Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Iman Zannouti -
Nombre de respostes: 15

War Horse és un pel·lícula estatunidenca de  Steven Spielberg. Aquesta pel·lícula ret homenatge als vuit milions de cavalls sacrificats durant la Primera Guerra mundial.

La vaig veure  el cap de semana passat i penso que és una pel·lícula entretinguda i interessant. :)

Fitxer adjunt war-horse-featured.jpg
En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per aisatu touray jaiteh -

OLA!!! No encara no però m' agrdaría veure-la aviat!! 

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Maria Valverde -

Ja fa uns anys que la vaig veure i em va semblar molt interessant, i molt real per com expliquen les coses i l'ambientació que fan servir per recrear la primera guerra mundial. A part em vaug emocionar, la recomano!!

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Yousra Charri -

Quan vaig veure la pel·lícula em va agrada molt. En la pel·lícula es pot veure com la Primera Guerra Mundial va ser molt dura. Es pot veure a través dels protagonistes com era la vida al camp de batalla. I es pot veure la difícil situació que vivien els soldats al front, crec que aquesta pel·lícula no pot deixar indiferent a ningú que la vegi.

Aprofito per recomanar una altra pel·lícula, Gallipoli. Aquesta pel·lícula explica la història d’uns  joves provinents de les zones rurals de Western, Austràlia. S’allisten a l’exèrcit Australià durant la Primera Guerra Mundial. Durant el transcurs de la pel·lícula, en forma gradual els joves perden la seva innocència pel que fa al propòsit de la guerra. Cada un d'ells deixa enrere les seves il·lusions i els seus plans de futur. El destí és Gallipoli, on s'hauran d'enfrontar al poderós exèrcit otomà i on saben que gairebé tots moriran.

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Mireia Vila i Pintó -

Bon dia Iman,

No he tingut oportunitat de veure aquesta pel·lícula, però sembla molt interessant i entretinguda. Intentaré buscar un dia per poder-la veure-la amb tranquil·litat.

La pel·lícula que sí que he vist sobre la primera guerra mundial es titula LA GRAN ILUSIÓN. És un relat del dia a dia d'un grup de presoners francesos en un camp de concentració alemany i que intenten fugar-se.

Aquesta pel·lícula va ser nominada als Oscars com la millor pel·lícula de parla no anglesa. És molt entretinguda i pot servir molt per veure com ho passaven la gent que els enviaven als camps de concentració.

 

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Natàlia Caballé -

Bones a tots! La pel·lícula que heu recomanat, la de War Horse, encara no l’he vist, però veient que bastants de vosaltres us ha agradat no descarto mirar-la aviat.

M’agradaria aportar una pel·lícula també relacionada amb la Gran Guerra, que vam veure l’any passat al nostre institut. Es diu Joyeux Noël (Bon Nadal) feta a l’any 2005. És basada en un fet real, que explica com durant uns dies durant el Nadal de 1914, en plena Primera Guerra Mundial, en diversos llocs del front soldats alemanys, francesos i britànics acorden una treva per a celebrar tots junts el Nadal.

A mi em va agradar molt, i és per això que us animo a veure-la.

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Mariona Amagat Puig -

Bones a tots!

Jo sí que l'he vist. El que em va sobtar d'aquesta pel·lícula és més sentimental del que m’esperava i es mostra clarament com es viure una guerra. Mostra també com batallen els soldats al front i com viu la societat en general.

Aprofito per recomanar-vos una altre pel·lícula sobre La Gran Guerra. La pel·lícula es titula Capità Conan (títol original: Capitaine Conan) la qual és una pel·lícula francesa de Bertrand Tavernier, estrenada l'any 1996. La seva acció té lloc durant  la Primera Guerra Mundial en el Front dels Balcans.

Fitxer adjunt conan.jpg
En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Amber Tomàs -

Bones, jo encara no he tingut oportunitat de mirar-la, però veient totes les bones opinions que ha tingut sembla una pel·lícula molt interessant i emocionant. Intentaré mirar-la el més aviat possible!

En resposta a Iman Zannouti

Re: Algú ha vist la pel·lícula "War horse"?

per Arnau Toledo Ausellé -

Jo sí, la vaig veure quan la van estrenar, crec que és una peli que mostra una part de la guerra en la que no solem fixar-nos. Ensenya la situació d'una família humil que, a causa de la guerra i la pobresa el pare ha de subastar el cavall. El fill propietari del cavall, no volia però no hi ha volta enrere, la película ensenya el patiment del fill i altres persones que entren a l'exèrcit quasi obligadament. També ensenya el patiment que tenien els animals a la guerra, sort que amb els avenços es van deixar d'utilitzar. Finalment hi ha l'escena més emotiva de la película quan el fill cec després d'haver rebut un atac de gas, crida al cavall com solia fer abans, sense veure quin era, i el cavall el reconeix i va cap a ell.

És una película molt entretinguda i la recomano totalment.