Salutació inicial

Nombre de respostes: 178

images.jpg

Espai per a una breu presentació personal: qui sou, què us interessa, què podeu aportar a la Filosofia, algunes de les aficions principals... És per a difusió pública (tipus Fòrum)

S'hi intervé clicant a "Respon", més avall a la dreta...
Equival a dir, "mira, ... acabo d'arribar i... sóc així!", i pot ser complementat amb fotografies [poseu-les al lloc i amb la mida que quedi millor], enllaços , etc., i l'actualització del vostre perfil personal [al perfil personal hi arribeu punxant el vostre nom]

Ben aviat ens anirem coneixent millor - i també als d'altres Instituts -, amb aquesta salutació inicial i altres llocs de debat i trobada.

Fins aviat!!

Save

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pau Espona Moret -

Bon dia a tothom, em presento sóc en Pau Espona Moret del Institut Salvador Espriu de Salt i estic fent el Batxillerat Cientific. Sóc un fànatic del bàsquet ja que és l'esport que practicu. També sóc escolta de l'Agrupament Escolta i Guia Sant Cugat de Salt des de fa ja 12 anys. Espero que passem un gran dia en la jornada de filosofia.

Ens veiem aviat. 

En resposta a Pau Espona Moret

Re: Salutació inicial

per Jeroni Casellas -

Bon dia, sóc en Jeroni Casellas i faig el batxillerat humanistic al IES Salvador Espriu.

M'agrada la música de tipus reggae, electro, dubstep, frenchcore i house.

M'encanta el futbol i sóc seguidor del GIRONA i del Barcelona

En resposta a Pau Espona Moret

Re: Salutació inicial

per Àlex Pérez Campos -

Hola a tothom!

Sóc l'Àlex Pérez alumne de l'institut de Vilablareix i curso 2n de Batxillerat social. Sóc molt esportista i sobretot el futbol ja que hi jugo des de fa uns quants anys. A banda d'això també m'agrada molt anar a caminar per la muntanya.

Un cop hagi a cabat segon de batxillerat vull fer Administració i Direcció d'Empreses més conegut com ADE. M'agradaria molt ja que el meu negoci familiar tracta sobre una empresa hi tinc molt d'interès en l'àmbit administratiu.

En resposta a Pau Espona Moret

Re: Salutació inicial

per Jaume Rigo Velázquez -

Bones! 

Sóc en Jaume Rigo i aquest any estic fent segon de batxillerat al'institut Santa Eugènia de Girona, m'agrada molt fer esport i de fet és el que m'agradaria estudiar l'any vinent. 

Espero i desitjo que el dia quinze passem una bona jornada de filosofia tots plegats!  

En resposta a Pau Espona Moret

Re: Salutació inicial

per Laia Tenorio Benali -

Bones!! Sóc la Laia Tenorio, estic cursant segon de batxillerat social a l'Institut de Vilablareix. M'agrada sortir amb els amics, dibuixar i llegir. L'any que ve m'agradaria fer Dret a la Udg. 

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Luis Estrada -

Hola a tothom!! Sóc en Luis Estrada, estudiant del Salvador Espriu. Faig 2n de batxillerat, el tecnòlogic. Visc a Salt des de fa uns quatre anys, però sóc d'Hondures!

Sóc una persona bastant reservada, m'agrada molt dibuixar, les matemàtiques i tot el que està relacionat i també la psicologia. Tot i que encara està en dubte, m'agradaria estudiar arquitectura.   

Espero que el curs estuigui anant molt bé aquest any! A més, desitjo que la Jornada de Filosofia d'aquest any sigui tan interessant com ho sembla.

Fins aviat!!     

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alba Arqueros Pernas -

Hola! Em dic Alba Arqueros i estic fent 2n de Batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu de Salt. Entre les meves aficions es troben les d'escoltar música i ballar. L'any que ve m'agradaria estar estudiant la carrera de Psicologia a la Universitat de Girona. L'assignatura de filosofia em sembla molt entretinguda i el tema de la Jornada d'aquest any em sembla un tema per a debatre molt.

Ens veiem aviat a la Jornada de Filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per judit servia -

Bon dia!

Em dic Judit Servià i curso segon de batxillerat en la modalitat científica a l'institut Salvador Espriu de Salt. Vaig participar l'any passat al Dia d'Europa juntament amb altres instituts, i la veritat és que va anar molt bé i va ser entretingut. 

Entre les meves aficions hi ha les Arts Marcials que des que m'he introduït en aquest món m'han aportat molts valors. Sobre el meu futur, he pensat en moltes carreres i les que més em poden agradar són CAFE o fisioteràpia, encara que també la criminologia m'agrada bastant.

Aquesta sóc jo, i espero que la Jornada de Filosofia sigui molt interessant.

Fins aviat! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Pol Ovide i Figueras -

Bones, sóc en Pol Ovide, estudiant de 2n de batxillerat científic de l'Institut Salvador Espriu de Salt. M'agraden molt els esports, principalment el futbol, esport que practico des de fa tretze anys. També m'arada molt escoltar música i passar tems amb els amics.

 

Quan acabi el batxillerat, la meva intenció és anar a estudiar CAFE, ja que sóc molt esportista i m'agradaria molt dedicar-me als esports.

 

Espero que ens ho passem molt bé amb la jornada de filosofia. 

 

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Morcillo Soler -

Hola a tots! El meu nom és Paula Morcillo i sóc del Salvador Espriu de Salt, m’agrada llegir i mirar series i pel·lícules.

Estic fent 2n de batxillerat científic, al acabar batxillerat m’agradaria estudiar Biologia a la UdG, ja que és l’assignatura que més em crida l’atenció i més m’agrada.

El curs passat ja vaig participar a la Jornada del dia d’Europa i va ser una experiència molt bona, per això espero que la Jornada de Filosofia vagi igual o més bé!! A més, el tema proposat em sembla que és molt interessant.

Espero veure-us a tots molt aviat! J

En resposta a Paula Morcillo Soler

Re: Salutació inicial

per Natàlia Saballs i Sala -

Hola! 

Em dic Natàlia Saballs i Sala. Estudio a l'Institut Santa Eugènia. Actualment estic cursant segon de batxillerat social. M'agradaria estudiar Criminologia a l'UdG quan acabi batxillerat. 

M'encanta cantar, canto en un cor i m'agrada llegir. 

Espero passar-m'ho molt bé a la Jornada de Filosofia!!

Ens veiem aviat!!!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alfonso Sánchez Cabrero -

Hola! Sóc l'Alfonso Sánchez, estudiant de 2n de Batxillerat científic de l'IES Salvador Espriu. Faig aquesta modalitat perquè estic interessat en moltes àrees de la ciència com la medecina, les matemàtiques o la química. Espero que aquest any m'ajudi a decidir el meu futur acadèmic, de manera que a final de curs tingui més clar quina carrera estudiaré.

Pel que fa a les meves aficions, estic molt interessat en els esports (el tennis sobretot) i m'agrada mirar sèries i pel·lícules de tot tipus.

Per acabar, voldria dir que tinc ganes de començar a treballar en la jornada de filosofia. Em sembla que el tema de la postveritat és ideal perquè és d'actualitat i permet fer un debat extens i enriquidor. Ens veiem, doncs, el 15 de desembre!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cristopher Gomez -

Hola em dic Cristopher, tinc 19 anys i soc de Hondures, estic fent 2n de batxillerat humanístic al Ins Salvador Espriu.

Entre les meves aficions m'agrada molt el mon de la màgia, ara estic acabant el meu treball de reserca que tracta sobre la màgia i aquí us deixo el link d'un video sobre màgia que forma part del meu treball: https://www.youtube.com/watch?v=uyahDnu7u5Y

Espero fer molts amics i que ho passem bé. Ens veiem el dia de la jornada de la filosofia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Faneda El Kabali -

Hola. Soc la Faneda, estudiant de 2n de batxillerat social a l'Institut Salvador Espriu.

Entre les meves aficions si troben les d'escoltar musica i llegir.

Encara no tinc molt clar que vull fer l'any que ve.

Espero que ens ho passem be a la jornada de filosofia.

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Andreu Otero Pla -

Bones, sóc l'Andreu i faig 2n batxillerat exactament l'humanístic. Sobre la jornada de filosofia m'és indiferent ja que és una activitat acadèmica i s'haurà de fer de totes maneres. Espero que tinguem una bona jornada acadèmica sobre la Filosofia.

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ivette Martin -

Bon dia, sóc l'Ivette Martin de l'Institut Salvador Espriu de Salt i estic realitzant el Batxillerat Social.

Porto fent patinatge sobre 4 rodes des de fa 10 anys, i m'encanta, tot i que actualment estic lesionada i no puc competir durant tot un any.

En el meu temps lliure m'agrada mirar sèries i pel·lícules, fer esport, o bé sortir amb les meves amigues.

Tinc moltes ganes de celebrar la Jornada de Filosofia i compartir aquesta gran experiència amb tots vosaltres!

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Labrador Ruiz -

Bones a tots! Em dic Paula Labrador i faig 2n de Batxillerat Social al Salvador Espriu. 

L'any que ve m'agradaria anar a la Udg i estudiar Administració d'Empreses. En el meu temps lliure m'agrada mirar series i pel·lícules, també escoltar tot tipus de musica i sortir amb els amics.

Espero amb ganes que ens coneguem a tots i compartir una gran experiència al vostre costat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aurora Mariscal Pérez -

Hola a tots i a totes!

Em dic Aurora Mariscal i estic cursant 2n de Batxillerat social a l'institut Salvador Espriu. La meva afició principal és la fotografia. Ja tinc ganes de començar la jornada de filosofia d'aquest any.

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Fatu Ceesay -

Bones! Em Fatumata Ceesay, però la majoria dels meus amics i amigues em criden pel meu cognom. 

Estic fent segon de batxillerat social-humanístic al institut Salvador Espriu de Salt.

Tinc moltes  ganes de fer aquesta jornada de filosofia 2017, ja que l'any passat amb l'activitat del dia d'Europa m'ho vaig passar força bé i sobretot perquè m'agrada conèixer nova gent.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aldana Madera -

Hola,

em dic Aldana Madera. Tinc 17 anys i estudio segon de batxillerat social a l'institut Salvador Espriu. M'agradaria estudiar pedagogia en un futur.  Espero amb moltes ganes la jornada i espero aprendre moltes coses.

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Viorel David -

Hola,

Em dic Viorel Marian David, tinc 18 anys i estic cursant 2n de batxillerat a l'Institut Salvador Espriu de Salt.

Després d'acabar el batxillerat m'agradaria entrar a la carrera d' ATPL (Pilot de Línia Aèria).

Les meves aficions són el ciclisme, el fitness, l'snowboard i m'encanten els automòbils.

Espero que la Jornada de Filosofia d'aquest any sigui molt entretinguda. Que tots poguem participar i aprendre noves coses i, a la vegada, conèixer a la gent dels altres instituts.

Un cordial salut,

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Agustin Dicran Franco Quito -

Hola a tots!

Sóc l'Agustí Dicran, estudiant de 2n Bat Social de l'IES Salvador Espriu de Salt. En acabar el batxillerat m'agradaria estudiar Dret i Criminologia. Entre les meves aficions les que hi dedico més temps és kickboxing i escoltar música. L'any passat ja vaig participar en la jornada de filosofia i la veritat és que m'ho vaig passar genial, a part també vaig conèixer gent nova. Espero que aquest any sigui igual d'interessant i divertit.

Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alba Fernandez -

Hola a tothom! 

Sóc l'Alba Fernández, estudiant de l'institut Salvador Espriu de Salt. M'agradaria estudiar Turisme a la UDG, ja que m'agrada viatjar i se'm donen bé els idiomes. A part, també m'agrada escoltar música i dibuixar.

L'any passat ja vaig participar a la Jornada del dia d'Europa i va ser una experiència molt bona, a més que vaig poder conèixer a gent nova. M'agradaria que la Jornada de Filosofia d'aquest any anés igual.

Espero que ens veiem aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Amy Keita -

Hola, em dic Amy Keita i faig batxillerat social i humanístic. Sóc una noia molt alegre, encara que a vegades estic seria i m'agrada molt conèixer a noves persones. Sé connectar amb gent nova i espero i desitjo que ens ho passem genial el dia de la jornada de filosofia. Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Yasmina El Haddad -

Bon dia! Sóc la Yasmina El Haddad i estic estudiant el batxillerat humanístic al Salvador Espriu. Vaig nèixer a Salt, però sóc del Marroc. 

Sóc una persona bastant alegre i sociable. En el meu temps lliure m'agrada molt escoltar música i llegir. En un futur m'agradaria estudiar la carrera de dret o ser policia.

Ens veiem en la Jornada de Filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Kadiatu Balde -

Hola, em dic Kadiatu Balde tinc 18 anys, estudio a l'Ies Salvador Espriu de Salt, faig el Batxillerat Social. 

Tinc moltes ganes de fer aquesta grandissima activitat, ja que filo es una de les meves assignatures preferides. Espero gaudir igual que el dia d'Europa de l'any passat. 

Ens veiem gent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Karima Jaatit -

Bona tarda! Acabo d'arribar a la Jornada de Filosofia del 2017 i em dic Karima Jaatit i són una estudiant de l'institut Salvador Espriu. Sóc una noia molt riallera i alegre. En un futur, m'agradaria estudiar sobre l'educació infantil. També m'agradaria estudiar sobre la carrera de dret a la Universitat de Girona. En el meu temps lliure m'agrada quedar amb els amics i llegir llibres. També voldria viatjar per diferents llocs del món, i aprendre coses noves.

Tinc moltes ganes de començar a fer totes les activitats que tenim pendents. Sincerament l'any passat m'ho vaig passar molt bé i va ser un dia espectacular. Per això, espero que aquest any sigui igual. Espero que tot vagi molt bé i ens ho passem bé entre nosaltres i amb alumnes d'altres instituts.

Molta sort a tots!

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laila Hammouch -

Hola! em dic Laila Hammouch i estic fent 2n de Batxillerat humanístic a l'institut Salvador Espriu de Salt. Encara no tinc clar si fer universitat o fer un cicle de grau superior, però per ara el més important és treure'm el batxillerat i després ja ho decidiré.

L'any passat també vaig participar a la jornada filosòfica i m'ho vaig passar molt bé i vaig conèixer a molta gent, espero que aquest l'any també sigui igual o millor.

Fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Álvaro Ciudad Lorenzo -

Bon dia! 

Em dic Álvaro Ciudad i tinc disset anys. Avui dia estic cursant segon de batxillerat en la modalitat humanística a l'Institut Salvador Espriu de Salt, poble on visc. 

En quant a aficions en destaco principalment dues: la fotografía i la videografía, les quals porto practicant i aprenent des de fa justament un any, a més de documentant la meva evolució a xarxes socials com Instagram i YouTube. A més d'això, m'encanta el cinema i l'activitat física, i sempre que puc realitzar una mica de moviment corporal aprofito per moure'm.

No controlo massa el tema de les post-veritats, de manera que la jornada d'aquest any em sembla més interessant. Espero conèixer nova gent i poder passar un dia diferent. 

 

Ens veiem! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Heber Antúnez -
Hola a tothom1! Em dic Heber Antúnez, tinc 18 anys, estic estudiant 2n de BAT humanístic-social a l'institut Salvador Espriu de Salt. Les meves afisions són: principalment el futbol, la música, m'agrada ballar i ballar. Els meus equips favorits són el Barcelona i el Bayern de Múnich. Quan acabi el BAT m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb la música o llengues. Fins aviat...
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Macarena Lanzas Brito -

Hola tots,

Em dic Macarena Lanzas i tinc 17 anys, actualment visc a Vilablareix.

Sóc una alumne del IES Salvador Espriu de Salt, estic fent 2n de Batxillerat, l’humanístic i social per en un futur dedicar-me al magisteri.

No tinc gaires aficions, però m’agrada escoltar música, passejar pel meu poble i estar amb la família.

Ens veiem el dia de la jornada, que vagi bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Magalí Penalba Bover -

Bones a tots! 
Sóc la Magalí Penalba i estic fent segon de batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu de Salt.

Entre les meves aficions es troben la fotografia, la música i llegir, tot i que a vegades no es té temps de fer-ho tot!

Vull aprendre sobre la post-veritat en aquesta jornada de filosofia perquè no n'havia sentit a parlar mai, i pel que ens han començat a explicar, sembla un tema molt interessant.

Ens veiem a la jornada de filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per ismael sánchez salvat -

Hola, em dic Ismael Sánchez i sóc de l'institut de Cassà de la Selva. Tinc 16 anys i estic cursant el Batxillerat Científic. Em sembla que la Jornada de Filosofia pot ser una bona oportunitat per conèixer a gent i aprendre més filosofia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Yaël Fibla Esteban -

Hola, sóc la Yaël, tinc 17 anys i sóc de l'Institut de Cassà de la Selva :D Faig el batxillerat científic i m'agradaria estudiar medicina a Girona. Espero que ens ho passem molt bé :3 La filosofia mola!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ramon Cruz Altamar -

Hola sóc en Ramon Cruz del ins Cassà de la Selva. Estudio el batxillerat tecnològic. M'agrada molt el futbol i els animals. L'any que ve m'agradaria dedicar-me a la moda. Espero conèixer molta gent en la jornada de filosofia i que ens ho passem bé.

Fins al 15 de desembre!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Xènia Sabrià Alsina -

Hola,

Soc la Xènia Sabrià, tinc 17 anys, vaig a l'INS Cassà de la Selva i estic fent el batxillerat científic.

Vaig a l'Agrupament Escolta i Guia la Claca, des de fa 9 anys. A més a més m'agrada molt la música i toco la flauta travassera.

FIns a la jornada de filosofia!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Alex Gibello Motriuc -

Hola, em dic Alex Gibello Motriuc i tinc 16 anys estudio a l'institut de Cassà  de la Selva. espero que ens ho passem molt bé durant la jornada de filosofia d'aquest any, ja que tractarem un tema molt interessant.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Roger Cateura Funosas -

Hola, em dic Roger, tinc 17 anys i estduio el Batxillerat Científic a l'Institut de Cassà de la Selva tot i que encara no tinc gaire clar què és el que m'agradaria estudiar.

M'encanta la música i també dibuixar.

La filosofia és una de les meves assignatures preferides i tinc moltes ganes d'anar a les Jornades de Filosofia que espero que siguin molt interessants i divertides.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Clara Rabasseda -

Hola! Sóc la Clara Rabasseda, tinc 17 anys i estudio el batxillerat tecnològic a l'institut de Cassà de la Selva. Jugo a bàsquet i abans tocava la guitarra. No tinc gaire clar què estudiar després d'aquest any però crec que vaig molt encaminada cap a alguna enginyeria. 

Espero que ens ho passem molt bé en aquesta Jornada filosòfica! 

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cristina Salvans Brunsó -

Bonesss! Sóc la Cristina Salvans i faig 2n de batxillerat científic a l'institut de Cassà de la Selva. 

M'encanta la música i ballar-la encara més. Adoro els meus amics i passar tardes amb ells.

Encara no estic segura de que vull estudiar però el més probable es que sigui alguna cosa relacionada amb l'àmbit de la sanitat. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Esteva Albiol -

Hola! Sóc l'Anna Esteva, estic fent el batxillerat científic a l'Institut de Cassà de la Selva i en futur tinc pensat estudiar Infermeria. M'agrada molt la música i passar temps amb els meus amics. 

Espero que aquesta jornada serveixi per conèixer a molta gent, passar-ho bé i aprendre molt!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sila Cabarrocas -

Hola! Sóc la Sila Cabarrocas, estic fent el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva i encara no tinc clar què vull estudiar.

M'encanta la música i jugar a bàsquet.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Hristo Vasilev Kostadinov -

Hola a tots i totes, em dic Hristo Vasilev i com probablement sospiteu no sóc d'aquí, vinc de les fredes terres de Bulgària, i per això sempre em pregunten si no tinc fred quan vaig amb pantalons curts a l'hivern. 

Tinc esperança de que algun dia, fent-me el despistat, algun professor em digui que estic pels núvols, i llavors pugui respondre que estic buscant l'entrada al món intel·ligible. Actualment faig atletisme. Ah... i estudio a l'INS Cassà de la Selva, cursant un 2n de Batxillerat Científic que no em deixa temps per viure.

Que Zeus us beneeixi i poguem xerrar una mica sobre sobre l'origen del cosmos.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Li Albertí Menció -

Hola, em dic Anna Li Albertí i vaig al Institut de Cassà de la Selva. Faig el Batxillerat Social i jugo a bàsquet.

Em vull dedicar alguna cosa relacionada amb el món de l'empresa però encara no tinc massa clar què estudiar l'any que ve.

Apa fins el dia 15!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Adrián Baena García -

Hola hem dic Adrián i estudio a l'institut de Cassà de la Selva, no sé ben bé de que anirà aixó de la jornada de filosofia però el que sé de ben segur és que serà molt interessant i divertit ja que coneixerem gent nova i aprendrem filosofia. La filosofia no és el que més m'agrada en aquest món però, la trobo molt interessant perquè hem fa utilitzar el cervell de tant en tant i hem sorprenc a mi mateix de les coses que puc arribar a pensar.

Espero que sigui un gran dia i ens ho passem molt bé tots junts! (i que Zeus estigui de bon humor!)

Fins un altre gent!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Elena Cuenca Santed -

Hola a tots, jo sóc l'Elena i estic fent el batxillerat tecnològic a l'Institut de Cassà de la Selva però sóc de Caldes de Malavella.

Les meves aficions són la música i el bàsquet però també m'agrada molt mirar sèries a l'ordinador.

Espero que aquesta Jornada de Filosofia sigui una bona experiència i tinc moltes ganes d'escoltar diferents opinions.

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per David Canyet Nicolau -

Hola a toots!!

Em dic David Canyet i estic fent segon de batxillerat científic al INS Cassà de la Selva. No sé ben bé què estudiar, però el que tinc clar del meu futur és continuar amb el meu esport, el patinatge artístic.

Per cert! Espero que aquesta jornada de Filosofia serveixi, a part de conèixer millor la filosofia, també per conèixer noves persones com per exemple tu, que estàs llegint això!! 

Ens veiem el dia 15!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Manpreet Kaur -

Hola a tothom!

Sóc la Manpreet Kaur i sóc de l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. Estic fent el batxillerat social i m'agradaria estudiar ADE i Dret. Sóc una persona amable i m'encanta mirar sèries a l'ordinador.

Espero que aquesta Jornada de Filosofia sigui interessant i tenir una bona experiència i tinc moltes ganes d'escoltar diferents opinions.

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Martínez Querol -

Hola a tothom, sóc la Laura Martínez i estic fent 2n de BAT científic a l'INS Cassà. M'agrada mirar sèries a Netflix, quedar amb els amics, escoltar música i llegir.

Espero que en aquesta trobada ens ho passem molt bé i ens puguem arribar a conèixer una mica millor.

Fins aviat !!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Miquel Farré -

Hola a tothom!!

Em dic Miquel Farré i tinc 17 anys. Sóc estudiant de l'Institut de Cassà de la Selva, en el qual curso el batxillerat científic. Les meves aficions són jugar a hoquei i mirar la televisió. 

Espero i desitjo que aquesta jornada de filosofía m'ajudi a millorar amb la filosofía, per així obtenir resultats més bons. També vull conèixer gent nova i fer nous amics!!

GAASSS amb la filo i fins aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Albert Solench i Bertran -

Hola, em dic Albert Solench, tinc 17 anys i vaig a l'INS Cassà de la Selva, on faig el batxillerat científic. En un futur em vull dedicar a la pedagogia musical, ja que des dels tres anys que faig música com a activitat extraescolar i dedico la major part del meu temps a ella. De fet, toco l'oboè i una mica el piano.

Em sembla que la Jornada de Filosofia serà una molt bona oportunitat per gaudir d'aquesta assignatura, que de fet és una de les meves preferides, i per conèixer molta gent nova.

Fins aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marina Ruiz Garcia -

Hola, sóc la Marina Ruiz Garcia de l'ins Cassà de la Selva, i faig el batxillerat social. M'agrada molt la música i vull estudiar magisteri. 

Espero que aquesta experiència em permeti conèixer gent nova i divertida, com l'any passat.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gemma Curanta Anglès -

Hola! Em dic Gemma i tinc 17 anys, vaig a l'institut de Cassà de la Selva, però jo sóc de Caldes de Malavella. Faig el batxillerat científic.

la meva principal afició és el bàsquet, però també m'agrada molt escoltar música i distraurem amb les amigues.

Espero que aquesta Jornada de Filosofia sigui interessant i que sigui una bona experiència, tinc moltes ganes d'escoltar diferents opinions i conèixer altres persones!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joel Tibau -

Bones!! Sóc en Joel del ins Cassà, tinc 17 anys i faig el batxiller tecnològic. Sóc un apassionat de la tecnologia, encara que m'agrada llegir i estic descobrint que la filo mola.

Penso que només cal estudiar allò que em servirà en el futur.

Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Júlia Miquel Mansachs -

Hola! Sóc la Júlia Miquel  i estic fent el batxillerat científic a l'institut de Cassà de la Selva.

Les meves aficions són jugar a bàsquet, mirar sèries i passar una bona estona amb els meus amics.

Espero que aquesta Jornada de Filosofia em serveixi per conèixer millor la filosofia i per conèixer a gent nova.

Ens veiem aviat!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per gemma tomàs Fusellas -

Bones, em dic Gemma Honghan Tomàs Fusellsa i tinc 17 anys. Vinc de l'Ins Cassà de la Selva. Faig equitació al centre de Can Comes i m'encanten els animals. En el meu temps lliure llegeixo novel·les i mangas. També solc mirar anime. Ho se, sóc friki, més ben dit, otaku. 

Espero que ens ho passem molt bé. Ens veiem aviat!!!  ewe  >..<

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Eloi Ribas Massonis -

Bé hola a tots! Sóc l'Eloi Ribas i estudio el batxillerat social a l'INS Cassà de la Selva.

Sóc culé i el meu ídol és el D10S Leo Messi.

M'agrada jugar a futbol i estar amb els meus amics. En un futur m'agradaria estudiar economia ja que és l'assignatura que més m'agrada.

Espero aprendre moltes coses noves a la jornada de filosofia. Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Guillem Fernandez Bayo -

Hola! Sóc en Guillem Fernàndez, tinc 17 anys i estudio batxillerat tecnològic a l'INS Cassà de la Selva. Sóc molt extrovertit, caparrut i xerraire. Si fos un gat em diria "Chispas", i bàsicament no hi ha gaire res més de mi per conèixer. Espero que passem un dia genial!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordina Malagon Teixidor -

Holaaaaa! Sóc la Jordina Malagon, tinc 17 anys i estudio batxillerat científic a l'INS Cassà de la Selva. Em considero una noia motivada, positiva i xerraire. Cal dir que a vegades sóc un caos! 

M'agrada molt la música, tocar la guitarra i estar amb els amics. Sóc escolta de l'Agrupament Escolta i Guia "La Claca" de Cassà des de tota la vida. L'any que ve crec que intentaré Infermeria!

Espero conèixer molta gent i pensaments diferents en aquesta Jornada de Filosofia!!!!

 

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Sureda -

Hola! Sóc la Paula Sureda i estic fent el batxillerat científic a l'Institut de Cassà de la Selva. No tinc molt clar què estudiar en un futur però serà alguna cosa de l'àmbit de sanitat.

Espero que en aquesta jornada ens ho passem molt bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lena Boix i Torrà -

Hola a tothom!

Potser, amb alguns, ja ens vam veure l'any passat en el dia d'Europa, però em presento. Sóc la Lena Boix de l'institut Salvador Espriu de Salt i estic fent el 2n de batxillerat científic. Després de batxillerat, si és possible, m'agradaria estudiar Psicologia a la UdG o a la UAB. Actualment, arrel del Treball de Recerca, estic de voluntària a la residència Les Vetes de Salt, una experiència molt gratificant. M'agrada molt llegir, caminar a la muntanya, estar amb els amics/es i moltes coses més.

Espero participar molt en aquesta jornada i confio en què serà una experiència única!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Portillo Pablos -


Hola, em dic Marc Portillo i tinc 17 anys, estudio a l'institut de Cassà  de la Selva. Espero que ens ho passem molt bé durant la jornada de filosofia d'aquest any, ja que tractarem un tema molt interessant.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lídia Bota Vilar -

Hola! Sóc la Lídia i actualment curso 2n de batxillerat en la modalitat científica a l'institut de Cassà de la Selva.

Les meves aficions són la música, l'escriptura i la lectura. 

M'agradaria poder estudiar alguna cosa relacionada amb la salut, principalment, la medicina. 

Espero que aquesta jornada de filosofia sigui molt enriquidora i ens ho passem molt bé tots ^-^

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ion Martí i Merino -

Hola a tothom, sóc en Ion, de l'Institut de Cassà de la Selva. Faig el batxillerat científic-tecnològic, no sé si per interessos o per la mateixa inèrcia d'anys anteriors que m'ha portat fins aquí. En relació al meu futur, no m'hi veig més enllà de demà passat; tot i que, si forço un mica la vista, mates o física són dues carreres maques.

Toco la trompeta, malgrat no ser si és just considerar-me músic. M'agrada l'esport, però si haig de ser sincer, fa un temps que l'activitat física més exigent que faig és carregar la desena de quilos que deu pesar la maleta de l'institut, que déu n'hi do.

Finalment, per cortesia, donat que tothom ho fa, em toca desitjar que passem un gran dia a la jornada de filosofia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Neus Serra Vilà -

Hola, jo sóc la Neus Serra i estic cursant el batxillerat social a l'institut de Cassà de la Selva, ja que, en un futur, m'agradaria estudiar publicitat. 

Algunes de les meves aficions són la moda, les sèries, el cinema i la música. Estic esperant amb ganes la jornada de filosofia d'aquest any.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per David Heredia López -

Hola, sóc en David Heredia de l'institut de Vilablareix, faig el batxillerat social.

M'agrada l'assignatura de filosofia, però la trobo difícil ( m'agraden els reptes). Espero que aquesta jornada em motivi i em doni forces per aprovar l'assignatura.

Amén

Pd: Penso i després existiré

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Adrià Valero Cateura -

Bones, sóc l'Adrià Valero, únicament alumne de l'Institut de Vilablareix.

No sóc autor de cap teorema, proemi, paradoxa ni al·legoria, però sé filosofar...Qué més demanar? Res, com deia el mite d'en Diògenes, vaia cínic ell. 

En definitiva, ens veiem allà nois i noies, i dosifiqueu-vos!!! 

salut i filosofia

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Oriol Pérez Felipe -

Hola, sóc l'Oriol Pérez, tinc 17 anys i estudio en el batxillerat social de l'INS Vilablareix.

M'agrada molt el bàsquet i la fotografia, així que suposo que l'any que ve estudiaré audiovisuals. Espero passar-ho bé amb tothom en les jornades i conèixer molta gent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joan Arbat Boada -

Bon dia a tothom, em dic Joan Arbat estudio a l'institut de Cassà i curso el batxillerat de la branca tecnològica. M'agrada molt al bàsquet i el món de la  informàtica i la robòtica que aquest darrer m'agradaria acabar-mi dedicant. Espero que ens entretinguem en la jornada de filosofia.

Joan Arbat

B2B

6/11/17

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Nora Terma Homs -

Bones, em dic Nora Terma, i soc una alumna que està cursant 2n de batxillerat tecnològic a l'Institut de Vilablareix. 

Pel que he vist tinc unes aficions semblants a altre gent, jugar a bàsquet, anar al cau, i quedar amb els amics.

Estic molt emocionada per anar a la jornada de filosofia, per coneixer molta gent, i se'm desperti més curiositat per a l'assignatura.

Ens veiem en breus!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Bringas Mallol -

Ei hola gent. Sóc en Marc Bringas Mallol. Tot i que ara visc a Fornells de la Selva, no sé ben bé d'on sóc. Tinc família repartida per diferents continents, el meu pare és d'un país, jo he nascut a un altre i després he anat a viure a un altre que ara sobre sembla que aquesta regió en concret (Catalunya) s'independitza i passa a ser un país... després d'aquest caos la meva pregunta és "¿y la Europea?"

Vaig a un institut de per aquests en un poble dels d'aqui. Vilablareix, en diuen. Faig un batxillerat que no se si dir-ne cientific, tecnològic o científic-tecnològic. Suposo que tampoc és de gran importància.

Acostumo a vestir per fora, així que es pot dir que soc "extrovestit". I no sé què més dir de mi. He escrit suficient com per semblar una persona interessada en autodefinir-se?

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Eduard Vert Coll -

Bé hola, em dic Eduard Vert i estudio a l'INS Cassà de la Selva segon de batxillerat social.

M'agrada jugar i veure partits de futbol, i com a culé el meu ídol és en Paulinho.

He competit amb karts i m'agraden molt els cotxes i les motos. També m'agrada escoltar música, sobretot trap.

No tinc gaire clar el que vull fer en un futur, tot i que segurament estarà relacionat amb l'economia.

Va, ens veiem aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Helena Guilayn Sàbat -

Hola!! Em dic Helena i estic cursant segon de batxillerat científic a l'institut de Cassà de la Selva, tot i que soc de Caldes de Malavella. 

M'agrada jugar a voley i anar amb moto.

Espero que els curs us estigui anant molt bé!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gemma Martínez Tomàs -

Hola!

Sóc la Gemma Martínez i estic fent el Batxillerat científic a l'institut Salvador Espriu. Visc a Salt des de que vaig néixer, i aquest és el segon any que estudio a l'Espriu. Quan acabi aquest curs m'agradaria poder estudiar Medicina. M'encanta la música i mirar series quan tinc temps. 

Em considero una alegre i riallera, i espero poder passar una gran estona amb vosaltres el dia de la Jornada de Filosofia. 

Ens veiem aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joan Castañé Casadevall -

Bé hola a tots, sóc en Joan Castañé Casadevall del Institut Cassà de la Selva i estic fent el BAT Científic. M'encanta fer esport, sobretot futbol o bàsquet. M’agradaria afegir que formo part de la comissió de festes de Cassà.

En quan a la jornada de filosofia, espero que passem tots una bona estona i gaudim d'ella. 

Bona nit.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ània Costa Pérez -

Bones! em dic Ània Costa Pérez i estic fent 2n BAT social a l'institut Rafael Campalans d'Anglès. Tinc 17 anys i l'any que ve tinc pensat anar a la universitat. Espero amb ganes del dia de la jornada de filosofia.

Salutacions!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marc Reixach Jofre -

Hola jo soc en Marc de l'INS Cassà, faig el batxillerat cientific, les meves aficions són l'hoquei, i la tecnologia. Espero que passem una gran diada de filosofia.

Ens veiem aviat, zapatilla a la filosofia

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Marina Feliu Hernàndez -

Bones!

Sóc la Marina Feliu Hernàndez, i estic estudiant el batxillerat científic a l'institut de Vilablareix. L'any que ve m'agradaria fer una carrera tipus Veterinària o Biologia.

La meva gran afició és la música. Aquest any estic acabant el Grau Professional de música al Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona, modalitat de trompeta. En total dedico deu hores a la setmana a la música. En un futur, encara que faci una carrera de ciències, vull continuar tenint la música molt present a la meva vida i, qui sap, potser faig el Grau Superior de música d'aquí uns anys.

Bé, espero veure-us el dia quinze.

Salut i república!

Marina

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gerard Ventura Colomer -

Hola a tothom!

Em dic Gerard Ventura i soc estudiant de l'INS Vilablareix. Estic fent la modalitat de ciències socials i jurídiques ja que en un futur m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb el món de l'economia i de l'empresa. M'encanta el bàsquet i jugo a l'equip U18 del EBG Marc Gasol.

Ens veiem a les jornades de filosofia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Clara Feliu Hernàndez -

Hola! Sóc la Clara Feliu i estic estudiant el batxillerat científic a l'Institut de Vilablareix (tot i que sóc d'Aiguaviva i de Sant Narcís), ja que l'any que ve tinc pensat fer alguna carrera com biotecnologia, ciències biomèdiques, biologia humana, genètica... Encara no ho tinc triat del tot, com veieu. 

Segurament per aquí heu vist a una noia amb el meu cognom, la Marina Feliu, i és que som germanes bessones. 

Abans solia fer música a l'escola municipal i després al conservatori, i patinatge al GEIEG, però ja fa uns anys que vaig deixar de tocar el clarinet i l'any passat va ser l'últim que vaig fer patinatge, ja que em treia tant temps com diners, encara que m'agradava molt. 

Espero conèixer-vos a molts de vosaltres a la jornada de filosofia d'aquest any i aprendre molt!

Visca la terra!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Rodríguez Almazan -

Hola a tots!

Em dic Paula Rodríguez, estic cursant el 2n de batxillerat social-jurídic a l'institut de Vilablareix i sóc de Salt. En acabar el batxillerat tinc pensat accedir a la universitat en un grau relacionat amb la publicitat, les relacions públiques o el màrqueting. M'agrada molt llegir, escoltar música i sobretot ballar flamenc.

Ens veiem tots a la jornada de filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Aniol Castells Coll -

Bones a tothom,

Sóc l'Aniol Castells Coll de l'institut de Cassà de la Selva i actualment estic fent 2n del batxillerat cientificotècnic. Faig atletsime i música. Sóc un noi inquiet, especialment amb l'actualitat política i social del país.

Tinc moltes ganes de que arribi la Jornada de la Filosofia!!!

Salut i República!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Miquel Gubau Besalú -

Bona nit,

Em dic Miquel i vaig a l'Institut de Vilablareix, on faig el batxillerat teconològic. Podríem dir que les llengües no són el meu fort. Sempre m'ha interessat l'univers, per això voldria estudiar Física. Vaig al cau de Cassà i m'agrada l'informàtica i l'anime. Si, sóc d'aquells frikis.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Judith Fosas -

Hola a tothom!! Em dic Judith Fosas  i estic cursant segon de batxillerat humanístic a l'INS Vilablareix. He agafat aquest batxillerat ja que m'agradaria anar a estudiar educació primària a la UDG.

M'agrada molt mirar sèries, quedar amb els amics i quan tinc temps lliure fer esport.

Ens veiem tots a la jornada de filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Bernat Linares Plantés -

Bones,

Sóc en Bernat Linares, de Fornells. Estudiant de batxillerat de la branca social-jurídica. Vaig escollir aquesta modalitat perquè, en un futur, m'agradaria accedir a un grau universitari de Dret.

La meva vida està molt relacionada amb l'esport, sobretot amb el futbol. Ja que, el practico i, a més, sóc entrenador d'un equip de futbol base.

Espero que gaudeixin d'aquesta jornada de filosofia.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Emma Suy Saurina -

 

Hola a tothom!! Em dic Emma Suy, estic cursant el 2n de batxillerat científic a l'Institut de Vilablareix i encara no sé què vull estudiar a la universitat. Toco el violí i el piano i vaig al Conservatori de Girona.

Ens veiem tots a la jornada de filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Silvia Gonzalez Egido -

Hola!! Em dic Silvia González. Estic cursant segon de batxillerat científic a l'INS Vilablareix, ja que l'any que ve m'agradaria estudiar o medicia o nutrició i dietètica humana.

Em paso la gran part del meu temps lliure mirant sèries, escoltant música o quedant amb els amics.

Ens veiem  a la jornada de filosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Cristina Lamiel i Vilagran -

Holaa! Sóc la Cristina Lamiel, tinc 17 anys i estic fent segon de batxillerat científic a l'Institut de Cassà de la Selva. Des dels 5 anys que faig patinatge artístic i en un futur m'agradaria estudiar Infermeria.

Espero passar un gran dia. Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Arnau Mullera Márquez -

Hola a tothom!

Em dic Arnau Mullera i estic fent 2n de batxillerat tecnològic a l'institut de Vilablareix. Realment no en tinc ni idea de que vull ser de gran, i espero saber-ho aviat. 

Les meves passions són mirar series i pel·lícules, si tinc temps, perqué amb el batxillerat no hi ha gairabé temps de fer res

Espero que ens ho passem molt bé a la jornada de filosofia.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Davesa -

Bonees!! Sóc la Laura Davesa i estic cursant 2n de Batxillerat Social a l'INS Cassà de la Selva. 

  1. Em considero una noia amb ganes de fer coses i encomenar-li a la gent! Des de ben petita que vaig al cau: Agrupament Escolta i Guia, La Claca i puc afirmar que m'ha canviat la vida!
  2. M'encanta dormir i això mai canviarà. Jugo a bàsquet al FD Cassanenc. En el meu temps lliure miro sèries (Gossip Girl) i escolto molta música.
  3. Sóc molt feliç.

Fins el dia 15!! (espero no lesionar-me com l'any passat)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Diana Maria Tenica -

Hola a tots!!

Em dic Diana Maria Tenica i curso el batxillerat científic a l'Insitut de Cassà de la Selva. M'encanta mirar sèries i pel·lícules i m'hi dedico sempre que puc, i també disfruto quedant amb els amics. Tinc pensat estudiar química, però això no impedeix que m'encanti la filosofia, cosa que puc afirmar. És per aquest motiu que em fa molta il·lusió poder participar en aquesta jornada.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Maria Martínez Molas -

 

Bones, sóc la Maria Martínez de l’Institut de Vilablareix. Estic cursant el Batxillerat Tecnològic i, el dia de demà, m’agradaria estudiar arquitectura o alguna enginyeria.

He de reconèixer que sempre havia pensat que l’assignatura de filosofia caria de sentit però, mica en mica, em va anar despertant la curiositat per aquesta mena de dimensió alternativa que superava tots els meus pensaments i expectatives.

Ens veiem aviat! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Fontcuberta Pastor -

Hola bones, em dic Anna Fontcuberta i visc a Fornells de la Selva amb els meus pares i el meu germà gran des que vaig néixer. Estudio a l'Institut de Vilablareix amb companys de Fornells i d'altres pobles. Aquest any faig segon de batxillerat humanístic i de cares a l'any que ve m'agradaria estudiar educació infantil i primària a la UdG.

 

Espero que la Jornada de Filosofia sigui profitosa i que pugui conèixer gent nova.

 

Fins aviat.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laura Vila i Planas -

Hola, sóc la Laura Vila de l'INS Rafael Campalans d'Anglès. Estic cursant el batxillerat científic tot i que encara no tinc clar que vull estudiar en un futur.

Entre les meves aficions, m'agrada tocar la guitarra i el piano. A més, formo part de la unitat de truc del cau de La Cellera de Ter. 

Espero passar-ho molt bé en aquesta jornada de filosofia.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Lidia Pla Caselles -

Hola, em dia Lídia Pla. Estic cursant 2n de batxillerat científic a l'Institut de Vilablareix. Tot i això, encara no sé què fer en un futur.

La gran part del meu temps lliure me'l passo fent equitació a una hípica d'Aiguaviva. M'agrada molt mirar sèries i passar temps amb els amics (tot i que amb el batxillerat és bastant difícil).

Ens veiem a la Jornada de Fiosofia!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joan Rivero Cruz -

Hola! Em dic Joan Rivero i faig 2n de Batxillerat en la modalitat del Social.  En un futur m'agradaria fer Empresa Internacional o bé alguna cosa relacionada amb el marqueting.

Entre les meves aficions estan els videojocs, els esports i quedar amb el amics. No tinc cap asignatura preferida en concret.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mar Bota Puigdevall -

Bones!  Em dic Mar Bota Puigdevall i curso segon de Batxillerat Humanístic a l'Institut de Vilablareix.                                                   Si us he de ser sincera, la filosofia no és que em motivi massa, suposo que com molts de vosaltres...

Espero, però, que aquesta Jornada de Filosofia que es realitzarà al 15 de desembre em fagi canviar rotundament d'opinió. El viatge cap el món de les idees s'aproxima...o...NO.

Salut i fins aviat futurs companys!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Blanca Ramiro Clarió -

Hola bones, sóc la Blanca Ramiro i tinc 17 anys. Estic cursant segon de batxillerat per la branca social i jurídica a l'INS Vilablareix. L'any que ve m'agradaria estudiar psicologia, si tot va bé, a la UDG. I, per el que he vist, tinc aficions semblants a les vostres com ara la música, estar amb els amics i el patinatge artístic.

Espero que vagi bé aquesta jornada de filosofia,

fins el dia 15!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Estel Artigas Meleiro -

Bones!

Sóc l'Estel Artigas i estic cursant 2n de Batxillerat científic a 'INS Rafael Campalans d'Anglès.

M'agrada molt l'esport, en especial les curses de muntanya, i vaig al cau de La Cellera de Ter.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Anna Raurich Verdú -

Hola a tots i a totes!

Sóc l’Anna Raurich Verdú de l’institut de Vilablareix i estic fent el batxillerat científic, tot i que amb el que portem de curs m’he donat compte que soc bastant inepte. La filosofia m’agrada, tot i que encara no sé si se’m dona bé o no. Espero descobrir-ho amb aquesta trobada!

No se parlar de mi, així que m’acomiado sense dir res més ;)

Que tingueu tots i totes un molt bon dia, setmana, mes, any i vida en general!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Sira Ausellé -

Hola! Em dic Sira Ausellé i estic cursant segon de batxillerat científic a l'Institut Rafael Campalans. L'any que ve vull estudiar Ciències Biomèdiques a Barcelona. Espero que la jornada sigui divertida! Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Joel Cooke Verdaguer -

Salutacions companys,

em dic Joel Cooke i visc a la Cellera de Ter, tot i que estic cursant el batxillerat científicotecnològic a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. Espero impacienment la que serà la meva segona trobada de filosofia, tot i que espero que aquell dia no faci molt fred!

A reveure!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laia Droch Canals -

Hola gent, 

Sóc la Laia Droch i vaig a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès i estic estudiant el batxillerat humanístic. 

Ens veiem a la jornada de filosofia. 

Ànims a tots pel batxillerat. 

Fins aviat!!!!! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Afra Esteba Tarrés -

Bones! Em dic Afra Esteba i estic estudiant a l'Institut Rafael Campalans d'Anglès. Concretament estic fent el 2n de Batxillerat científic. 

Espero que la jornada sigui divertida i que passem una bona estona! Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Susanna Miquel Coll -

Hola a tothom!

Em dic Susanna i sóc de Caldes de Malavella però estic fent el batxillerat de ciències socials a Cassà de la Selva perquè a l'institut en barracons del meu poble només s'imparteix ESO. Aquest any, per sort, som menys de 33 a classe i l'ambient està millor.

Deixant de banda que el sistema educatiu té les seves pegues i algunes assignatures es podrien impartir d'una altra manera, ensenyant-nos-les i no preparant-nos per un examen, m'agrada que encara no hagin tret la filosofia del currículum, la trobo molt interessant.

Ens veiem!

 

Us deixo una cançó, a veure si us agrada: https://www.youtube.com/watch?v=Fm51Mf0cyRo 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ernest Sala Casellas -

Bones!

Sóc l'Ernest Sala i estudio 2n de Batxillerat, humanístic evidentment, a l'Institut de Vilablareix. M'agrada el teatre, sobretot fer-ne, ballar, dibuixar, la història, la poítica, l'estiu i l'hivern, però sobretot la tardor. També m'agrada molt, tot i que no és una activitat que practiqui gaire, viatjar. Tant de bó pogués passar-me la vida anat de país en país! 

Espero passar una bona estona amb tots vosaltres!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Núria Rebugent Puigvert -

Hola a tots! Sóc la Núria Rebugent de l'Institut de Cassà de la Selva i estic fent el batxillerat Social. Tinc moltes ganes de participar a la Jornada de filosofia! Ja vaig participar en el dia d'Europa i em va encantar l'experiència!

Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Bru Planella Arnall -

Hola! Em dic Bru Planella i estic fent 2n de batxillerat tecnològic a l'institut de Vilablareix. Sóc de Quart i algunes de les meves aficions són jugar a bàsquet, escoltar música, estar amb els amics, mirar sèries...

Tot i que dec ser dels únics que no mira Merlí, m'agrada bastant la filosofia. Espero que vagi molt bé la jornada. Ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jan Muntada Viñolas -

Bon dia a tothom, sóc en Jan Muntada Viñolas de l'Institut Rafael Campalans i estic fent el Batxillerat Tecnològic. Sóc un fànatic de Shiva i del piragüisme d'aigues braves, el qual estic dins la selecció espanyola, fins que no tinguem la catalana XD. 

Serà la segona trobada filosofica que realitzaré!

Ens veiem aviat. 

Visca Catalunya Lliure! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gerard Boadella i Coll -

Hola a tothom,

Em dic Gerard Boadella Coll visc a Cassà de la Selva i també estudio a INS Cassà de la Selva. Faig el 2nBat Humanístic i en quan a les meves aficions m'agrada llegir, jugar a videojocs entre d'altres coses. Fins aviat

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Maria del Mar Villá Roldán -

Holaa! Em dic Maria del Mar, però tots hem diuen Maria i tinc 17 anys. Visc a Caldes de Malavella tot i que estudio al Institut de Cassà de la Selva.

Actualment estic cursant el batxillerat científic, i en un futur m'agradaria estudiar la carrera de biologia.

Espero conèixer a molta gent i que ens ho passem molt bé en aquesta Jornada de la Filosofia!

Fins aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Silvia Herrero Cano -

Hola, em dic Sílvia Herrero i estudio en l'institut Salvador Espriu Salt, estic fent el batxillerat científic. Encara no se que vull estudiar quan acabi.

Espero amb ansies que arribi el 15 de Desembre.

Molta sort a tots!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Robert Bou Visa -

Hola a tothom! 

Em dic Robert Bou i estic estudiant 2n Batxillerat Ciències Socials a l'INS Cassà de la Selva. Sóc culé, m'agrada molt la música i toco la guitarra. 

Espero gaudir molt de la Jornada de Filosofia que tindrà lloc el dia 15 de desembre. 

Fins aviat! 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per kumba mballow -

Hola! Em presento.. Em dic Kumba Mballow i sóc estudiant de 2 batxillerat (Humanistíc) del IES Salvador Espriu de Salt. Tinc 18 anys i he nascut aqui, els meus pares sòn d'origen gambià. Actualment em dedico només als estudis ,no practico cap esport però en el meu temps lliure em dedico a fer trenes, que és un dels meus hobbies.

Encantada! : )

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Gemma Miralles Font -

Holaa!

Sóc la Gemma Miralles i estic estudiant el batxillerat social a l'INS Cassà de la Selva. Jugo a bàsquet i m'agrada molt fer esport, dibuixar i esquiar. També m'encanten els animals.

Encara no sé a que vull dedicar-me en un futur, tot i que segurament serà alguna cosa relacionada amb el món de l'empresa.

Ens veiem aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Margarita Novichkova -

Hola sóc la Margarita Novichkova,

faig 2n batxillerat social al Institut de Cassà de la Selva.

M'agrada molt escoltar música, dibuixar i tocar el piano.

Us espero a tots i a totes en la jornada de filosofia que segur que ens ho pasarem molt bé!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Jordi Gumbau -

Hola, em dic Jordi Gumbau Ciurana i vaig al Institut de Cassà de la Selva. Faig el Batxillerat Social i jugo a fútbol. Encara no tinc clar el que vull fer, però si que seria una cosa desdicada en l'esport.

Apa fins el dia 15!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carla Tubert Blanes -

Hola a tots!!

Sóc la Carla Tubert de l'INS Cassà de la Selva i faig el batxillerat social.

M'agrada molt ballar, i des dels 4 anys faig ballet i també he fet 6 anys contemporani.

En el meu temps lliure m'agrada estar amb els amics, la família i anar a passejar els meus gossos. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per mar carbó cachinero -

Hola bones, el mus nom és Mar Carbó Cachinero i visc a Caldes de Malevella, però estudio a l'Intitut de Cassà de la Selva. Ara estic estudiant el batxillerat social. 

Les meves aficions són tot els esports, i des de petita que jugo a bàsquet, també es per això  que de gran hem vull dedicar a ser professora d'educació física de nens petits. En el meu temps lliure m'agrada anar a caminar per la muntanya i anar amb bici, el meu somni és participar en algun trialo o decatlo.

Espero que aquesta jurada de filosofia sigui molt divertida.

Fina aviat!!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Abril Carbó Cachinero -

Hola!

Sóc la Abril Carbó i visc a Caldes de Malavella però estudio a l'institut de Cassà de la Seva, faig el batxillerat humanístic.

Jugo a bàsquet des dels 5 anys, el millors moments de la meva vida els tinc amb les meves amigues i la meva família.

Sempre m'ha agradat tractar amb nens petis, i per això estudiaré magisteri a l'UDG (si aconegueix-ho entrar)

Espero passar un molt bon dia a tots vosaltes!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Laia Codina Panedas -

Eii!

Sóc la Laia Codina vaig a l'Institut de Cassà, tot i ser de Campllong, estic fent el Batxillerat Social, ja que m'encantaria fer periodisme.

Bé les meves aficions es resumeixen amb el futbol, que hi jugo des dels 4 anys i quedar amb els amics, com quasi tothom.

No tinc cap dubte que la Jornada de Filosofia serà genial! Fins aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Stephanie Toloza Almario -

Hola, em dic Stephanie Toloza i estic fent 2n de batxillerat científic a l'Institut Salvador Espriu de Salt. L'any que ve m'agradaria estudiar alguna carrera relacionada amb les ciències de la salut. M'agrada molt veure sèries i llegir, tot i que ara no tinc gaire temps.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Paula Viejo Cortada -

Hola, sóc la Paula Viejo, tinc 17 anys i estic cursant 2n de batxillerat a l'Institut de Cassà de la Selva. El meu itinerari és el Social. L'any que ve m'agraderia estudiar el doble grau d'educació infantil i primària. 

M'agrada molt la música i el bàsquet. 

Ens veiem el dia 15!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Fatumata Sira Balde -
Hola!
Em dic Fatu Sira, molta gent em crida pel meu segon nom Sira.
Tinc 17 anys, però d'aquí res en faré 18. Estudio a l'IES Salvador Espriu, faig 2n de Batxillerat humanístic. Sincerament, encara no tinc prou clar el que em voldria dedicar en un futur.

M'agrada molt escoltar música, majoritàriament de tot tipus, m'agrada molt la varietat en general (ja sigui persones, hobbies, personalitats, gustos... Etc). En el meu temps lliure normalment el dedico a estar amb la meva millor amiga i amb la família.

Tot dit per ara, espero compartir punts de vista i opinions sobre "La postveritat", i que sobretot tots ens ho passem bé.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Carles Bargalló García -

Bon dia a tots i totes;

Sóc en Carles Bargalló i curso el segon de Batxillerat a l'Institut de Cassà de la Selva. Sóc un noi tímid, que em costa obrir-me als altre, però un cop agafo confiança, sóc molt diferent. Tothom em diu que soc com un vel atrapat en el cos d'un nen. M'agrada el tennis i anar a veure partits de futbol.

M'agradaria estudiar el doble grau de A.D.E. i Dret  la Universitat de Girona

L'any passat ja vaig assistir a la Jornada d'Europa, i m'ho vaig passar molt bé. Espero que aquest any ens ho passem igual o millor que l'any passat.

Vinga gent, que ja queda poc!!! Ens veiem el dia 15 a Girona!!!

En resposta a Primer missatge

Salutació inicial

per Mireia Blanch -

Bones, sóc la Mireia, estic fent el batxillerat tecnològic a l'INS Cassà, però visc a Caldes de Malavella.

En el meu temps lliure m'agrada jugar a bàsquet i amb el gos. A més a més, també m'agraden les paraules que contenen x com xocolata, xaxi, xiqui, xampú etc. Amb la finalitat que em pugueu identificar el dia de la jornada de la filosofia, portaré uns pantalons ben xaxis, amples, i de color "granate".

Si has llegit fins aquí és que tens mola paciència, o què no tens deures, cosa que a 6é d'ESO és impossible. Com a "premi" et deixo la següent cançó perquè té l'escoltis.

Bona nit, ens veiem el dia de la filosofia!!! https://m.youtube.com/watch?v=Xbiav8Gd3MY

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Ivet Sala Ramionet -

Boneees!! Jo sóc la Ivet i vinc de l'ins Cassà de la Selva! Però vinc de Caldes de Malavella. Les meves aficions principals és sobretot jugar a bàsquet ja que fa molt que jugo i m'encanta. Faig el batxillerat científic perquè m'agradaria estudiar infermeria. Mercii!!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Montse Rovira Moner -

Hola Bones!

Em dic Montse Rovira i Moner. Sóc de l'Institut Santa Eugènia i estic fent 2n Batxillerat científic.

M'agrada molt escoltar música de diversos gèneres, i estic dins d'un grup de percussió.

L'any que ve m'agradaria realitzar alguna cosa relacionada amb la sanitat.

La Jornada de filosofia sembla que serà interessant, ens veiem!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per salma moukrati -

Eii, sóc la salma de 2n de batxillerat social del IES Santa Eugènia de Girona.

Sóc una persona oberta a conèixer gent nova i per això crec que la jornada de la filosofía pot ser interessant per conèixer gent nova i poder debatre algún tema amb gent diferent amb diferents punts de vista.

En quan al meu futur, tinc clar que vull fer alguna cosa relacionada amb el comerç internacional o les relacions púpliques.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Júlia Delgado -

Hola, em dic Júlia Delgado i sóc de Girona. Faig el batxillerat científic a l'institut Santa Eugènia.

M'agrada jugar a basquet i la natació; i també m'agrada molt escoltar música.

Sóc una noia oberta i riallera amb el somni de poder viatjar arreu del món.

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial

per Mireia Cànovas Corcoll -

Doncs bé, em dic Mireia Cànovas, estic estudiant a l'IES Santa Eugènia el batxillerat Social, també he anat als Maristes i al Vives. Faig gimnàstica rítmica al GEIEG des dels 6 anys i en tinc 17, no he practicat cap altre esport que no sigui aquest. 

Segueixo la sèrie Merlí la qual tracta la filosofia des de diferents punts de vista, tot i que no  durant tot el capítol, hehe. 

Enfi, ens veiem el dia 15!!