QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per Chaimae Lahrifi -
Nombre de respostes: 9
Pels estrangers la forma més ràpida per accedir al dret de vot és adquirint la nacionalitat de l’Estat on resideixen, però això crec que comporta la pèrdua de nacionalitat del seu país d’origen( en la majoria dels casos).Creus que als estrangers també poden votar .Què opines sobre això?
Fitxer adjunt images.jpg
En resposta a Chaimae Lahrifi

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per Anna Clarió -

Crec que en realitat, es pot tenir doble nacionalitat, osigui pots tenir la teva del teu lloc d'orígen, i la del pais en el qual resideixes. Però si no fós així, estic d'acord que puguin votar, si més no els que resideixen en l'Estat des de fa uns quants anys, i més o menys saben de què va tot plegat. Ara, qui porta poc temps doncs no, ja que després tot plegat seria "can pixa"...

En resposta a Chaimae Lahrifi

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per yassin el bissis -

A Espanya es permet tenir doble nacionalitat? No!

crec que ha de ser posible tenir dues per poder conservar la nacionalitat del pais d'origen

En resposta a yassin el bissis

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per Virginia Semino -

 Sí que es pot!! La meva sortirà d'aquí poc! Tot i així, crec que molts dels que resideixen molt de temps aquí i si no se la treuen és per "orgull" de ser d'allà on són... aquest és un altre tema.. Però clar que han de votar perquè hi viuen i tot el que passi els influirà!

En resposta a Chaimae Lahrifi

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per Assiya belhajiyen hammoutou -

siii en Espanya et deixa tenir dos nacionalitat!!!!

i jo diria que si que tenen que deixar votar encara que no tinguis la nacionalitat pq tu tambè et precopas per per el pais 

En resposta a Assiya belhajiyen hammoutou

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per yassin el bissis -

Segura? Familiars meus han volgut fer doble nacionalitat i els van donar!!!

En resposta a Chaimae Lahrifi

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per meryem driouich -

jo estic en contra per què tenir la nacionalitat és un document més, que et permet fer moltes coses una de les quals ser reconegut com a ciutadà europeu dit això jo crec que els estrangers hurien de votar sense la necesitat de tenir la nacionalitat perquè hi ha gent que porta molt de temps en un estat-membre europeu però per uns   motius o altres no té la nacionalitat,per això crec que   s'hauria de tenir el dret de votar algú que et representi.

En resposta a meryem driouich

Re: QUÈ OPINES SOBRE AIXÒ?

per Xavier Serra Besalú -

Però Meryem, el problema no és votar "peruqè portes temps", sinó que és una qüetsió de "drets polítics", com hem vist a classe.

Les societats han de respectar unes normes... Allo de la doble o triple nacionalitat seria interessant, pe`ro és perillós, peruqè en tema d'obligacions, impostos, etc., o altres drets sorgirien conflictes o greuges comparatius...