Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

Nombre de respostes: 127

somriuHola!
Benvingut al Campus virtual del Dia d'Europa 2015.

Com que hi participem alumnes de diferents centres, és bo ser educats i dir qui som, què ens agrada i què esperem d'aquest projecte. També imatges o vídeos (vostres o que us impactin), i allò que volem aportar

En concret:

  • què en penses del desenvolupament?
  • què seria el més important?
  • quins en son els principals problemes? Més coses...?

Podeu fer click a Contesta, al lateral dret, al costat d'aquest senyor que fa ok. També pots veure què han posat els companys

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Maria Garcia Alvarez -

Hola soc la Maria Garcia!!

Soc estudiant del salvador espriu, m'agrada molt fer esport concretament el bàsquet, i m'espero un resultat molt positiu d'aquest projecte el dia d'Europa! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per sufian boumediane -

Bones, Em dic Sufian tinc 16 anys i faig 1r bat a l'institut salvador espriu de Salt. Espero aprendre moltes coses noves, conèixer gent nova i passar-m`ho molt bé!.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per kiranpreet kaur -

Hola sóc la kiranpreet kaur faig 1batx a l'institut salvador espriu. M'agarada jugar tennis, escoltar música, i moltess coses més! Espero bons resultatas d'aquest projecte  i que celebrem tots plegats el dia d'Europa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per iona bonet mateu -

Hola, em dic Iona, tinc 16 anys i vaig al Salvador Espriu. M'agrada la música i el bàsquet. Espero passar-m'ho molt bé i aprendre molt durant el dia d'Europa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Asmae Kadri -

Hola!! Sóc l'Asmae Kadri del Ies Salvador Espriu. M'enacnta l'esport en general sobre tot el fútbol, la moda és la meva passió i la música la meva vida. Espero conèixer gent nova i divertirme i sobre tot aprendre coses noves. 

Fitxer adjunt thebest.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Enric Busquets Méndez -

Hola, sóc l'Enric!

Tinc 16 anys i estic estudiant 1er de batxillerat al Salvador espriu, la modalitat de ciències. M'agrada molt la música i toco la flauta travessera i el violí. També m'agrada molt cantar. Sóc molt rialler i m'encanta riure i passar-ho bé.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Isaac Gultresa Boada -

Hola,

Em dic Isaac Gultresa Boada.

Tinc 18 anys i faig primer de batxillerat a l'Espriu (de Salt).

Tinc diversos interessos, m'agrada jugar a escacs, el teatre, la música,

els gratacels,etc...

M'agrada molt la filosofia en general i disfruto bastant l'assignatura, espero poder aprendre moltes coses noves a la Jornada d'Europa, conèixer altres persones, i passar-m'ho molt bé.    

Fitxer adjunt teTRO.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Pol Ruiz Juncà -

Bones companys!

Sóc en Pol Ruiz Juncà de l'ins Salvador Espriu de Salt i m'agrada molt fer esport, sobretot jugar a futbol. Espero aprendre coses noves sobre el desenvolupament d'Europa, conèixer gent nova i passar-m'ho bé!.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Mireia Senen Maruny -

Hola! Em dic Mireia i sóc estudiant del Salvador Espriu.

M'agrada molt fer natació i escoltar música. Espero passar-m'ho molt bé amb aquest projecte i conèixer gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Judit Basanta Camos -
Hola, em dic Judit Basanta i tinc 16 anys. Estic estudiant 1r de batxillerat a l’institut Salvador Espriu de Salt.

M’agrada fer esport i passar bona part del temps amb als amics.

Espero aprendre coses noves el dia d’Europa i gaudir de l’experiència.

Fins aviat!
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per David Mach Eijo -

Hola! Sóc en David Mach, un estudiant de l'IES Narcís Xifra de 16 anys i estic a 1er del Batxillerat humanístic. Jugo a hanbol i m'agrada l'esport. No assistiré a el Dia d'Europa perquè em coincideix amb un intercanvi a Sicília, però m'hagués encantat anar-hi.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Emma Grañé Burrassó -

Hola!!! Sóc l'Emma Grañé, tinc 16 anys visc a Salt i estudio el Batxillerat Social a l'institut Salvador Espriu. Jugo a bàsquet i abans cantava a una coral. M'interessen molt el món del cinema i la fotografia.

Espero que la trobada del Dia d'Europa m'aporti molts coneixaments nous i aprendre molt.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Pau Figueras Marquès -

Hola soc en Pau Figueras! Tinc 16 anys i estudio al Salvador Espriu. M'agrada l'esport, concretament el bàsquet i també sortir amb els amics.

Espero que el dia d'Europa sigui un èxit!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Awa Diarra -

Hola people!

Em dic Awa Diarra tinc 17 anys i soc alumne del Salvador Espriu!

Mencanta viatjar i la musica, no puc pasar cap dia sense escoltar musica, em dona energia! La meva cantant preferida es sens dubte la reina del RNB Rihanna!

Espero que el dia de Europa sigui guay i que hi hagi buena gente jeje 

Fitxer adjunt tumblr_mf7sb4tyie1qgy8r3o1_500.png
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Laura Montoya -
Hola! Em dic Laura Montoya, visc a Salt, tinc 16 anys i faig 1r de BAT a l'institut Salvador Espriu de Salt. M'agrada molt escoltar música, tocar el violí i faig patinatge des dels 5 anys. Espero aprendre molt en aquesta activitat i relacionar-me amb els companys.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Nil Bonadona i Puigdemont -

Hola a tots!

Són en Nil Bonadona, alumne de l'INS Rafael Campalans d'Anglès.  Vaig al CAU d'Anglès i m'agrada molt l'esport i la música.

Espero que sigui una diada en la que pugui conèixer diferents opinions i punts de vista sobre el desenvolupament d'Europa. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Guillem Coll i Bosch -

Hola, sóc en Guillem Coll del Campalans d'Anglès. M'agrada molt la música sobretot el punk i el rock, tocar la guitarra i fer esport. Amb aquesta trobada espero aprendre sobre el tema i confraternitzar amb els altres alumnes.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Maria Serra -

Hola a tothom sóc la Maria Serra!

Estic estudiant 1r de batxillerat a l’institut Salvador Espriu de Salt.

M'encanta fer esport, sobretot els de muntanya però també de tot tipus, m'agrada molt viatjar i sobre tot passar-m'ho bé. Ara mateix estic lesionada i tinc moltíssimes ganes de poder tornar a corre. 

Espero que aquest projecta valgui la pena i que en treiem una part positiva.

Adeu a tots/es i fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Martí Foix Pérez -

Hola, em dic Martí Foix i sóc estudiant de 1r de batxillerat científic al IES Narcís Xifra de Girona, m'encanta la música i el bàsquet, toco el clarinet i evidentment jugo a bàsquet al c.b. Sant Gregori. No podré assistir a la jornada ja que em coincideix amb un intercanvi a Sicília, però m'hagues agradat ser-hi.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Pau Aguilera -

hola guapos em dic pau aguilera i soc un alumne de ies anton busquets i punset , m'agrada anar amb bici i cantar i ballar toco la flauta trebeserta

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per ANNA VILARRUBIAS ALBERTI -

Hola!
Jo sóc l'Anna Vilarrubias i faig 1r de Batxillerat a l'IES RAFAEL CAMPALANS. M'agrada molt jugar a bàsquet i he anat al cau durant uns quants anys.

Espero disfrutar molt d'aquesta activitat i compartir un gran dia de Dia d'Europa. 

En resposta a ANNA VILARRUBIAS ALBERTI

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Tània Matas Mas -

Hola!

Sóc la Tània Matas i estudio a l'institut Rafael Campalans. Tinc 16 anys i el que més m'agrada és la música, vaig a classes de piano i de cant. Espero un resultat positiu d'aquest projecte.  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Júlia Pujolràs Muntadas -

Hola!!
Sóc la Júlia Pujolràs i estudio 1r de BATXILLERAT a l'institut Rafael Campalans d'Anglès. Tinc 16 anys i visc a la Cellera de Ter. M'agrada molt fer esport i jugo a bàsquet.

Espero que la trobada del Dia d'Europa m'aporti nous coneixaments i ens ho passem molt bé!! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Pere Font -

Bones, sóc en Pere Font i estic estudiant al I.E.S Narcís Xifra(1r de Batxillerat científic), m'agrada l'esport i jugo a basquet. No assistiré a el Dia d'Europa perquè em coincideix amb un intercanvi a Sicília, però m'hagués encantat anar-hi.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Aina Membrive Rivero -

Hola, sóc l'Aina i tinc 16 anys. Estudio a l'IES Narcís Xifra. En concret, faig 1er de Batxillerat científic. Les meves passions són el bàsquet i la música; jugo a basquet i tinc un grup de percussió. M'hagues agradat assistir però, ja que a les dates estic d'intercanvi, no podré anar-hi.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Anna Fuentes Matas -

Hola! Soc l'Anna Fuentes i faig 1r de Batxillerat científic al IES Narcís Xifra. Faig gimnàstica artística i m'agrada molt viatjar. No podré assistir a la jornada ja que em coincideix amb un intercanvi a Sicília, però m'hagues agradat ser-hi.

En resposta a Anna Fuentes Matas

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Anna Perez Pinsach -

Hola, 

Em dic Anna Perez Pinsach i tinc 16 anys. Sóc estudiant de 1r de Batxillerat a l'Institut IES Narcís Xifra i Masmitjà i visc a Palau (Girona).

M'agrada fer esport i sortir amb els amics quan tinc temps lliure.

 Crec que aquesta activitat ens ajudarà a aprendre més coses sobre Europa. 

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Anna Jordà Rigau -

Hola sóc l'Anna Jordà i faig 1r de Batxillerat a l'Institut Rafael Campalans. M'agrada estar amb els amics i espero que aquesta activitat m'aporti coses positives. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Alba Vilanova Daranas -

Hola sóc l'Alba Vilanova estudiant de 1r de Batxillerat econòmic en el Narcís Xifra.

La meva vida gira sobre rodes, sóc patinadora i estic entregada a aquest esport.

Aquesta jornada ens ajudarà a tenir més coneixements d'Europa, conèixer gent i passar una bona estona.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Raquel Martín Ortega -

Hola!!!

Sóc la Raquel Martín, de l'institut Salvador Espriu de Salt.Tinc 16 anys i m'agrada cantar, tocar la guitarra i anar a córrer.

Espero aprendre moltes coses el Dia d'Europa i gaudir de l'experiència.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Carles Is -

Hola!! em dic Carles Is i estic estudiant 1r de batxillerat a l'IES Narcís Xifra. M'agrada l'esport i sortir amb els amics.

Espero que la trobada del Dia d'Europa vagi molt bé i m'aporti nous coneixaments.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Raúl Miguel Gonzalez -

Hola. Em dic Raúl Miguel Gonzalez i estudio 1er de BAT a l'INS narcís xifra i masmitjà. M'agrada el basquetball i la informàtica.

Espero que aquesta activitat ens ajudi a entrendre millor el nostre continent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Thalia Jazmin Bravo Intriago -

Hola a tots, em dic Thalia i sóc alumna de l'INS Anton Busquets i Punset de Sant Hilari. Una de les coses que m'agrada és dibuixar i quan tinc temps lliure l'hi dedico temps. Jo penso que aquest projecte ens aportarà noves experiències i coneixements. A més a més, ens permetrà relacionar-nos amb altra gent de la nostra edat.

Quant al desenvolupament crec que s'hauria de mesurar a partir de més aspectes que els que es tenen en compte fins ara. Des del meu punt de vista, el que es fa calculant l'IDH és classificar els països més per la seva riquesa que no pas pel seu real desenvolupament humà, ja que considero que hi ha factors molt més importants que determinen l'evolució humana d'un país i als quals no es dóna el protagonisme que es mereixen.  Així doncs, aquesta serà la tasca que realitzaré juntament amb els meus companys i que durant la jornada serà un plaer compartir amb vosaltres.

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial al Dia d'Europa 2015

per Jordi Torrent Sencianes -

Hola bones, sóc en Jordi Torrent Sencianes, alumne de primer de Batxillerat de l'Institut Narcís Xifra.

Sóc amant del bàsquet i de la música, el hip hop en concret.

Espero que aquesta diada sigui una gran opurtunitat per aprendre  i que ens ho passem genial.

Salutacions.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Gemma Marquès -

Bones, sóc la Gemma Marquès, tinc 16 anys i faig primer de batxillerat a l'institut narcís xifra, espero esforçar-me en aquest "projecte" i poder-lo disfrutar!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per pau corominas -

Hola, em dic Pau però tothom em diu Coro vaig al Xifra, la meva vida són els esports i la música tot i que no toco cap instrument. Espero passar-ho bé i aprendre.

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Alvaro Barrios -

Hola, jo sóc l'Alvaro estudiant de l'Institut IES Narcís Xifra. Tinc 16 anys i espero passar un bon dia al vostre costat per a veure diferents opinions i compartir-ne les propies.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Nil Bonaventura Costa-Pau -

Hola, sóc en Nil Bonaventura, tinc 17 anys i estudio 1r de Batxillerat al Narcís Xifra i m'agrada molt fer esport i escoltar música. Tinc moltes ganes de participar en aquest projecte i espero aprendre moltes coses, passar-m'ho molt be i poder aprofitar per conèixer gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015 per Maria Tarrés

per Maria Tarrés Gómez -

Hola, sóc la Maria Tarrés. Tinc 17 anys i sóc estudiant de l'IES Narcís Xifra.

Faig gimnàstica artística i m'agrada la música. M'encanta viatjar i sortir amb els meus amics.

No podré assistir al Dia d'Europa, ja que estaré d'intercanvi a Sicília. Espero que us ho passeu molt bé!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Eva Jou Prat -

Bones! 

Sóc l'Eva Jou i estudio 1r de batxillerat a l'INS Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada el futbol i la dansa.

El dia 8 de maig, espero tenir l'oportunitat de compartir, amb tots vosaltres, diferents punts de vista sobre el desenvolupament d'Europa i, d'aquesta manera, aprendre'n més del tema. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Emma Pujolràs Moreno -

Bones, sóc l'Emma Pujolràs, alumna de l'INS Narcís Xifra. Tinc 17 anys i estudio 1er de Batxillerat cientific. M'agrada molt l'esport, el futbol en concret. També m'agrada la música, viatjar i sortir amb els amics.

Espero aprendre en aquesta activitat, relacionar-me amb els companys i passar-ho bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Ari Carreiras -

Hola!! Em dic Ari, tinc 16 anys i estudio a l'IES Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada molt viatjar, ballar, escoltar música i sortir amb els amics. 

Espero passar-m'ho molt bé el Dia d'Europa mentre amplio els meus coneixements, escolto altres opinions i conec gent nova!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Paula Vilaplana Coll -

Hola, sóc la Paula Vilaplana de l'IES Rafael Campalans. Tinc 16 anys i m'agraden molt els animals, estar amb els amics i escoltar música. 

Espero gaudir d'aquesta activitat, treure'n coses bones i conèixer gent nova. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Lídia Cadanet Taberner -

Hola!!

Sóc la Lídia Cadanet i faig 1r de batxillerat a l'INS Rafael Campalans. M'agrada molt escoltar música, passar el dia amb les amigues i sortir de casa.

Espero que aquesta trobada m'aporti un munt de coses noves i que pugui compartir els meus punts de vista amb els d'altres persones.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Lidia Gispert -

Bones, em dic Lidia Gispert, vaig a l'INS Rafael Campalans i tinc 18 anys.

Realment, m'agraden moltes coses, entre d'altres: escriure sempre que puc.

No sé què em trobaré un cop arribi el dia, però m'agradaria que fos molt productiu per a tots nosaltres.

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Roger Parals -
Hola a tots! Em dic Roger Parals i estudio a l'institut Salvador Espriu de Salt. M'agrada molt el futbol i la música. Espero gaudir d'aquest dia tan important per la filosofia i passar-m'ho bé.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Joaquin Rivarola -

Hola!

Hem dic Joaquin Rivarola, tinc 16 anys i estic estudiant al IES Narcís Xifra.

M'encanta fer esport, jugo a l'equip de Sant Gregori de futbol.

Espero aprendre moltes coses i pasar-ho genial en aquesta activitat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Laura Camacho Coma -

Hola a tothom! Hem dic Laura Camacho Coma i tinc 16 anys. Estudio 1r de batxillerat humanístic a l'institut Narcís Xifra a Girona. M'agrada molt escoltar música, i també jugar a voleibol. També m'agrada la literatura, i viatjar, tot i que no he tingut l'oportunitat (encara). M'agrada bastant la Filosofia, així que espero que aquesta jornada el 8 de maig ens serveixi per a poder aprendre i també per a conèixer gent nova i per a passar-ho bé!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Francesc Mozota Hernàndez -

Hola! Sóc en Francesc Mozota. Estic estudiant primer de batxillerat científic a l'IES Narcís Xifra. M'agrada molt l'esport i la música, i jugo a bàsquet i toco la guitarra

Crec que aquesta jornada pot ser molt interessant i divertida!

Fitxer adjunt jugant.png
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Guillem Teixidor Ayala -

Hola, sóc en Guillem Teixidor Ayala de l'institut Narcís Xifra.

Tinc 17 anys i faig 1r de BAT tecnològic. M'agrada especialment tot allò relacionat amb la tecnologia i les ciències, tot i això la filosofia també m'interessa força.

M'agrada jugar a bàsquet i els videojocs.

Espero passar una bon Dia d'Europa el proper 8 de maig.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Anna Soler -

Hola, em dic Anna Soler i faig 1r de batxillerat a l'IES Rafael Campalans. M'agrada el teatre, cantar i ballar. Espero que aquest dia em serveixi per aprendre noves coses sobre aquest tema. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Raül Vila Martínez -

Hola, em dic Raül Vila. Sóc estudiant de 1r de Batxillerat al IES Narcís Xifra. Visc a montjuïc, a Girona. M'encanta la música electrònica i el teatre. He jugat cinc anys a futbol i ara faig clases de tennis.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Mireia Rovira -

Hola,

Sóc la Mireia Rovira i faig 1r de Batxillerat a l'IES Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada quedar amb les amigues i escoltar música. En aquesta activitat espero poder aprendre moltes coses interessants!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Marcia Villegas Bravo -

Hola! Em dic Marcia Villegas i estudio 1r de bat a l'institut Narcís Xifra.

M'agrada molt la música, viatjar, el kundalini, estar amb amics i passar-m'ho bé

Espero que vagi molt bé aquest dia i aprendre noves coses junt amb gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per joel moreno ruiz -

Bones hem dic Joel Moreno i tinc 16 anys, sóc estudiant del IES Narcís Xifra.

M'agrada molt l'esport, però la meva debilitat és la música, toco la guitarra i la flauta travessera, m'agrada composar cançons. Sóc una persona simpàtica i força oberta.

No podré assistir a la jornada del 8 de maig, pero espero que vagi molt bé.

Fitxer adjunt descarga.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Maria Rodríguez Segura -

Hola sóc la Maria Rodríguez Segura!

Tinc 16 anys i estudio primer de Batxillerat al institut Narcís Xifra i Masmitjà. El batxillerat que faig és el científic. Jugo al futbol en un equip femení que es diu Pontenc. M’agrada anar al cine i fer esport. Tot i que la filosofia no és una assignatura que m’agrada, poso tot el meu interès per aprendre coses noves.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Paula Calvo Jimenez -

Soc la Paula Calvo, tinc 16 anys i faig el batxillerat social a l'institut Ies Narcís Xifra.

Toco el violí al conservatori de Girona encara que el meu objectiu és licenciar-me en dret.

Una de les meves aficions és passar estones amb els amics, sortir de festa, escoltar musica i ballar.

Espero aprendre moltes coses en el projecte del dia d'Europa i coneixer molta gent nova.

Fitxer adjunt Música_Plataforma_Educativa.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Adrià Gasull Velasco -

Hola! sóc l'Adrià Gasull i sóc estudiant de 1er de batxillerat a l'institut Narcís Xifra, m'agrada passar el temps amb els meus amics i escoltar música, espero aprendre molt sobre el desenvolupament d'europa tot i que no crec que pugui assistir a la conferència perquè em coincideix amb un intercanvi.

 

 

Fitxer adjunt Philadelphia-Sunset.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Paula Sabariego Trepat -

Hola, em dic Paula tinc 16 anys i estic estudiant 1r de Batxillerat Científic a l'Institut Narcís Xifra.

M'apassiona la música i per aquesta raó toco el violí.

Espero aprendre molt d'aquesta jornada i conèixer a grans persones.

Fitxer adjunt image.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Antonio Moreno Moreno -

Bones, em dic Antonio Moreno tinc 16 anys , soc un estudiant de 1r de BAT al INS Narcís Xifra, jugo a handbol i en general m'agraden tots els esports. Espero aprendre moltes coses sobre Europa.

Fitxer adjunt 1333801106_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Sofia Julieta Gonzalez -

Hola! Sóc la Sofia Gonzalez i tinc 17 anys. Actualment estudio primer de bachillerat a l'institu Narcís Xifra.

El que més m'agrada és jugar a voleivol i ballar. Espero poder gaudir molt de la trobada en el dia d'Europa i que també m'aporti coneixements. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Arjuna Esteban ÁLvarez -

Hola, em dic Arjuna i tinc 16 anys, vaig a l'institut Ies Narcis Xifra. M'agrada escoltar musica (quan mes sorollosa possible, millor) i veure pel·licules dolentes per riure una estona.

Tinc bastanta curiositat per veure com anirà aquest dia d'Europa i l'espero amb il·lusió.

Fitxer adjunt eye_reasonably_small_400x400.jpg
En resposta a Arjuna Esteban ÁLvarez

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Txell Arpa Sabaté -

Hola! Em dic Txell Arpa i sóc estudiant de l'INS Rafael Campalans. 

M'agrada molt fer esport i passar tanta estona com em sigui possible amb els amics. 

Espero obtenir experiències molt positives d'aquesta activitat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Marçal Rodriguez Forn -

Hola a tothom, 

Em dic Marçal Rodriguez i tinc 16 anys. Estudio el batxillerat tecnològic a l'institut IES Narcís Xifra. Jugo a bàsquet a Sant Gregori. 

Tot i que l'assignatura de filosofia no m'interessa gaire, espero que amb aquesta diada canviï d'opinió.

Fitxer adjunt 101.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Daniel Adrian Oprea -

Bones! 

Em dic Dani, sóc de l'INS Salvador Espriu de Salt. Tinc 17 any. M'agrada cantar, tocar instruments, fer esport en general, estar amb la familia i els amics... 

Espero que amb aquesta trobada aprengui moltes coses interessants i al mateix temps importants. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per S'ha esborrat l'usuari -

Bones! Em dic Aitor Romero, tinc 16 anys i sóc estudiant de 1r de Batx al Salvador Espriu.

Magrada molt la natació i els balls de saló. De fet, ara m'estic preparant per competir. També m'agrada molt escoltar música, no puc sortir al carrer sense els meus auriculars. Sobretot escolto Hard Rock i Metal, encara que porto una temporada llarga escoltant Punk. Els meus grups preferits són: The Offspring, 3 Doors Down, Billy Talent, Sum 41 i Zebrahead.

Espero aprendre molt i gaudir amb vosaltres!

Fitxer adjunt 49146c47f9ccb0e4c2dfa44385315c8e.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Roger Ballell Puig -

Hola sóc en Roger Ballell de l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. M'agrada el bàsquet i passar temps amb els amics. Espero que en aquest projecte pugui aprendre moltes coses i conèixer gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Mireia Pla Montero -

Hola!

 

Em dic Mireia Pla i sóc de l'Institut Anton Busquets i Punset! Espero poder treure'n grans conclusions. Sóc molt oberta amb la gent i la meva afició és el pàdel i el cant.

Aquesta activitat sobre el Desenvolupament Humà ens pot ensenyar i farà que entre tots podem millorar la nostra vida!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per adrià corominas -
Hola sóc l'Adrià Corominas, tinc 16 anys i faig el batxillerat cientific a l'INS Anton Busquets i Punset. M'agrada tots els esports, en concret el futbol i també m'agrada la música. Espero apendre moltes coses al dia d'Europa i pasar-m'ho molt bé.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per David Soler Barris -

Hola, em dic David Soler, tinc 17 anys i vaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Entre les meves aficions està escoltar musica i anar amb bicicleta. Espero aprendre moltes coses i coneixer altres opinions sobre el tema en aquesta jornada.

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Aniol Bosch Collell -

Ei!

Sóc l'Aniol Bosch, estudiant el batxillerat tecnològic a l'INS Rafael Campalans, d'Anglès. M'encanta l'activitat física, en concret practico el taekwondo. Sóc un gran amant de la tecnologia, sobretot la impressió 3D.
Vaig al cau i intento, sempre que puc, sortir amb els colegues.

Espero que ens ho passem molt bé aquest 8 de maig!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Guim Vila Espígol -

Hola, sóc en Guim!

Faig 1r de batxillerat científic a l'INS Rafael Campalans. M'agrada fer espor, toco el saxo. Vaig al cau de la Cellera de Ter. Espero un bon resultat del 8 de maig.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per souhaila challam -

Hola a tots ! 

Em dic Souhaila Challam i sóc estudiant de l'INS Rafael Campalans. 

Una de les meves aficions és escoltar música, llegir. 

Espero aprendre moltes coses del dia d'Europa i coneixer gent nova. 

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Sergi Arboleas Sanchez -

Hola a tots! Em dic Sergi Arboleas, Tinc 16 anys i sóc de l'institut IES Narcís Xifra.

M'agrada molt el futbol, quedar amb els amics i escoltar música. Espero conèixer molta gent i passar-,'ho molt bé en la jornada de la filosofia.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Arnau Camós Caseta -

Eii, sóc l' Arnau Camós tinc 16 anys i vaig a l' institut Rafael Campalans d' Anglès. 

M'agrada fer esport i sobretot practicar el fútbol, espero fer nous amics i passar un dia agradable.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Adán Estrada Meléndez -

Bones!

Sóc l'Adán Estrada, tinc 16 anys i faig el batxillerat cíentific a l'IES Rafael Campalans (Anglès). Sóc una persona bastant curiosa i espero apendre moltes coses interesants aquest 8 de maig.

Com a últim, deixo aquestes frases que m'encanten:

"Definirse es limitarse"

Fitxer adjunt Frase para pensar.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Aleix Hortelano Riu -

Bones,

em dic Aleix Hortelano i sóc estudiant de l'Institut Rafael Campalans. M'agrada l'esport i la música, especialment tocar la bateria. 

Els meus objectius del 8 de maig són aprendre i formar un bon grup entre tots. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per David Trenado -

Hola em dic David Trenado i vaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. M'agrada molt el bàsquet i la música i espero passar-ho molt bé al dia d'Europa!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Hakima Yaala -

Hola a tots i totes!

Em dic Hakima Yaala  i sóc estudiant de l'INS Rafael Campalans.

Espero que m'ho passi bé en  aquest projecte i també conèixer a gent nova.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Alejandra Fernández Paz -

Hola em dic Alejandra Fernández tinc 17 anys sóc estudiant de l'espriu. Estic molt entusiasmada amb aquests projecte perquè em sembla molt interessant. M'agrada llegir, veure la televisió, estar amb les amigues i amics.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Nicolai Maniucov -

Hola soc en Nico de l'Espriu. Tinc 17 anys, m'agrada escoltar a en Justin Bieber, One Direction i Los Gemeliers. També m'encanta fer deures i anar al cole, és com una sensació d'agulletes al cervell. Us espero a totes al dia d'Europa a casa meva.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Amanpreet Kaur -

Hola a tots i totes. 

Em dic Aman i faig 1r de batxillerat.

M'agrada molt aquesta activitat i espero que tots disfrutem molt d'aquesta activitat. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Adrià Pérez Álvarez -

Bones,

hem dic Adrià Pérez, vaig al institut Salvador Espriu de Salt i m'agrada molt jugar a bàsquet o a altres esports. També m'agrada escoltar música i sortir de festa. Espero apendre coses noves sobre el desenvolupament humà.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Júlia Toledo Ausellé -

Hola, em dic Júlia Toledo faig 1r de batxillerat a l'IES Rafael Campalans. Tinc 16 anys i visc a la Cellera de Ter. M'agrada molt la natació, pilates, la música i anar al cau. 

Espero passar un bon Dia d'Europa, aprendre coses noves i conèixer a gent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Itzel Alcaraz Bernades -

Hola! Em dic Itzel, tinc 17 anys. Visc a anglès.

Soc aficionada a la música i a la natació. 

I de la diada espero un bon debat per tal de valora la manera de pensar dels altres.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per mateo castañeda rios -

Hola, estimats companys d'activitat i d'institut em dic Mateo Castañeda, el meu esport preferit és el futbol. evidentment crec que les meves mides no són interessants així que millor ho deixo en l'aire (jajaja) me encanta escoltar musica, últimament em fascina el Reggaeton, com que soc colombià els meus cantants preferits són colombians, també m'agrada Niky Jam tot i no ser colombià. alguns exemples són: 

  • Maluma (prettyboy)
  • Kevin Roldán (KR),
  • J Balvin...

seria un plaer per la meva part conèixer gent nova, i aprendre coses noves.

Fitxer adjunt descarga.jpg
Fitxer adjunt j balvin.jpg
Fitxer adjunt Kevin-Roldan-Salgamos-Ft-Andy-Rivera-Maluma-700x329.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Maria Casals Bosch -

Hola soc la Maria Casals, tinc 16 anys i estudio a l'institut Salvador Espriu. M'agrada molt jugar a bàsquet i la música. 

Espero que vagi molt bé el dia d'europa i aprendre coses noves.  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Enric Paredes Felipe -

Bones, sóc l'Enric Paredes i estic estudiant al I.E.S Narcís Xifra faig 1er de Batxillerat Tecnològic. No assistiré a el Dia d'Europa perquè em coincideix amb un intercanvi a Sicília, però m'hagués encantat anar-hi. M'agraden molt els ordinadors i la tecnologia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Aura Cullell Masallera -

Hola a tothom!!

Jo sóc l'Aura Cullell i estudio al Campalans d'Anglès, batxillerat científic. M'agrada l'esport en general, però pratico bàsquet. Cada cop queda menys pel 8 de maig..quines ganes!!!!!!!!!!!!!! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Núria Carreras Prat -

Bones, em dic Núria Carreras i estudio primer de batxillerat científic a l'institut Campalans d'Anglès. Les meves aficions són la pastisseria en general i anar al Cau. Els meus objectius per la diada són conèixer diferents opinions i conèixer nova gent. Fins aviat!!

Agregue-me al fb;) jejej 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per dalila hammouch -

Hola!! Sóc la Dalila Hammouch  i estudio 1r Bat  a l'Espriu.

Espero gaudir molt el dia d'Europa :)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Clara Camps Vivancos -

Hola, sóc la Clara Camps i estudio 1r de Batxillerat científic al Xifra. Vull estudiar psicologia i toco el piano. M'encanta la música. 

Crec que aquesta pot ser una trobada molt interessant.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Fatima Zahra Daraz -

Hola, Sóc la Fatima , i estic fent 1er de Batxi al Institut Ies Salvador Espriu de Salt. 

Espero que pasar-m'ho bé :)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Laura Gonzalez Leon -

Hola , bona tarda , se que es molt tard per la salutació inicial ,  sóc la Laura Gonzàlez del Institut Salvador Espriu

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Maria Serra -

Eii hola soc la Maria :)

Estic estudiant 2n de batxillerat a l’institut Salvador Espriu de Salt. 

M'encanta fer esport, sobretot els de muntanya però també de tot tipus, m'agrada molt viatjar i sobre tot passar-m'ho bé.

Espero que aquest projecta valgui la pena i que en treiem una part positiva.

Adeu a tots/es i fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per Roger Parals -

Bones a tots.

Em dic Roger Parals i estudio a l'institut Salvador Espriu.

M'agrada molt l'esport i la música.

Espero gaudir d'aquesta activitat el màxim possible.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2015

per souhaila challam -

Hola hem dic Souhaila Challam vaig el institut Rafael Campalans. M’agrada molt la música i espero aprendre moltes coses noves, conèixer gent nova i passar-m`ho molt bé