Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Xavier Serra Besalú -
Nombre de respostes: 20
En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Susana Espinar Macias -

També crec que hauria d’informar-me més sobre aquest tema, ja que n’he fallat bastantes ... 

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Paula Martín Conejo -

La meva puntuació ha sigut 13/19. Encara així, havent fet la Primera Guerra Mundial durant dos anys seguits, la nota podria ser millorable. Hauria d'ampliar una mica més, encara que el test ha anat força bé!

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Maria Valverde -

11/19 ha sigut la meva puntuació, ara mateix no faig història i fa uns dos o tres anys que vaig fer la primera guerra mundial a l'ESO i no recordu gaire res.

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Aritz Martínez -

He obtingut una puntuació de 12/19. S'ha de tenir en compte que aquest tema el vaig tractar l'any passar a socials i aquest any no fem història, per tant, és normal que se'ns oblidin alguns conceptes en concret i fallem algunes. Tot i això, és una forma molt agradable i entretinguda d'aprendre nous conceptes sobre la guerra esdevinguda durant la primera meitat del segle XX.

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Ariadna Vilà -

Jo també he fet el qüestionari i m'ha anat prou bé, hi ha algunes coses que no sabia i que m'han semblat molt interessants, i que ara ja sé!

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Núria Fabrellas Espinal -

M'ha anat prou bé el qüestionari, hi havia preguntes que no sabia, tot i així, m'han semblat interessants. He après coses noves, i que m'ha agradat moolt.

En resposta a Núria Fabrellas Espinal

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Iman Zannouti -

Crec que hauria d’informar-me més sobre la primera guerra mundial, ja que no faig l'optativa d'història i n’he fallat bastantes (10/19)

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Hamza Muhammad -

La meva puntuació ha sigut de 9/19 en algunes preguntes he fet sort, ja que vaig fer la història en 2n i han passat 3 anys (estic repetint 1r Bat, per això són 3 anys xd).

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per aisatu touray jaiteh -

Qué divertit m ' agradat molt !!! a més veig que fa preguntes que no surten el llibre d' història i que són interresants de saber,  la meva puntuació ha sigut 10/ 19.

En resposta a Xavier Serra Besalú

Re: Un test ràpid per informar-nos de què sabem de la I Guerra Mundial :)

per Alba Postigo López -

El meu resultat és molt millorable, reconec que la história no se'm dona gens bé, per això, aquest any no he escollit la matéria! Seguiré estudiant per poder treure la màxima nota!