'Empúries.

Us deixo aquí am una pregunta que em ronda pel cap:

- Pot alguna persona humana ser justa quan exerceix de polític? Si no pot ser, podria ser-ho un robot que hagués estat disenyat només per fer el bé a partir de qualsevol persona que no seria capaç de fer només el bé estant al poder?

 

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ana Angulo Sánchez -

Hola a tots! Em dic Ana i estic cursant segon de batxillerat a l'INS Castelló d'Empúries. M'agrada molt la filosofia, i això de la trobada entre alumnes de diferents instituts per criticar el present i parlar del futur em sembla molt bona idea. Tinc ganes de saber què penseu sobre les utopies, i de compartir diferents punts de vista.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Guillem Müller Rigat -

Hola, em dic Guillem i faig 2n de BAT a l'IES Castelló d'Empúries

Crec que les utopies són necessàries per ajudar-nos a encaminar cap els bons objectius, però s'ha de tenir clar que mai assolirem aquests estats ideals. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laia Fernández Pinsach -

Hola, jo sóc la Laia Fernández i estudio a l'Institut Narcís Xifra de Girona.

Com molts dels meus companys, entre d'altres, espero que durant aquesta jornada de la filosofia podem aprendre moltes més coses sobre el tema de les utopies, com també fer noves amistats. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ariadna Cat Rigau -

Hola! Em dic Ariadna Cat i faig 2n BAT a l'institut Rafael Campalans d'Anglès. Espero que aquesta jornada sigui interessant i que ens serveixi sobretot per aprendre més coses sobre la filosofia! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cristina Solà -

Hola, Em dic Cristina Solà, faig segon de batxillerat científic a l'INS El Pedró (L'Escala)

Espero gaudir d'aquesta jornada de la filosofia i que vagi molt be!

En resposta a Cristina Solà

Re: Salutació inicial

per Eduard Freixas Suy -

uyy aquesta noia em sona.. hahahahh si hi sòc jo anirà molt i molt be ja ho saps :P allà ens veiem guapii 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Guillem Pérez -

Bon dia a tothom, em dic Guillem Pérez Góngora, sóc de l'Escala i estic fent el Batxillerat a l'Escala, a l'INS el Pedró. Espero que aquesta jornada sigui un èxit i que tots en sortim beneficiats d'un acte així.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lydia Pereira -
Hola a tots, em dic Lydia Pereira i estudio 2n de batxillerat a l'INS Castelló d'Empúries. He decidit que acompanyaré la meva salutació amb una fotografía; a veure que us sembla!
Fitxer adjunt imagesIQI1IFIE.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ariadna Sañudo Fonseca -

Hola em dic Ariadna Sañudo! Sóc alumna de 2 de BAT de l'ins Narcís Xífra. L'any passat ja vaig tenir l'experiència de viure una jornada de la filosofia i la veritat és que no va estar gens malament. Els alumnes que vam asistir vam poder debatre i compartir opinions sobre un tema proposat i això ens va donar la posibilitat de conèixre gent i fer nous amics! Espero que aquest any sigui igual d'interessant!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aniol Costa-Pau Bover -

Hola a tothom! Em dic Aniol Costa-Pau i sóc estudiant de 2n de Batxillerat de Lletres a l'Institut Narcís Xifra.

M'agrada la música, la música en general. Escoltar-la, sense masses preferències en estils, èpoques o origens; i també practicar-la. Toco el fagot i també el piano. Amb aquests dos instruments formo part d'alguns grups de música dins del Conservatori (allà on la estudio) i fora d'aquest.

Espero que la meva il·lusió perquè la Jornada de la Filosofia funcioni molt bé no es converteixi en una utopia, i estic segur que no serà així!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Carnicer Puigventós -

Bones! Sóc la Paula Carnicer de l'Institut El Pedró de l'Escala i tinc moltes ganes de participar en aquesta jornada. Considero que el tema d'enguany, les utopies, pot donar molt de si. Des de la meva concepció, una utopia és allò que ens mou a seguir endavant cada dia quan ens despertem, allò que hem d'aconseguir sigui com sigui, allò al qual només arribarem l'últim dia de les nostres vides.

He trobat una imatge molt interessant de la famosa Mafalda, de Quino...Què en penseu?? :P

 

Fitxer adjunt 41203_utopias.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Tània Argelés -

Hola, em dic Tània Argelés, tinc 16 anys i estic cursant 2on de Batxillerat a Castelló d'Empúries. Trobo que aquesta jornada pot estar bé per compartir idees i discutir-les i, tot sigui dit, per trencar la rutina de les classes.

Us deixo una reflexió, que m'ha semblat interessant:

 

Fitxer adjunt large (2).jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Hamza El Beghdadi Aissaoui -

Hola, em dic Hamza i estudio a l’INS Salvador Espriu, espero que la jornada no sigui massa avorrida  i que no tingui que aguantar un discurs massa llarg.

PD: Xavi volem veure “ los juegos del hambre” i no aquella pel·lícula avorrida.  

Qualificació màxima: 10

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Santiago Curbelo meniuk -

Hola sóc en Santi Curbelo estudio al INS Salvador Espriu i espero una bona jornada de la filosofia i que no sigui avorrida ja que '' El aburrimiento es dejar pasar el tiempo sin que te des cuenta lo que estás perdiendo''

PD: Xavi de pel-lícula posa ''los juegos del hambre'' i no l'altra que sinó ens dormirem.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Patricia Pokusa Barcena -

Bones! Sóc la Patricia Pokusa de l'institut Narcís Xifra de Girona.

Segur que el tema escollit aquest any, les utopies, serà molt interesant i d’un gran profit. Esperem que surtin moltes idees i temes dels quals poder discutir i aprendre molt. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marcos Olivera Renilla -
Hola, a tothom,
sóc en Marcos Olivera del Salvador Espriu, de Salt. Faig 2n de batxillerat científic, i per suposat, també filosofía!. Aquest 12 de Desembre ens trobarem "uns quants" a Girona, a veure si el dia 13 tenim les idees més clares, o no. Molt interessant de moment la temática de la jornada, les utopies, la perfecció de les societats, o millor dit," les societats perfectes en què somiem els habitants de les imperfectes societats humanes".

Ens veiem el 12!
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Nury Sánchez -

Hola! Sóc la Nury Sánchez i estudio a l'INS Rafael Campalans. Trobo que aquest tema és molt interessant. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Luis Sanchez Triviño -

Bones pollastres filosòfics! El meu nom es Luis Sanchez soc un alumne de 2n de batxillerat de l'INS Castelló. Estic molt emocionat per aquesta jornada de filosofia, serà la meva primera i això duplica les ganes que tinc de assistir. El meu somni es ser filòsof, ja que m'agrada la filosofia inclòs abans de saber que volia dir la paraula. És lògic doncs que desprès de batxillerat cursaré el grau de filo. 

El tema que es proposa aquest any és apassionant. Les utopies conviuen amb els nostres pensaments més amagats. Tots tenim una idea de com hauria de ser un bon món, el difícil es aplicar-la i plasmar-la en fets. Les utopies neixen del pensament crític, de no estar còmode amb el sistema on es viu i per tant, no hem de parar de plantejar utopies mai. Un món millor es possible, i la única utopia es que parem de plantejar utopies. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Berta Juanhuix Xatart -

Hola, em dic Berta Juanhuix i estic estudiant 2n de Batxillerat a l'institut Narcís Xifra.

Crec que el tema d'aquest any de la Jornada de la Filosofia és molt interessant i espero que tot funcioni bé i que aprenguem coses noves sobre les utopies.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordi Pla Rodriguez -
Hola, em dic Jordi Pla. Sóc un estudiant de 2n de batxillerat a l'lES Salvador Espriu. Tinc 17 anys i visc a salt. M'encanta el cinema, la musica i els videojocs . També m'agrada quedar amb els amics i sortir a passejar. Espero, en aquesta diada, descobrir més coses sobre les Uopies com també disfrutar de la jornada amb les activitats programades.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Dídac Vilamitjana -

Hola filòsofs. Som en Gerard Blasco i en Dídac Vilamitjana de l'INS Rafael Campalans d'Anglès, deixebles de l'Imma Casanova, i aquí us deixem els nostres ideals filosòfics en forma d'imatge.

 

Fitxer adjunt CC_1861042_otros_ya_tu_sabe_socrates.jpg
Fitxer adjunt establezca-una-relacion-entre-socrates-y-la-filosofia.jpg
En resposta a Dídac Vilamitjana

Re: Salutació inicial

per Imma Casanova -

Gerard i Dídac, ja us vaig dir que "deixebles" no era la paraula adequada, ni pel que es pugui referir a la meva persona i tampoc pel que es refereixi a vosaltres!! En tot cas, ho interpretarem en el context "bromístic" de la vostra salutació conjunta. Que tingueu una bona jornada de filosofia i una bona preparació de la mateixa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per meryem driouich -

Holaa! Em dic meryem driouich alumna de 2 de Batxillerat A, m'agrada molt aquest tema de la utopia ja que és un tema interessant i que té a  veure amb  la situació social en la que estem actualment, espero aprendre molt durant aquesta jornada i conèixer a molta gent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lukas Hidding -

Molt bones, em dic Lukas Hidding, de l'Ins Castelló D'empuries.

Durant la jornada m'encantaria poder trobar els diferents fallos que es troben a la societat per tal que sigui gairebé impossible arribar a la tant desitjada utopia. 

 

Fitxer adjunt descarga (1).jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paulo Davide Carlos Coelho -

Hola em dic David Coelho i sóc de l'institut Rafael Campalans. 

En resposta a Paulo Davide Carlos Coelho

Re: Salutació inicial

per Jordi Maqueda Montero -

Bona nit i bona hora!

Em dic Jordi Maqueda, sóc professor de biologia a l'institut Salvador Espriu i m'encanta discutir i omplir el cap de la gent amb possibilitats, especulacions i noves maneres de veure les coses.
M'encanta la ciència-ficció i el fantàstic en general per què són generes, literaris i/0 cinematogràfics, que han aportat projeccions (sujectives i esbiaxades) de moltes utopies més o menys conegudes.
Repassant salutacions veig moltes frases de gent que planteja les utopies com horitzons, destinacions, models, possibilitats generalment inabastabless. En una cita de Vargas Llosa, aquest senyor diu que simplement són irrealitzables per què dues persones no es posaran d'acord completament...  però si hi hagués la possibilitat de posar-se completament d'acord caldria una utopia?

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Uceda -

Hola, sóc la Paula Uceda de l'Institut el Pedró de l'Escala i tinc ganes de participar en aquesta jornada, ja que considero que el tema escollit pot donar molt de si. Ens veiem el dia 12!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Fanny Gomez de Brito -

Hola, em dic Fanny Gómez, de l'institut El Pedró de l'Escala.

Penso que el tema de les utopies és interesant i adient per aquesta jornada de filosofia del 2014. Només queda disfriutar-la i fer-la possible entre tots. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Maria Ambròs Andorrà -

Hola, 

Sóc la Maria Ambròs, llicenciada en filosofia. El curs passat vaig estar fent el màster per ser professora d'institut (concretament de filosofia!) i vaig tenir l'oportunitat de fer les pràctiques l'institut Salvador Espriu, de Salt. 

M'interessa molt aquesta jornada pel tema que s'hi tractarà i perquè crec que els joves tenim moltes coses a dir i idees per compartir. 

A nivell personal, algunes de les meves aficions són l'educació en el lleure, el muntanyisme i el cant coral. 

 

Ens veiem el dia 12!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Maria Ribas Ballesta -

Hola! Sóc la Maria Ribas de l'institut El Pedró. La filosofia en general no m'atrau gaire però el tema de les Utopies em sembla molt interessant! Sobretot ara que s'han posat de moda bastants llibres sobre les utopies i les distopies.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Figueras -

Eoo! Jo sóc en Marc, de l'institut el pedró de l'Escala. Ja tinc ganes de conèixer la resta de companys i engegar els debats, així com de veure tot el muntatge que hi ha al darrere d'aquesta jornada!

Fins ben aviat :)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Daniel Pradas Ruiz -

Bones a tots. Em dic Daniel Pradas i sóc de l'institut El Pedró de L'Escala.

Mirem  d'intentar que en el pròxim dia de la Jornada de Filosofia hi apareguin noves formes de societats utòpiques, haviam si d'alguna manera o altra les podem aplicar de forma correcta per deixar de banda organitzacions socials que no han servit i encarar, així, un futur pròsper a la nostra civilització com a humans que som.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Nel Guardia Pla -

Hola, em dic Nel i faig 2n de batxillerat a l'institut El Pedró de l'Escala. Crec que el tema de les utopies és interessant i el dia de la jornada, el divendres, l'aprofitarem per debatre sobre el tema. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gerard Gelabert -

Bé, perdoneu el retard, per certs problemes ''tècnics'' no he pogut saludar abans. El meu nom és Gerard Gelabert i sóc estudiant del Salvador Espriu de Salt. Espero poder compartir les meves idees amb vosaltres i alhora conèixer les vostres, fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per keisy amador cruz -

Hola, em dic Keisy, sóc alumna de 2n de batxillerat de l'institut Salvador Espriu de Salt. M'imagino les utopies com les pel·lícules de fantasia que presenten mons extraordinaris que esperen a ser explorats. Espero que la Jornada de Filosofia compleixi les meves expectatives. Ens veiem ;)..

Fitxer adjunt dennispicture.jpg