Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

Nombre de respostes: 96

somriuHola!
Benvinguts al Campus virtual del Dia d'Europa 2014.

Com que hi participen alumnes de diferents centres, és bo ser educats i dir qui som, què ens agrada i què esperem d'aquest projecte.
També es poden posar imatges o vídeos, i allò que volem aportar en aquesta salutació inicial.

Podeu fer click a Contesta, al lateral dret, al costat d'aquest senyor que fa ok

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Serra Besalú -

Bona tarda.
Em dic Xavier Serra i sóc professor de Filosofia a Salt, a l'Institut Salvador Espriu.

Visc a la ciutat de Girona, que m'encanta i, entre les meves aficions hi ha les xarxes socials, la comunicació, els meus alumnes siguin quins siguin i, per suposat, Europa.

Aquesta imatge que afegeixo ara és d'una recent visita als camins de l'Exili, al nord de Girona i sud de França: La Jonquera, Argerlers, Elna, Cotlliure, etc. Un recorregut que val la pena.

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Mariam Khouri -

Hola em dic Mariam tinc 16 anys i estic fent 1r BAT al INS Salvador Espriu de Salt, visc a salt concretament al passeig dels paÏsos catalans.

Bé doncs a mi m'agrada escoltar musica en castellà, anglès... apart d'això  m'agrada el bàdminton i/o el volleyball encara que actualmen no en practico ni un ni l'altre...

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per aminata ceesay -

Hola soc l'Aminata, tinc 16 anys i faig 1er de batxillerat al l'institut Salvador Espriu. Crec que el dia d'Europa sera molt aprofitos i una nova experiencia amb gent nova. Espero que sigui una experiencia inolvidable.  =)

Fitxer adjunt Dia da Europa.jpg
En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Irene Royo Plana -

Hola, em dic Irene Royo, tinc 17 anys i faig 1r de Batxillerat a l'IES Narcís Xifra de Girona. Visc a St. Gregori amb la meu mare i a Fontajau amb el meu pare.

Jugo a volei a l'AVAP, a les meves estones lliures m'agrada sortir amb els meus amics.

Espero que aquesta activitat podem treure'n profit tots.

PD: Sóc la morena!

Fitxer adjunt 1477451_673201612710704_1970600607_n.jpg
En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Marti Pacheco Segui -

Hola a tots! hem dic Martí Pacheco i faig primer de batxillerat al INS Narcís Xifra. M'agrada molt l'esport i riure i espero que després d'haver fet aquest projecte tan magnífic reconeixem el que es ser  Europeu.

Fitxer adjunt image (10).jpeg
En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laura Montoya -

Hola! Em dic Laura Montoya, visc a Salt, tinc 16 anys i faig 1r de BAT a l'institut Salvador Espriu de Salt.

M'agrada molt escoltar música, tocar el violí i faig patinatge des dels 5 anys. 

Espero aprendre molt en aquesta activitat i relacionar-me amb els companys. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Virginia Semino -

Hola! Sóc la Virginia i suposo que si puc fer la salutació és perquè estic inscrita en el curs.. Vale doncs, visc a Salt però m'agrada moltíssim més Girona, entre altres coses,ésclar, i bé, no sé molt sobre què va el dia d'Europa però sembla interessant i divertídissim, al menys desitjo que així sigui!! <3

Fitxer adjunt EL MILLOR DEL MÓN!.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Noelia Pariente Garcia -

Bona tarda, em dic Noelia Pariente i estudio en l'institut IES Salvador Espriu. Visc a Salt des de fa 12 anys. M'agrada molt relacionar-me amb la gent i penso que aquest 9 de Maig, entre altres coses, ho podré fer. 

Pd: Aquí os deixo una foto del meu gat, un animal que m'acompanya cada dia de la meva vida fent-me somriure més que algunes persones.

Fitxer adjunt 1979704_10201521131849214_1895295736_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Maria Ambròs Andorrà -

Bon dia,

Em dic Maria Ambròs i sóc una professora de filosofia en pràctiques a l'Institut Salvador Espriu. Vaig néixer a Lleida, però actualment visc a Girona i estic implicada en el teixit associatiu de Salt i Girona.

Sóc una aficionada a l'educació en el lleure, a música, a la natació i a la muntanya. I estic molt interessada en aquest projecte del Dia d'Europa.

Aquí us deixo una foto meva.

 

 

 

Fins aviat!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Afra Boix i Torrà -

Hola,

Sóc l'Afra Boix i Torrà. Sóc alumna de 1r de batxiller a l'Institut Salvador Espriu de Salt. Visc a Constantins.

Sóc de l'Agrupament Escolta de Salt, formo part de la Unitat de Pioners i Caravel·les. M'agrada molt el CAU de Salt.

També m'agrada l'esport. Entreno i jugo a tennis, a les pistes municipals de Salt. 

És el segon curs que participo en el projecte "Apadrina una avi" que organitza Càrites Diocesana. 

M'agrada molt la percussió. També segueixo els grups de música catalana actuals.

Fitxer adjunt Estelada2.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Judit Gálvez Benítez -

Hola! Em dic Judit Gálvez Benítez i faig 1er de Batxillerat a l'institut Salvador Espriu. Visc a Salt.

Practico bàsquet desde fa molt de temps i jugo al Club Esportiu Sta.Eugènia de Ter (més conegut com a Ceset). Les meves altres aficions són els videojocs, l'anime i el manga. També m'encanta llegir.

Espero amb ganes el dia 9 de maig. Fins aviat!

Fitxer adjunt Basketball.jpeg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Sara Moreno -

Bona tarda, em dic Sara Moreno i estic estudiant a l'institut Salvador Espriu.

Visc a Salt, però m'agradaria viure en un poble envoltat de natura.

Com a aficions m'encanta dibuixar!!! M'encanta tot tipus de música, sóc molt tímida però quan agafo confiança sóc molt divertida :)

Estic molt emocionada per el dia d'Europa!!!

Aquí us adjunto una imatge meva a Portaventura aquest nadal passat!

 

Fitxer adjunt pa.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laura Moreno Carreras -

Hola! Em dic Laura Moreno i vaig a l'institut Salvador Espriu. Visc a Salt i m'agrada conèixer gent nova, anar a passejar per la muntanya i escoltar música. Ja espero que arribi el dia d'Europa, estic segura que serà una activitat molt positiva per a tots.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Nil Coll Corominas -

Bones!

Em dic Nil Coll i m'encanta la música i el bàsquet. No sé com serà el dia d'Europa, però de moment, ja m'ha agradat l'opció "pais: Catalunya" de l'inscripció. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Milena Sánchez -

Hola, em dic Milena Sánchez, tinc 16 anys i sóc colombiana, faig 1r de batxillerat a l'institut IES Narcís Xifra. M'agrada relacionar-me amb la gent. Espero aprendre coses noves sobre el dia d'Europa. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laura Pujol Bosch -

Bones!

Jo sóc la Laura Pujol i faig 1r de Batxillerat a l'IES Narcís Xifra de Girona. Visc al centre de Girona i penso que és una ciutat molt bonica.

Fa 7 anys que practico la gimnàstica rítmica i m'encanta. També formo part d'un Agrupament Escolta des dels 6 anys.

El que espero d'aquest projecte és aprendre molt i passar un bon dia juntament amb els meus companys.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Amina Aissati -

Hola!!! Em dic Amina Aissati, tinc 16 anys i  estudio 1r de Batx a l'IES Salvador Espriu. Ja fa uns 12 anys que visc a Salt tot i que m'encanta Girona. M'agrada molt llegir i crec que aquest projecte serà molt interessant ! :) 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Enric Sansalvador i Boadas -

Bon dia,

Jo em dic Enric Sansalvador, estudio a l'IES Narcís Xifra però visc a Sarrià, que està just al costat de Girona. M'agrada passar estones fent esport (jugo a fútbol americà) i tocant el piano.

Espero que aquest projecte m'ajudi a entendre millor el perquè d'Europa i en què consisteix i també conèixer gent nova, que sempre és una gran experiència. 

Us adjunto meva i 3 companys d'equip el dia que vam anar a jugar amb la selecció catalana on tots 4 vam aprendre molt.

Fitxer adjunt 947060_602853163082936_970740571_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laura Casadevall -

Hola! Sóc la Laura Casadevall, estudio a l'IES Narcis Xifra i tinc 17 anys. Visc a Girona (I m'encanta!!!).

M'agrada molt el futbol i jugo a tenis. També m'encanta la moda i treballo com a model en una agència de Barcelona.

Espero que aquest projecte ens aporti experiències noves i ens ajudi a entendre una mica més tot el que significa ser Europeu.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Mercè Balcells Morell -

Hola a tothom!

Sóc la Mercè Balcells i des de fa tres anys tinc la sort de donar classes al Xifra, de filosofia, of course!

M'agrada Schumann i Arvo Prät, Simone Weil i Von Balthasar: recórrer el Cap Ras de Llançà en dies de tempesta i moure'm en bici per Girona, ciutat que m'enamora!

I ara friso perquè arribi el dia 13, quan retrobaré l'Aina, la meva estimada filla. A través d'ella tinc un pensament per tots els joves que, per tal de no aturar llurs desenvolupaments personals, han de viure lluny de Catalunya.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Assiya belhajiyen hammoutou -

holaaaa em dic Assiya i estudio en el institut salvador espriu 1bat, tinc 16 anys m'agrada molt anar d'excursió i jugar al futbol. La veritat nose de que anira aixó del dia d'europa, tinc moltes ganes de que arribi el dia 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Marta Bartolí -

Hola, em dic Marta Bartolí, tinc 17 anys i faig 1er B al ies Salvador Espriu, a Salt. Adoro el bàsquet i m'encanta escoltar música, m'emplena molt. Trobo molt interessant el dia d'Europa i espero bons resultats. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Talavera Márquez -

Bones a tots!

Sóc en Xavier Talavera, estudiant de 1r de Batxillerat al I.E.S Narcís Xifra. Visc a Sàrria de Ter. M'apassiona l'esport (practico futbol americà). 

Tinc l'esperança de que el projecte em serveixi de molt.

Us adjunto una fotografia del dia que vam anar a fer un entrenament organitzat per la selecció catalana. 

Fitxer adjunt 947246_10201133163354878_2032266667_n.png
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laura Riera Ventura -

Bon dia,

Sóc la Laura Riera, faig 1r de BAT al l'IES Narcís Xifra i visc a Sant Gregori.

Jugo a tennis i munto a cavall, i les dues coses m'encanten. Espero que aquest projecte em permeti conèixer gent nova i saber més coses sobre Europa.

 

Fitxer adjunt hipic (6).jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Martí Ribas Oliveras -

Hola em dic Martí Ribas i tinc 16 anys. Sóc de l’ institut Salvador Espriu i suposo que ja m’he inscrit. Jugo a bàsquet i m’encanta (C.B.Bescanó), també m’agrada tot tipus de música. No se molt bé encara de que va això de el dia d’ Europa, però espero pesar-ho bé.

Fitxer adjunt DSC_0260.JPG
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laia Fernández Pinsach -

Hola,

Jo sóc la Laia Fernández, estudio a l’IES Narcís Xifra de Girona, encara que visc a Sarrià de Ter. Tinc 16 anys, a punt de fer-ne 17.

M’agrada sortir amb els amics, anar de campaments a l’estiu, les festes majors i els concerts. Sóc una gran aficionada del Barça i del Girona, i no hem perdo cap dels seus partits.

Espero que amb aquest projecte aprengui més coses sobre Europa, com també conèixer gent nova. 

A la següent foto hi sortim la Laura Casadevall i jo, un viatge que vam fer el juny de l’any passat a Vila-real, donant suport al nostre equip. 

 

Fitxer adjunt 946534_550241535018422_1264701522_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per ahasa jabbie -

Hola, hem dic Ahasa tinc 17 anys i faig 1r de bachillerat a l'institut IES Salvador Espriu de Salt. He nascut a Girona però als tres anys vaig venirt a viure a Salt. Espero que aquesta activitat hem faci saber mes coses sobre Europa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Paula González Chillarón -

Hola, sóc la Paula González de l'institut Salvador Espriu. Tinc 16 anys, i m'encanta passar temps amb els amics. Espero amb aquest projecte poder fer amics nous, i espero que tot vagi com la seda!! Fins aviat!! 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laia Rigat -

Hola a tothom!

Sóc la Laia Rigat i estic fent 1r de Batxillerat científic a l'IES Narcís Xifra i Masmtjà (Girona). TInc 16 anys i visc a Sant Gregori, un poble al costat de Girona. 

M'agrada molt jugar a tennis, anar a córrer, escoltar música i sortir amb els amics. Espero que aquest projecte ens obri les portes a Europa, ens permeti conèixer gent nova així com noves formes de pensar i treballar.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Georgina Rodríguez Muñoz -

Hola!

Em dic Georgina Rodríguez, tinc 16 anys i faig 1r de Batxillerat al IES Narcís Xifra. Visc a Sant Gregori, però part del meu temps lliure el passo a Girona.

M'agrada sortir amb els amics quan tinc temps i donar voltes per Girona. També m'agrada anar a córrer, ja que faig atletisme, i escoltar música.

Crec que aquesta activitat sobre Europa ens ajudarà molt tan per aprendre coses noves com per saber com ha de ser un bon ciutadà europeu.

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Aniol Costa-Pau Bover -

Hola a tothom! Em dic Aniol Costa-Pau i sóc estudiant de 1r de Batxillerat de Lletres a l'Institut Narcís Xifra.

M'agrada la música, la música en general, sí, és un tòpic, però m'allargaria parlant d'estils, fronteres, instruments o èpoques. És més, li dedico gran part del meu dia dia. Toco el fagot, un instrument que pocs de vosaltres coneixeu, però que us mostro a la meva foto annexa (jo sóc el de la dreta), i el piano. Sí, toquem Mozart, però també Miles Davis o Ska-p.

Molts de nosaltres no sentim cap sentiment nacionalista vers la Unió Europea, no espero que aquest projecte ens alimenti aquest sentiment, sinó la confiança en aquesta institució.

Fitxer adjunt 1602134_675012505899888_1671205765_o.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Ariadna Romans i Torrent -

Hola a tots!

Em dic Ariadna Romans i Torrent i visc a la Vall de Sant Daniel. Tinc 17 anys i seré una de les participants d'aquesta activitat de l'IES Narcís Xifra i Masmitjà.

M'agrada el teatre, muntar a cavall i aprendre idiomes. Formo part d'una organització on es permet als joves introduïr-se al món de la política europea i debatre sobre temes actuals. En el futur... Quina mania té tothom amb el futur! No en tinc ni idea del que faré després de la universitat, però de ben segur que faig alguna cosa.

M'agrada molt Bank-sy, les seves obres són totalment reivindicatives amb una simplicitat quasi inimaginable.

Fitxer adjunt i have a theory.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Marta Terradas Borràs -

Hola a tots, 

Jo sóc la Marta Terradas i tinc 16 anys. Estic fent 1r de Batxillerat Social a l'IES Narcís Xifra i visc a Girona, concretament a Montjuïc. 

Jugo a tennis i faig dibuix. També estic dins un Agrupament Escolta des dels sis anys, i les tres coses m'encanten. 

D'aquest projecte espero aprendre coses noves sobre Europa però sobretot passar-ho molt bé!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Asmae Kadri -

Holaa!! Sóc l' Asmae Kadri i tinc 16 anys, estudio en INS Salvador Espriu, jugo al fútbol, m'encanta la música.                                                                                                         Espero treure'm el baxillerat i estiudiar la carrera de periodisme per tenir la meva propia revista famosa, perque tot és possible i sempre hem de CREURE en els nostres somnis.                                                                                                                             Believe

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Sònia Torrent i Ramió -

Hola a tots!

Em dic Sònia, tinc 17 anys, sòc estudiant de 1r de BAT a l'institut IES Narcís Xifra i visc a Sant Gregori, un poble molt bonic i tranquil prop de Girona.

Faig patinatge artístic a Celrà i és un esport que m'encanta, també m'agrada molt ballar, cantar, escoltar música i sortir amb els amics. Sóc molt activa i nerviosa, per això m'agrada estar ocupada.

Espero que aquest projecte m'ajudi a entendre millor què és europa i en què consisteix ser europeu, i per suposat, fer noves amistats.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Sandra Martí Alcalà -

Bones, sóc la Sandra Martí, estudiant de l'IES Narcís Xifra i com la majoria faig primer de batxillerat. El temps lliure que em queda el passo amb els amics o fen alguna altre activitat (tennis, hípica). D’aquesta jornada que fem, espero aprendre més sobre el paper de la persona europea. 

Fitxer adjunt Sense títol.png
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Marcos Olivera Renilla -
Hola, sóc en Marcos i faig primer de batxillerat a l'INS Salvador Espriu de Salt. Entre altres coses, m'agrada la música , l'astronomia , el bon cinema, estar amb amics, anar a passejar per la muntanya... He intentat ajuntar algunes de les meves aficions a la fotografía, a veure que tal queda. Espero que el 9 de Maig sigui un dia molt interessant i que ens ho passem molt bé tot pensant en Europa!
Fitxer adjunt 15042014555.JPG
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per meryem driouich -

Holaa a tots sóc la meryem driouich faig primer de batxillerat  a l'lES Salvador Espriu , visc a Salt .M'agrada  participar en les activitats escolars , fer nous amics i també m'agrada molt l'esport (atletisme,natació...) , la música i vitajar . Tinc moltes ganes de que arribi el Dia d'Europa segur que serà un dia molt divertit  i interesant .

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Raül Vila Martínez -

Hola, em dic Raül Vila. Sóc estudiant de 1r de Batxillerat al IES Narcís Xifra. Visc a montjuïc. M'encanta la música electrònica i el teatre. He jugat cinc anys a futbol i ara faig clases de tennis. 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Carla Buixeda Roldan -

Bones, sóc la Carla Buixeda i faig 1r de BAT a l'IES Narcís Xifra. Tinc 16 anys i visc a Sant Gregori.

M'encanten els esports, i jugo a bàsquet i a tennis. També m'agrada escoltar música i sortir amb els amics.

Espero que aquest projecte ens ajudi a entendre més coses d'Europa, com ha de ser un ciutadà europeu i principalment a fer noves amistats aprenent d'una manera diferent.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per yassin el bissis -

Hola! soy Yassin estudiante del Salvador Espriu bachillerato, tengo 18 años recién cumplidos soy de Salt m'encanta mi pueblo, me llevo bien con todo el mundo soy divertido y alegre sin excepciones.

mis afición principal es el hip-hop escribo y canto con con mis amigos, los grafitis otra afición, bailar m'encanta(Break dance, tecktonik, y otros), el deporte y principalmente el skateboarding (el Skate como la musica son mis mejores amigos).

Aquí tienen algo que acabo de escribir:

-Es vida, es camino largo y brillante

puro cristal transparente

tan falso que aparenta ser un autentico diamante.

-nacimos sin nada, luchamos
en guerra por algo que nunca
ni en nuestros sueños tendremos
en esta lucha todos fracasamos
-juzgamos el mundo de los sueños
los sueños son el 
paraíso que buscamos
en camino oscuro todos
iguales nadie a salvo perdemos
-esclavo
, encarcelado a un destino
escrito desde que nacimos
imposible de cambiar el camino
el camino firmado para nosotros.

Pd:    si hablo español es por costumbre...

 

 

Fitxer adjunt IMG_122471597324551.jpeg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Noelia Pérez Pájaro -

Hola, em dic Noelia Pérez, faig primer de batxillerat i visc a Montjuïc. 

Jugo en un equip de futbol, el Pontenc, i el temps que no inverteixo en això, m'agrada escoltar música i cuinar. 

Espero que aquesta jornada ens aporti més informació i ens respongui les diverses qüestions que tinguem sobre Europa.  

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laia Sala Barris -

Hola! Sóc la Laia Sala de 1r de Batxillerat científic de l'Institut Salvador Espriu de Salt.

M'encanta escoltar música, l'esport i ballar zumba.

No sé molt bé en què constisteix el dia d'Europa, però espero que sigui una gran diada per a tots!

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Àlex Nieto Martín -

Hola! Sóc l'Àlex Nieto i estic fent 1r de Batxillerat al Narcis Xifra, visc a Sarrià de Ter.

Porto desde els 3 anys jugant a futbol i ara mateix estic al Unió Esportiva Fornells, en el meu temps lliure m'agrada anar a caminar pel bosc.

Espero que durant el Dia d'Europa ens ho passem molt bé!

En resposta a Àlex Nieto Martín

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Carla Costa i Carcolé -

Hola, sóc la Carla Costa i faig 1r de Batxillerat científic a l'IES Narcís Xifra.

Tinc 16 anys, encara em queden 6 mesos per els 17, visc a Montjuïc, un barri de Girona. 

Vaig al cau (Pare Claret), faig teatre i toco el piano.

A les meves estones lliures m'agrada escoltar música, quedar amb els amics o anar a caminar.

Tinc ganes de dur a terme les activitats del Dia d'Europa ja que crec que els hi podrem treure molt de profit.

Fitxer adjunt casting.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Francesc de Sagarra Martinez -

Bones, són en Francesc de Sagarra, tinc 17 anys acabats de fer i estudio a l'IES Narcís Xifra i Masmitjà. Sóc un apassionat del motor i dels esports extrems. Practico el trial amb moto i m'agrada anar al gimnàs per estar en forma.

M'agrada passar-m'ho bé i espero que aquest projecte ens resulti de profit i sigui molt interessant.

 

 

Fitxer adjunt 68.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Jordi Oliveras Álvarez -

Hola a tots. Jo sóc en Jordi Oliveras Álvarez, estudiant de Batxillerat del IES Narcís Xifra i Masmitjà.

Les meves aficions són gairebé totes les modalitats d'esport, i sobre tot el futbol, que és l'esport que faig. 

Us deixo una foto meva, de l'Abril de l'any passat a Londres amb l'equip que duc al cor. :P

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Jordi Pla Rodriguez -

Hola, em dic Jordi Pla. Sóc un estudiant de 1r de batxillerat a l'lES Salvador Espriu. Tinc 17 anys i visc a salt. M'encanta el cinema, la musica (estic aprenent a tocar la guitarra) i els videojocs . També m'agrada quedar amb els amics i sortir a passejar. Espero, en aquesta diada, descobrir més coses sobre Europa com també desfruitar del dia amb les activitats programades.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Rebeca Buiza -

Hola em dic Rebeca son estudiant de l'institut Salvador Espriu de Salt

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Gerard Romagós Vilà -

Em dic Gerard Romagós Vilà, estudio a l'IES Narcís Xifra i visc a Sant Gregori.

Jugo a futbol al Gironès-Sàbat des de fa sis anys, tot i que en fa onze que hi jugo. A part del futbol, m'agrada practicar qualsevol esport i mirar-los.

Espero que gràcies a aquest projecte entengui millor el concepte d'Europa i conegui altra gent. 

Us adjunto una foto meva de quan vaig anar a veure el FCBarcelona al Camp Nou.

Fitxer adjunt Barça.jpeg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Anna Clarió -

Bones! Sóc l'Anna Clarió, tinc 16 anys i estudio a l'IES Salvador Espriu de Salt. Jo visc a Girona, però em considero saltenca. Faig música a l'EMG on hi toco la flauta dolça. M'agrada molt fer castells i tocar la gralla, fins ara estava als Marrecs de Salt. Personalment tinc cap sentiment nacionalista a la Unió Europea, i no espero que aquest projecte em fagi sentir res de nou, pero ja ho veurem.

En la foto que us adjunto estic fent un pilar amb la meva germana a la Via Catalana.

Salut i Visca la Terra!

 

Fitxer adjunt 1235931_10202016925052747_107545256_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Ivan Prieto Pubill -

Hola, Bona tarda em dic Ivan Prieto i estudio 1er de Batxillerat al IES Narcís Xifra.Tinc 16 anys 

Practico el futobol americà i  m'encanta encara que tamabé m'agren tots els esports . També m'agrada escoltar música 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per laia camps -

Hola! em dic Laia visc a Salt i faig 1rBat Social al Salvador Espriu 

M'agrada escoltar música, l'esport i les llengues.

Crec que aviat se'ns presenta una nova experiència com es el dia d'Europa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Jonathan Bravo Jimenez -

Hola em dic Jonathan tinc 16 anys  i visc a Salt des dels 6 anys. Estudio a l'institut IES Salvador Espriu i faig un Batxillerat humanístic.  M'agranden les pel·lícules i els llibres ambientats en l'època mediaval.  Sóc un aficionat dels videojocs que tenen a veure amb els ''zombies''. 

Em resulta molt interessant el dia d'Europa perquè serà la primera vegada que participaré en aquest projecte.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Elisabeth De La Peña Fàbrega -

Hola, sóc l’ Elisabeth De La Peña, tinc 16 anys i faig 1r de batxillerat científic al IES Narcís Xifra.  Fa poc que he tornat a viure a Salt tot i que continuo anant a l’institut a Girona. M’ agrada el teatre i quedar amb els amics.

Espero que aquesta activitat sigui molt profitosa per tothom.   

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Ali Chagrani -

Hola em dic Ali i tinc 16 anys estudio 1r de batxillerat a l'IES Narcís xifra, visc a Torroella de Montgrí i vinc a estudiar a Girona.

M'agrada jugar a basquet i a futbol, també m'agrada escoltar tot tipus de música.

Espero que aquest projecte em serveixi de molt.

Fitxer adjunt IMG_20140417_122815.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Chaima Boubes -

Hola!!! Sóc la Chaima, de l'IES Salvador Espriu i sóc de Salt. Tinc 16 anys i sóc molt xerraire i alegre. Espero fer moltes amistats ^^.

PD: Saludo una mica tard, però com diuen; val més tard que mai. S'ha de dir que sóc una mica descuidada.

Fitxer adjunt mioooo.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Ariadna Sañudo Fonseca -

Hola, em dic Ariadna Sañudo, tinc 17 anys i faig 1r de BAT al Xífra. Visc a Girona.

M'encanta ballar i cantar, en general tot tipus d'esport, estar amb els amics i veure pelis els dies de pluja amb bona companyia.

Espero que amb aquest projecte poguem aprendre més sobre Europa i compartir un dia amb gent nova, i qui sap, pot ser fer nous amics !!

En la següent foto sortim una amiga i jo.

PD: Sóc la rossa :)

Fitxer adjunt IMG-20140418-WA0003.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Martí Pluma -
Em dic Martí Pluma i estic fent el batxillerat tecnològic a l'institut Narcís Xifra. Visc a Girona.M'agrada practicar esport, actualment jugo a basquet al CB Sant Narcís. El que n'espero d'aquest projecte són beneficis. Espero que m'ajudi a entendre millor Europa, així com també espero gaudir d'una experiència nova i positiva.
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Sergio Rustarazo Bejarano -

Hola, em dic Sergio i estudio al Xifra el 1r de batxillerat tecnològic.

Visc a Girona i m'agrada el fútbol, tant jugar-lo com veure-ho. D'aquesta expreiència espero comprendre millor el que significa Europa.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Jordi Turon Sureda -

Hola a tots!

Em dic Jordi Turon Sureda, tinc 16 anys, i estudio el batxillerat científic a l'institut IES Narcís Xifra i Masmitjà.

M'agraden molt els esports en general però concretament el futbol, que és l'esport que practico des que era petit.

Espero que per el dia d'Europa aprenguem moltes coses i sigui un dia molt interessant.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Pau Alias Lodomez -

Hola, sóc en Pau Alias de l'escola IES Narcís Xifra i Masmitjà i sóc estudiant de batxillerat.

Visc a Sant Gregori i m'agraden les experiències noves, esper-ho que aquesta sigui agradable i de gran profit.

Aquí una foto meva: 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per keisy paola amador cruz -

Hola a tots, em dic Keisy, tinc 18 anys, soc d'Hondures i faig primer de batxillerat a l'institut Salvador Espriu de Salt. És la primera vegada que celebraré el Dia d'Europa i espero que sigui interessant però sobre tot divertit.

Fitxer adjunt Units en la diversitat!.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Chaimae Lahrifi -

Hola! Em dic Chaimae Lahrifi,estic fent 1er de batxillerat al l'institut Salvador Espriu.
Visc a Salt però m'agrada més Girona,m'encanta la música i el tennis ,és la primera vegada que participo en aquest projecte espero que el 9 de Maig sigui un dia molt interessant i que ens ho passem molt bé.

Fitxer adjunt felicidad.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Laia Sala Amer -

Hola em dic Laia Sala i faig 1r del batxillerat social a l'IES Salvador Espriu de Salt, el que més m'agrada és escoltar música i espero que el dia d'Europa sigui una gran experiència.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per asmaa el Haddouti -
Hola:) em dic Asmaa i estic  fent 1r de Bat. al institut Salvador Espriu, visc a Salt tinc 17 anys i espero que el dia d'Europa sigui un dia molt especial i que  ens ho passem bé entre tots i que aprenem moltes coses tots junts :) VisCa EuroPa ! 
Fitxer adjunt 20101223102121640_bandera-europa.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Berta Juanhuix Xatart -

Hola, sóc la Berta Juanhuix i tinc 16 anys. Estic fent 1r de Batxillerat a l'IES Narcís Xifra i visc a Sarrià de Ter. M'agrada molt llegir, jugar a tennis i tocar el violí.

Espero que aquest projecte m'ajudi a poder comprendre una mica millor Europa i tot el que comporta ser europeu.

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Nil Singh Ruiz -

Bé, em dic Nil, estudio a Salvador Espriu i ha costat, però ja sox aquí...

M'agrada fer moltes coses, però per sobre de tot sortir amb els amics, llegir i aprendre, aorendre molt !

Ens veiem el dia 9 !

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per David Soler Barris -

Hola sóc en David Soler, i vaig a l'institut Salvador Espriu de Salt. Espero que el dia d'europa sigui una bona activitat per coneixer les coses a on tenim acces com a ciutadà europeu

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Clàudia Clot Payet -

Hola sóc la Clàudia Clot de l'institut Ies Narcís Xifra! M'agrada molt fer esport i practicar-lo amb els amics. De la celebració d'aquest dia esper-ho trobar molta gent amb qui compartir idees.

Fitxer adjunt 1235283_10201946755738924_820240825_n.jpg
En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Alejandra Ossa -

Hola, em dic Alejandra Ossa, faig primer de batxillerat científic i visc a Sarrià de Ter. 

M'agrada molt la fotografia i voldria dedicar-m'hi en un futur. Per altra banda m'agrada molt la moda i sortir amb els amics. 

Trobo que aquesta jornada sobre Europa ens pot aportar molta informació i ens podrà respondre vàries qüestions sobre el tema. 

 

 

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Pol Ruiz Juncà -

Bones!!

Em dic Pol Ruiz Juncà i sóc de l'institut salvador espriu de Salt. M'agrada molt el futbol i la practica de tot tipus d'esports. M'agradaria dedicar-me a alguna cosa relacionada amb l'esport en un futur. 

Espero aprendre coses noves sobre el funcionament d'Europa, conèixer gent nova i passar-m`ho molt bé!.

Fins aviat!

 

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Alejandra Fernández Paz -

Hola, em dic Alejandra Fernández vaig a l'INS Salvador Espriu de Salt. En el meu temps d'oci m'agrada llegir, escoltar música i passar l'estona amb els meus amics i amigues.

Aquesta activitat, del dia d'Europa, em sembla molt interessant i útil per a tots.

En resposta a Alejandra Fernández Paz

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Serra Besalú -

Fallo meu: ha de fer-se al 2015: http://filo.segirones.cat/mod/forum/view.php?id=201

Ara ja hi pots anar, i perdó!! (vaig deixar un enllaç a la salutació de l'any passat)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Judit Basanta Camos -
Hola, em dic Judit Basanta i tinc 16 anys. Estic estudiant 1r de batxillerat a l’institut Salvador Espriu de Salt.

M’agrada fer esport i passar bona part del temps amb als amics.

Espero aprendre coses noves el dia d’Europa i gaudir de l’experiència.

Fins aviat!
En resposta a Judit Basanta Camos

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Serra Besalú -

Fallo meu: ha de fer-se al 2015: http://filo.segirones.cat/mod/forum/view.php?id=201

Ara ja hi pots anar, i perdó!! (vaig deixar un enllaç a la salutació de l'any passat)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Daniel Adrian Oprea -

Hola em dic Dani, m'agrada molt estar amb els meus amics, la musica en general, l'aventura.... i m'agradaria que juntament amb totes les activitats que farem aquest dia d'europa aprengués moltes coses més...

En resposta a Daniel Adrian Oprea

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Serra Besalú -

Fallo meu: ha de fer-se al 2015: http://filo.segirones.cat/mod/forum/view.php?id=201

Ara ja hi pots anar, i perdó!! (vaig deixar un enllaç a la salutació de l'any passat)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Pau Figueras Marquès -

Hola, soc en Pau Figueras i tinc 16 anys. Estudio al institut Salvador Espriu de Salt. M'encanta l'esport, concretament el bàsquet i sortir amb els amics.

Espero que el dia d'Europa sigui un èxit!

En resposta a Pau Figueras Marquès

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Xavier Serra Besalú -

Fallo meu: ha de fer-se al 2015: http://filo.segirones.cat/mod/forum/view.php?id=201

Ara ja hi pots anar, i perdó!! (vaig deixar un enllaç a la salutació de l'any passat)

En resposta a Primer missatge

Re: Salutació inicial dels participants al Dia d'Europa 2014

per Marc Martín Sánchez -
Bon dia, sóc en Marc Martín de l'institut IES Salvador Espriu, espero que gaudim d'un dia magnific i que tots plegats filosofem una mica. Les meves aficions són dormir, mirar la tv i jugar a hokey.