Concepte millors amics creus que existeix?

Concepte millors amics creus que existeix?

per Arnau Casadevall -
Nombre de respostes: 6

Des del meu punt de vista crec que sí,pero depenent com creguis tu el concepte amistat.

Per mi millors amics són persones amb les quals coses tens molta afinitat i  s'enteneu moltbé. Per tant sí que existeix el concepte millors amics,un exemple en el meu cas seríen els meus pares.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Nadia Pera -

Jo personalment penso que sí que existeix el concepte de millors amics. 

Per mi, el que diferència un millor amic d'un amic és la confiança que hi ha, tens la confiança d'explicar-li tot i tens molta afinitat. 

En resposta a Nadia Pera

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Joan Sunyer Puigdevall -

Jo crec que si que hi ha millors amics, pero no necessariament han de ser un o dos, ja que jo per exemple tinc una colla de 8 amics i tots son mes o menys igual d importants per a mi i tots son els meus millors amics. Després també tinc altres amics però tenim una amistat molt diferent.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Mariona Amagat Puig -

Bones,

Jo crec que sí que existeix el concepte millor amic i que aquest és aquell amb el qual confiïs més, no vol dir que amb els altres no ho facis, i sempre li expliques tot, les teves inquietuts, pors, anècdotes... Un millor amic per mi és aquell que sempre que caiguis t'ajudarà a aixecar-te.

 

Mariona

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Chafik Marouan Belmofadel -

Jo crec que sí existeix el concepte de millor amic, és aquella persona que t'escolta, que et accepta tal com ets, no et critica i et dona consells, és la persona que aquesta amb tu en els bons i mals moments. Jo crec que aquesta amistat és incorruptible tal com es pot veure en la pel·lícula.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Sara Prieto Salarichs -

Per mi el concepte millor amic, com a tal no existeix. Un "millor amic" seria aquell que t'escolta, t'ajuda, t'aconsella, amb el que hi tens confiança... Però crec que aquestes qualitats les podríem trobar en qualsevol altra persona. Per tant sí que hi pot haver gent amb la qual tinguis més afinitat que amb altres... però per a mi el concepte d'un sol millor amic no existeix.

En resposta a Arnau Casadevall

Re: Concepte millors amics creus que existeix?

per Arnau Toledo Ausellé -

Bones,

Jo crec que el concepte millors amics no existeix, però aquesta opinió és donada per la manera que tinc jo d'entendre aquest concepte. Molta gent considera amic a un simple conegut, jo crec que els amics són amb aquells qui pots comptar en totes les ocasions i situacions. Si t'atures a pensar, d'aquests en tens molt pocs, els pots contar amb els dits d'una mà, doncs bé, aquests són els que jo consideraria amics.Per tant, el concepte millor amic no existiria, ja que crec que els que molta gent coneix com a millors amics, tant sols són els seus amics reals, i la resta simples coneguts