Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Susana Espinar Macias -
Nombre de respostes: 8

He trobat una curiositat. Sabieu que 296 soldats es varen suïcidar durant els 7 mesos en que el país va formar part de la Primera Guerra Mundial?

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Sàmia Stitou -

Impresionant... :'(

Avui també és un dia trist, més que res per la mort de 257 militars

http://www.abc.es/internacional/abci-varios-muertos-tras-estrellarse-avion-militar-200-soldados-cerca-argel-201804111041_noticia.html

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Warda Kitchou -

Posant-te en la pell d'aquests soldats, viure en guerra i sabent que en qualsevol moment et pot tocar anar a la guerra i morir, l'únic que podies fer en aquells moments és treure't la vida tu mateix. 

Però és molt dur...

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Ariadna Vilà -

Jo ho vaig saber l'any passat a l'assignatura de Socials, i la veritat crec que és una cosa bastant normal, és a dir, eren persones que ho estaven passant molt malament i no tenien la opció de tornar a casa seva, i per tant, decidien acabar ells mateixos amb la seva vida abans de que algun tir, bomba, o alguna altra persona ho fes.

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Hamza Muhammad -

No ho sabia que 296 soldats es varen suïcidar per no anar a la guerra. Però en la meva opinió crec que jo també hauria fet el mateix perquè entra en una guerra i saber que no tornaràs és millor suïcidar en el teu propi país i no morir en un altre país i que el teu cadàver es quedi allà en trossos per culpa de bombes, etc.

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per aisatu touray jaiteh -

Sota el meu punt de vista no és una gran solució suicidar-se, però d' altre banda "s' entèn" ja que estaven desesperats, en busca  de la tranquil.litat o de poder estar amb les famílies, de que s' acabés tot i no havia manera.... i jo diria que tothom prefereix molt més la pau que la guerra, però sembla que és al revés... no aprenem....

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Alba Estrada Meléndez -

Jo no sabia que hi va haver tants suïcidis però crec que és normal, ja que en una situació de terror i de guerres com es va viure i que els soldats eren obligats a lluitar, ja que o mories a mans dels enemics o si et negaves, a mans del teu equip, crec que és normal que hi hagués soldats que no ho aguantessin.

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Sara Prieto Salarichs -

La situació que vivien molts soldats durant la guerra eren difícils de soportar ja que estaven en condicions inhumanes. A més les armes i la guerra en sí feia que molts d'aquests tornessin a casa amb grans traumes, o mutilacións així com ferides que condicionaven la resta de la seva vida. molts tenien prolemes mentals al tornar. Això provoca que cualsevol persona que ho hagi viscut prefereixi la mort a seguir-ho sufrint. Jo hagués fet el mateix...

En resposta a Susana Espinar Macias

Re: Soldats d'EEUU durant la 1ra GM

per Pol Santané Serra -

La guerra era tan excessivament dura que alguns preferien suicidar-se que anar a lluitar, amb unes condicions inhumanes, simplement terrible. Segur que de suicidis en vàren haver a pilons per tots els bàndols però aquest tema és bastant tabú i per això passa desapercebut.