Revolució Gloriosa 1688

Revolució Gloriosa 1688

by Sandra Martínez García -
Number of replies: 5
Qué hagués passat si els Set immortals no haguessin enviat la carta on demanaven a Guillem de Orange ajut per derrocar a Jacobo. Creieu que doncs Jacobo no hagués set l'únic rei catòlic? O hagués hagut un altre tipus de solució per derrorcar el catolicisme?
In reply to Sandra Martínez García

Re: Revolució Gloriosa 1688

by Gemma Nadal Gironès -

Jo penso que al final s'haurien unit tots els protestants contra el rei i l'acabarien fent fora sense ajuda de cap exèrcit.

In reply to Gemma Nadal Gironès

by Clara Perez Nadal -

Jo crec que haurien continuat amb el catolicisme ja que, al demanar ajuda, van demostrar que eren pocs i que no tenien suficient poder per fer-los fora ells mateixos.

by Jordi Padilla Oliveras -

Jo crec que finalment haurien fet fora al rei per algunes altres víes i per suposat que hi hagues hagut un altre rei!!

by Gerard Soberano Serrada -

El rei hauria estat mort o exclòs de la monarquia a través del poble ja que les revolucions s'acaben produint si de veritat són necessàries.

by Alex Coronel Núñez -

No tinc cap dubte que davant d'aquesta situació de mal estar entre el poble i el governant, tard o d'hora la revolució hagués trobat un altre camí per dur-se a terme. Afirmant així que no hi havia més solució que una revolució.