Que hauria passat si les dones haguessin tingut el poder?

Que hauria passat si les dones haguessin tingut el poder?

per David Bayà Anreus -
Nombre de respostes: 4

Aquest tema potser és una mica polític, però crec que hem de ser lliures d'opinar de tot, i personalment molt sovint veig que es critica que els homes, que eren el gènere poderós en el passat, havien sigut els causants de tantes desgràcies, i que això amb les dones no hauria passat. Així jo us pregunto, creieu que les dones tenen un poder més empàtic i si elles haguessin manat des dels principis no hauríem petit tantes injustícies ni guerres innecessàries?

Jo personalment, crec que res hi hauria canviat, hauríem comes els mateixos errors o pitjor. Només em puc basar en la meva experiència en les empreses, i que ús diré, les dones difícilment em facilitaven ajuda si no era perquè formava part del seu treball i entre elles es feien malifetes d'amagat.

En resposta a David Bayà Anreus

Re: Que hauria passat si les dones haguessin tingut el poder?

per Iman Hjaoui Talbi -

Estic totalment d'acord amb tu David. Si les dones haguéssim pres el poder des del principi com el gènere masculí va fer, haguéssim arribat al mateix punt. Seguiríem lluitant per una societat  on la igualtat de gènere fos implantada.

En resposta a David Bayà Anreus

Re: Que hauria passat si les dones haguessin tingut el poder?

per Marc Vidal Feliu -

LLUC PRAT: Probablement la guerra no hagues sigut tant bèlica. Potser s'hagues resolt d'una manera més pacífica. Però lo més segur és que la guerra seria la mateixa amb els mateixos o més morts. 

En resposta a David Bayà Anreus

Re: Que hauria passat si les dones haguessin tingut el poder?

per Chafik Marouan Belmofadel -

Jo crec que ho haguessin parlat abans, és a dir, evitar la batalla si és pot. I si no haguessin arribat amb acord jo crec que la guerra no hauria estat tant violenta, hagues estat una guerra més estrategica.